پاندا تپلی

Guest
////سلام بچه ها امیدوارم همگی خوب باشید، ببخشید که یک مدت نبودم و اینکه کتاب و قرار نمی دادم.???



صفحه های 39 و 40

آدمی باید خود را در لحظه رها کرده و تنها در زمان حال زندگی کند.


((از این رو امروز را به خوبی دریاب! آنگاه خواهی دید که چگونه طلوع‌خورشید به تو درود میفرستد.))

انسان همیشه باید به طور معنوی و شهودی هوشیار بوده و همواره در انتظار نشانه‌هایی از فرصت های زندگی باشد تا بلا فاصله آنها را دریابد.

روزی دائماً برای خودم( در سکوت ) تکرار میکردم :
((ای قادر مطلق ، هرگز نگذار نشانه‌ها و فرصت‌ها را نادیده بگیرم .)) و همان روز بعد از ظهر، مسئله ی مهمی را با من در میان گذاشتند. آنچه که بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز داریم این است که روزمان را با جملاتی درست آغاز کنیم.

تا از خواب بلند شدید از این جملات تاکیدی بهره گیرید.

برای مثال:

((امروز این کار را انجام میدهم! امروز ، روز کامل کردن این کار است. و برای چنین روز مفیدی ، خداوند را سپاس می‌گویم ، چرا که امروز معجزات یکی پس از دیگری رخ می دهند و شگفتی ها را در هر لحظه خواهم دید.))

گفتن چنین جمله ای را به یک عادت تبدیل کرده و همواره شگفتی ها و معجزاتی را در زندگیتان ببینید که هرگز به پایان نمی رسند.

روزی وقتی صبح از خواب بیدار شدم ، کتابی را برداشته و یکی از صفحات آن را خواندم: (( به تمام آنچه که امروز پیش روی تو خواهد بود ، با شگفتی نگاه کن.))

احساس کردم که آن روز باید هم این پیام را در نظر داشته باشم، پس بارها آن را تکرار کردم : ((به تمام آنچه که امروز پیشروی تو خواهد بود با شگفتی نگاه کن!)) و آن روز ،نزدیک ظهر ، پول هنگفتی به منظور خاصی به من پرداخت شد؛ که به آن خیلی نیاز داشتم .

در یکی از فصول آینده به جملات تاکیدی ای اشاره خواهم کرد که بیشترین تأثیر را داشته اند. البته نباید همیشه فقط یک عبارت تاکیدی را به کار ببرید مگر آنکه به طور کامل باب میل ما باشد. معمولا همیشه باید در این عبارات تاکیدی تغییراتی نیز اعمال نمود تا بتوان آن را با روحیات گوناگون افراد منطبق کرد.

برای مثال جمله تاکیدی زیر برای بسیاری موفقیت به همراه داشته است:


((من شغل فوق‌العاده‌ای دارم، که به روشی فوق العاده ،آن را انجام می‌دهم و به خاطر خدمات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌کنم، پول فوق العاده نیز دریافت می‌کنم.))

من دو بخش اول هم این جمله را به یکی از شاگردانم دادم و او بخش دوم آن را کامل کرد؛ به راستی که ، عبارت فوق‌العاده‌ای است؛ زیرا برای یک خدمت فوق العاده ، باید هم که پاداش و پول فوق‌العاده‌ای در کار باشد ؛ ضمن اینکه در این عبارت چهار بار کلمه فوق‌العاده استفاده شده است ؛ که وزن و توازن خوبی به آن می‌دهد و به راحتی در ضمیر ناخودآگاه ما جا می گیرد ، و خود را حک میکند .

شاگردم هر کجا که میرفت دائم این جمله را تکرار می‌کرد و با صدای بلند می خواند. هنوز چندی نگذشته بود که به راستی ، شغل فوق العاده ای پیدا نمود که با روشی فوق العاده آن را انجام می‌داد به خاطر خدمات فوق العاده که ارائه می‌کرد ، پول فوق العاده هم دریافت می نمود!

یکی دیگر از شاگردانم که در امور بازرگانی فعالیت داشت ، از همین عبارت تاکیدی استفاده کرد اما به جای کلمه شغل ، از کسب و کار بهره گرفت.


(( من کسب و کار فوق‌العاده‌ای دارم ، که آن را با روشی فوق العاده، انجام می دهم و به خاطر ارائه خدماتی فوق‌العاده ، پول فوق‌العاده نیز دریافت می کنم))


 
آخرین ویرایش:

بالا