انواع شورت های مردانه پادار و نیم پا و تفاوت های آن ها

وضعیت
این موضوع قفل شده است

سایت لباس زیر شرق

کاربر جدید
عضویت
Feb 13, 2024
جنسیت
خانم
امروزه بیشتر افراد به اهمیت لباس زیر از جمله زیرپوش مردانه و شورت مردانه پی برده اند. لباس زیر مردانه جزو لباس هایی است که در طول شبانه روز مستقیما با پوست بدن در ارتباط است بنابراین از اهمیت بالایی برخوردارند زیرا سلامت و بهداشت فردی آقایان را در بر می گیرند. پس اگر یک شورت نامناسب با جنسی که مرغوبیت ندارد را انتخاب کنید شما را در تمام طول روز درگیر خواهد کرد همچنین ممکن است مشکلات و حساسیت های پوستی جدی را برایتان بوجود بیاورد. در این مقاله می خواهیم شما را با انواع لباس زیر مردانه آشنا کنیم و تفاوت مدل های پرکاربرد آن و مزایا و معایب هر کدام را با هم مورد بررسی قرار دهیم تا مناسب ترین آن ها را برای استفاده در استایل های مختلف بشناسیم:
تفاوت بین شورت مردانه پادار و نیم پا + مزایا و معایب

شورت مردانه​

انتخاب یک شورت به عوامل مختلفی بستگی دارد زیرا امروزه تنوع در شورت مردانه بسیار زیاد شده است. با توجه به سبک لباس هایی که می خواهید بپوشید، مهم است که شورت مناسب خود را چگونه انتخاب کنید. همچنین یکی از قسمت های حساس و مهم بدن بخش تحتانی بدن است که همیشه باید در شرایط تمیز، کم رطوبت و خشک باشد وظیفه ایجاد این شرایط با لباس زیر است. از این رو داشتن شورت مناسب اهمیت فراوان دارد. اما به خاطر داشته باشید که حتی در صورت داشتن لباس زیر با کیفیت باید هر چند مدت آن را تعویض کنید تا محیط تمیز باشد و موقعیتی برای رشد باکتری ها و عفونت وجود نداشته باشد. و حتما لباس زیر های خود را قشنگ بشویید خشک کنید. شورت های پادار، شورت نیم پا و ... که از نظر ظاهری و پوشش دهی با هم متفاوت هستند از طرفی به دلیل پوشش دهی متفاوتی که دارد می توان برای استایل های مختلف از برخی از آن ها بهره برد. برای تهیه پوشاک مردانه و می توانید به فروشگاه شرق که یکی از مجموعه های معتبر و خاص در زمینه لباس زیر است مراجعه کنید. در این قسمت می خواهیم با تفاوت بین شورت مردانه پادار و نیم پا آشنا شویم.

انواع شورت های مردانه پادار و نیم پا و تفاوت های آن ها​

در این بخش می خواهیم با انواع لباس مردانه آشنا شویم. لباس زیر های پرکاربردی که از آن ها در موقعیت های مختلف بهره می برند همچنین سبک های متفاوت پا دار، نیم پا، شورت مردانه بیکینی همچنین انواع شورت های نخی و ... را با کاربردهای مهم آن ها معرفی می کنیم:

• شورت پادار (باکسر) کلاسیک​

یکی از شورت های معروف و قدیمی مردانه شورت های پادار باکسر هستند در واقع هر وقت اسم شورت های مردانه می آید معمولا این سبک از شورت های پادار در ذهن ما می آید. یکی از مدل های نسبتا آزاد و پادار که قد آن تا بالای ران می رسد. این سبک از شورت ها پوشش کاملی نسبت به مدل های دیگر دارد یعنی در قسمت پشت کاملا باسن را می پوشاند. به طور کلی شورت مردانه پادار نخی باکسر در نمونه های جدید خیلی چسبان نیستند زیرا به دلیل فرم طراحی و حالت دوختی که دارند کمی فضای آزاد دارند. کمر شورت های پادار مردانه باکسر کشی است، ناگفته نماند این مدل شورت ها با پارچه هایی که کمی ضخیم تر هستند تهیه می شوند.
شورت مردانه پادار باکسر از شورت های محبوب و پرطرفدار از زمان های قدیم بوده است. حتی امروزه هم جزو پر کاربرد ترین و محبوب ترین لباس زیر ها به حساب می آیند نه به خاطر این که نسبت به مدل های دیگر به صرفه تر است بلکه بخاطر راحتی و جریان هوایی که می توانند این شورت ها ایجاد کنند. شورت مردانه پادارباکسر را می توان با شلوارک بلند و یا شلوار های رسمی و غیر رسمی پوشید. پوشش کاملی دارند و برای اوقات استراحت و فعالیت های سبک مناسب هستند.

