پاندا تپلی

Guest
صفحه های 42 و 43


با وجود آنکه برای ماه ها کسب و کار او با شکست روبه‌رو شده بود .همان روز بعد از ظهر یک معامله ۴۱ هزار دلاری را رقم زد .

هر جمله تاکیدی باید با استفاده از کلماتی ساخته شود که با دقت انتخاب شده و تمامی جوانب اثر آن باید در نظر گرفته شود. خانمی را می شناختم که خیلی به پول نیاز پیدا کرده بود و شروع به دعا کردن نموده و از خدا خواست که کاری برای او دست و پا کند کارهای زیادی هم به او پیشنهاد شد اما در مقابل، هیچ کدام از آن‌ها پولی دریافت نکرد. حتی متوجه شد که باید این مورد را نیز به عبارات تاکیدی خود اضافه کند: (( با ارائه خدماتی فوق‌العاده پولی فوق‌العاده را نیز دریافت خواهنم نمود ))


حق ذاتی هر فردی این است که در وفور نعمت زندگی کند ! و خیلی بیشتر از نیازش درآمد داشته باشد.

آنچه خدا برای مخلوق خودش می‌خواهد این است: (( انبار غلات انسان باید همیشه پر باشد و جام نوشیدنی از همیشه لبریز و گوارا))

هرگاه انسان موانع ذهنی ، فقر و تنگدستی را در ضمیر ناخودآگاه در هم بشکند یا تصاویری از وفور نعمت را جایگزین نماید در دوران طلایی، رونق فراوانی را وارد زندگی اش خواهد کرد؛ هر آرزویی که در دل داشته باشد به حقیقت خواهد پیوست.




قانون کارما و قانون بخشندگی

ما فقط چیزی را دریافت می کنیم که خودمان آن را داده باشیم. بازی زندگی را به بازی با بومرنگ تشبیه می‌کنند. وسیله‌ای که اگر آن را پرتاب کنیم به هر شکل که چرخ بخورد دست آخر به سوی خود ما بازمی‌گردد. پندار ، گفتار و کردار هر کسی نیز دیر یا زود با دقت شگفت انگیزی دوباره وارد زندگی خودش می شود ؛ به این پدیده قانون کارما میگویند. کلمه‌ای از ریشه زبان سنسکریت ، که به معنی بازگشت است.

((هرچه کنی کشت ؛ همان بدروی)) برای مثال کسی از دوستان ماجرایی را برای من گفت که مثال روشنی از این قانون است .((تموم کارمای من به عمه ام ربط داره ! من هر چی بهش میگم ؛ یکی دیگه پیدا میشه که دقیقا همون رو به خودم تحویل میده! من توی خونه خیلی زود عصبی میشم ؛ یه روز داشتیم غذا کوفت می‌کردیم که ، عمه‌ام باز شروع کرد، منم گفتم : میشه بزاری با آرامش غذا مونو کوفت کنیم. یعنی قشنگ فرداش داشتم با یه خانم غذا میخوردم که خیلی دلم میخواست باهاش بیشتر صمیمی بشم ،داشتم همچنین با شور و اشتیاق براش ور می زدم که پرید وسط حرفم و گفت: میشه بزاری با آرامش غذامو کوفت کنم!!)) از آنجا که سطح هوشیاری این دوستم خیلی بالاست ، به نظر می‌رسد ؛ کارهای او بسیار سریع تر عمل می کند.


هر کس که بیشتر بداند ، مسئولیت او نیز به مراتب بیشتر خواهد بود



 
آخرین ویرایش:

بالا