تاثیر گل و گیاه در محیط کار (بخش اول)

fagoli754

Guest



در روز ساعت های زیادی را در محیط کار میگذرانیم. برای رهایی از یکنواختی محیط کار و شرکت از چه ترفندی استفاده کنیم؟ ما و شما در این مقاله از VIP Shop که در سایت آن انواع قیمت جعبه گل و خرید جعبه گل رز،فروش آنلاین گل و سفارش گل آنلاین ترحیم را می توانید بیابید ، قرار است باهم یاد بگیریم کدام گیاهان مناسب محل کار ما یعنی خانه دوم ما هستند؟ استفاده از گیاهان در دکوراسیون دفتر کار و محیط های اداری چه تاثیری دارد؟ تاثیر گیاهان در محل کار چیست؟ در ادامه این مطلب به تمام این سوالات پاسخ می دهیم.پس همراه ما باشید.

خرید آنلاین گیاهان مناسب محل کار (شرکت، مغازه، مطب)
داشتن باغچه‌ای کوچک در محل کار
بسیار از افراد فکر می‌کنند که نگه داشتن گل و گیاه مخصوص پاسیوها و کنار پنجره‌های خانه‌ها است که باید گفت اشتباه است. وجود گل و گیاه در خانه با دانستن قیمت خرید جعبه گل رز نامزدی از سایت های فروش آنلاین گل که سفارش گل آنلاین ترحیم (در مواقع همدردی با عزیزانمان) هم دارد، در هر مکان با هر ویژگی کمک زیادی به تنوع بخشی به محیط اطرافمان و آرام شدن فضای اطرافمان می کند.

گیاهان سایه دوست، گیاهان رطوبت دوست و گیاهان محل کار (Office Plants) و غیره از جمله این دسته‌بندی‌هایی به شمار می‌روند که با رعایت دقیق نگهداری هر یک از آنها می‌توانید از مزایای گیاهان در اطراف خود بهره ببرید.

شاید باور این موضوع بسیار سخت باشد که وجود گیاهان بسیار در اطرافمان باعثِ کاهش صداهای ناهنجار و اضافه می‌شود و همچنین غبار موجود در هوا را از بین می‌برند. تحقیقات نشان داده است که دفاتری که از گل‌ها و گیاهان بسیار زیاد برای دکوراسیون و زیباسازی فضای کاری استفاده کرده‌اند راندمان بیشتری نسبت به دفاتری داشته‌اند که از گلدان‌ها و زیورآلات مصنوعی استفاده نموده‌اند،
گاهی برای همدردی با عزیزانمان نیازمند ثبت سفارش گل آنلاین ترحیم هستیم و تمایل داریم که فرشگاهی باشد به صورت آنلاین قیمت جعبه گل، خرید جعبه گل رز حتی برای مناسبت های دیگر را داشته باشد مانند سایت وی آی پی شاپ.
از این جهت هرگز تاثیر گل و گیاهان بر حالت ها و شرایط روحی متفاوت را دست کم نگیرید.

بهره‌گیری صحیح و دانستن این موضوع که کدام گیاه مناسب محل کار است بسیار ضروری است. در این مطلب قصد داریم شما را با هشت گیاه مناسب محل کار اعم از اداره، شرکت و مطب آشنا کنیم و از ویژگی‌های آنها برایتان بگوییم. قبل از هرچیز به چندین مزیت داشتن گیاهان مختلف در محل کار اشاره خواهیم کرد.

تاثیر گل و گیاه در محیط کار | مزایای علمی گیاهان در محیط کار
یکی از معدود اشیائی که حتی با نگاه کردن به آنها می‌توان حس بسیار خوبی گرفت، گل های آپارتمانی هستند که در سایت وی ای پی شاپ که سایت فروش آنلاین گل آپارتمانی است نیز قابل سفارش است. هم چنین می توانید مطلب هر آنچه که در مورد گیاه دراسنا کامپکت باید بدانید را هم مطالعه نمایید.
تحقیقات به اثر مثبت داشتن گیاهان مختلف و سرسبز در محل کار اشاره دارند و بارها و بارها به ضرورت این کار تاکید کرده‌اند. محل کار خود را با گیاهان مختلف و گلهای اداری زینت بخشید تا از مزایای زیر بهره‌مند شوید.

۱) باعث مرطوب شدن هوا می‌شوند
در فصول سرد سال، گیاهان هوای خشک را به هوای معتدل‌تر تبدیل می‌کنند که تنفس کردن آن دلپذیرتر خواهد بود. اکثر گیاهان آبی را که جذب می‌کنند به صورت روطبت به هوا برمی‌گردانند. اگر چندین گیاه مناسب محل کار را در یک اتاق قرار دهید علائم خشکی پوست، سرماخوردگی، گلودرد و سرفه خشک کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.

۲) مانند ***** هوا عمل می‌کنند
یکی از مزیت‌های بسیار فوق‌العاده گیاهان این است که می‌توانند به خوبی عمل تصفیه هوا را بدون هزینه و تولید آلودگی انجام دهند. تحقیقات نشان داده است که هوا در فضاهای بسته ۱۲ برابر از فضای باز آلوده‌تر است. گیاهان این آلاینده‌ها را به خود جذب کرده و کیفیت هوای شرکت، مطب و اداره را افزایش می‌دهند.بهتر است مطلب تاثیر گل و گیاه در محیط کار (بخش دوم) را هم مطالعه نمایید.

۳) باعث بالارفتن راندمان در تیم می‌شود
پژوهشی در انگلستان نشان داده است که توجه به درس در کلاس‌هایی که دارای گیاهان مختلفی است تا ۷۰ درصد بیشتر است. در همین راستا در آمریکا نیز آزمایشی نشان می‌دهد که کارکنانی که در اتاق‌هایی با حداقل دو گلدان و یک دسته گل مشغول به فعالیت هستند تا ۱۵ درصد ایده‌های بیشتری نسبت به کارکنان دیگر تولید کرده‌اند.

منبع : خرید جعبه گل رز وی آی پی شاپ
 

بالا