•شورت پادار مردانه نخی​

شورت های پادار مردانه نخی از سال 1369 وارد بازار شدند. از همان زمان تا حالا بین افراد و سنین مختلف بسیار محبوب و پر طرفدار شدند. از طرفی برند های مختلف در طراحی آن ها جزئیات متنوعی را ایجاد کردند اما یک ویژگی کلیدی در همه این ها مشترک است که در بافت پارچه این شورت ها از نخ و الیاف کشی استفاده کرده اند. شورت های پادار مردانه نخی باکسر در اندازه های مختلف از جمله : کوتاه، بلند و متوسط تولید می شوند.

•شورت مردانه نیم پا نخی​

شورت های مردانه نیم پا درواقع حد متوسط شورت های پادار و کوتاه هستند. به این مدل از شورتهای مردانه trunk هم می گویند. شورت های مردانه نیم پا کش پهن یا شورت های ورزشی بسیار شبیه به شورت پادار مردانه هستند تفاوت آن ها در یکسری نوع برش و دوخت است. این سبک از شورت ها به دلیل راحتی که دارند نسبت به شورت های پا دار محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. شورت مردانه نیم پا نخی پوشش کاملی دارد با استایل های غیر رسمی مناسب است و مناسب آب و هوای گرم و فعالیت هایی که زیاد پشت میز نشینی دارد است. برای تهیه و خرید شورت مردانه نیم پا مناسب و با کیفیت می توانید به فروشگاه شرق مراجعه کنید و از خرید خود مطمئن باشید.
تفاوت بین شورت مردانه پادار و نیم پا + مزایا و معایب2

• شورت مردانه نیم پا​

شورت مردانه نیم پا مانند شورت های مردانه نیم پا کش هستند. شورت های نیم پا مردانه پوشش کمتری دارند زیرا وسعت کمتری از پاها را در بر می گیرند. شورت مردانه نیم پا یک سبک مدرن و متفاوتی نسبت به مدل های بلند هستند. معمولا از پارچه هایی که جنس نرمی دارند دوخته می شوند از این رو می توان از آن ها به صورت روزمره استفاده کرد. شورت اسلیپ پادار نیستند از این رو پوشش متوسطی دارند. از آن ها می توان در روزهای گرم وآفتابی هم استفاده کرد همچنین. این شورت های نیم پا را بهتر است با شلوارک و شلوار های غیر رسمی بپوشید.

• شورت مردانه اسلیپ​

شورت مردانه اسلیپ متفاوت از شورت های باکسر هستند زیرا شورت های اسلیپ پادار نیستند. بنابراین می توانند برای موقعیت های متفاوت مناسب باشند. شورت های اسلیپ مردانه انعطاف بالایی دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند از این رو بهترین نوع لباس زیر مردانه به حساب می آیند. نوع دوخت آن طوری است که به پا ها حرکت آزادانه می دهد. البته این مدل از شورت های مردانه با توجه به سن، نوع پارچه و اندام فرد، قسمت دور پا و فاق کمتر یا بیشتر می شوند. در تهیه و دوخت شورت های اسلیپ از پارچه کمتری استفاده شده است و آزادترند بنابراین برای ورزشکاران و افرادی که تحرک بالایی دارند بسیار مناسب است. شورت اسلیپ مردانه پادار نیستند اما از لحاظ فاق به سه دسته کوتاه و بلند و متوسط تقسیم می شوند. که باید متناسب با بدن خود فاق مناسب را پیدا کنید.
تفاوت بین شورت مردانه پادار و نیم پا + مزایا و معایب3

• شورت های پادار خیلی بلند​

اسم این مدل شورت ها در ایران به اسم شورت های پادار بلند شناخته می شوند. اما اسم این مدل شورت ها ویژگی هایی که این شورت رو تبدیل به شورت ورزشی کرده را نشان نمی دهد. شورت های پادار همانند شورت های معمولی هستند اما در پارچه و جنس شورت ها تفاوت هایی وجود دارد که آن ها را جذب تر از سایر شورت ها می کند. برای افرادی که تصور می کنند شورت های پادار و حتی نیم پا برایشان دست و پا گیر است این سبک شورت ها پیشنهاد می شود. اما توجه کنید که این مدل شورت ها جذب ترند و سایش کمتری دارند از این رو ممکن است برای استفاده روزانه مناسب نباشند. یکی از ویژگی های این مدل شورت این است که داخل شورت یک لایه محافظتی قرار دارد که از اندام خصوصی شما محافظت می کند و محیط را خنک نگه می دارد و همچنین سایش به حداقل می رساند. داشتن همین ویژگی آن ها را برای ورزش مناسب می کند.

مزایا و معایب شورت های مردانه​

از جمله مزایا و فواید شورت باکیفیت این است که از بروز مشکلات پوستی و جنسی جلوگیری می کند. بنابراین پوشیدن شورت زیر لباس برای افراد یک امر حیاتی محسوب می شود. شورت ها از مهمترین لباس ها برای آقایان محسوب می شوند و داشتن آن اهمیت بالایی دارد. دلیل این اهمیت آن است که اولین لایه ای است که با پوست بدن مستقیما در ارتباط است. از این رو باید لباس زیری انتخاب کنید که جنس و سایز آن متناسب باشد. اگر گشاد و یا تنگ باشد ممکن است موجب صدمات جدی به فرد شود. داشتن لباس زیر مانند حفاظی است که از پوست شما در برابر تهدید های بیرونی محافظت می کند. در صورت عدم پوشیدن لباس زیر در فعالیت روزمره محیط مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری ها می شود. افرادی که حساسیت بالایی دارند بهتر است از شورت نیم پا گیاهی مردانه استفاده کنند.
به طور کلی ممکن است تصور کنید نپوشیدن شورت راحت تر از پوشیدن آن باشد. اما تنها کافی است که به پوشیدن آن عادت کنیم تا از بروز آسیب های جدی در زمان ورزش و یا فعالیت های روزانه محافظت کند. در صورت پوشیدن لباس زیر مناسب احساس راحتی به آدم دست می دهد و کمتر دچار سوزش و خارش در اثر ساییده شدن می شود. یکی از مضرات پوشیدن شورت این است که لباس زیر شما جنس و اندازه مناسبی نداشته باشد در آن صورت عفونت و آسیب های جدی به شما وارد می کند.

جمع بندی
در این مقاله درباره شورت های مردانه و تفاوت آنها صحبت کردیم. امروزه شورت های مردانه تنوع زیادی دارند از جمله پرکاربرد ترین و مناسب ترین آن ها شورت پادار مردانه و شورت نیم پا مردانه هستند. تفاوت اصلی این شورت ها در اندازه پاهای آن هاست. شورت های پادار اغلب ممکن است کمی تا روی ران را بپوشاند در صورتی که شورت های نیم پا کوتاه تر از آن ها هستند. شورت های پادار کمی آزاد تر هستند و می توان از آن ها به صورت روزانه بهره برد. از شورت های نیم پا مردانه هم می توانید برای استفاده روزمره استفاده کنید این شورت ها نرم ترند و وسعت کمی را پوشش می دهند از طرفی مدرن و بروزتر از شورت های بلند هستند. با اینکه نپوشیدن شورت و لباس زیر ممکن است راحت تر باشد اما بهتر است به داشتن آن عادت کنید زیرا انتخاب و پوشیدن یک شورت مناسب از ایجاد تهدید ها و آسیب و سایش به اندام شما جلوگیری می کند. و می تواند سلامت پوست و بدن شما را تضمین کند. برای خرید لباس زیر مردانه از جمله زیرپوش مردانه و شورت مردانه به مراجعه نمایید و از کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات بهره ببرید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا