چرا بعضی ها تمایل دارند آراد برندینگ را کلاهبرداری نشان بدهند؟

اکرم خلیلی

کاربر جدید
عضویت
Oct 18, 2023
جنسیت
خانم

آراد برندینگ |شرکت کلاهبرداری یا پولسازی​

آیا باید به آراد برندینگ اعتماد کنیم ؟​

همیشه ترس از کلاه برداری در مقابل ایده ها و افکار جدید وجود داشته است، شرکت آراد برندینگ در قم نیز از این قاعده مستثنا نبوده است.

شرکتی که در راستای تجارت محصولات ایرانی در داخل و خارج از کشور فعالیت داشته است و در این سال های اخیر در بهبودی اقتصاد کشور نقش مثبتی داشته است.

همین طور این شرکت در اشتغال زایی جوانان ایرانی نیز نقش بسیار بزرگی داشته است.

می توان از این شرکت به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در حوزه اقتصاد نه تنها در ایران بلکه در خاور میانه و آسیا می باشد.

به جرعت می توان گفت که در جهان هیچ شرکتی حتی شرکت های بزرگ اروپایی و آمریکایی مانند مکنزی اند کمپانی نیز نمی توانند مانند شرکت آراد برندینگ در عرصه تجارت فعالیت کنند.

چرا که در جهان هیچ شرکتی اقتصادی وجود ندارد که تمام چهار مرحله تجارت را که اعم از آموزش، مدیریت استراتژیک، برند سازی و فروش را انجام نمی دهند و طبق اخبار شرکت هایی مانند شرکت آمریکایی مذکور فقط در یکی از این مراحل ورود می کنند.



آراد برندینگ کلاه برداری

در واقع باید گفت که افرادی که این تصورات کلاه برداری را نسبت به شرکت آراد برندینگ دارند.

چند دسته هستند دسته اول کسانی هستند که از آراد و فعالیتی که می کنند هیچ گونه اطلاعی نداشته و فقط بر اساس شنیده های خود درباره این شرکت قضاوت می کنند.

دسته دیگر کسانی هستند که از فعالیت هایی که آراد انجام می دهد کاملا آگاه هستند.

اما به دلیل این که از ورود به عرصه های جدید و فعالیت های نو آورانه ترس دارند و ذهن آن ها هنوز در تجارت های سنتی گیر کرده است به دلیل این ترس این تصورات را نسبت به آراد برندینگ دارند.

دسته ای دیگر وجود دارد که رقبای آراد هستند البته باید باز هم اشاره کنیم که در ایران و جهان هیچ شرکتی در اشل آراد فعالیت نمی کند.

این رقبا کسانی هستند که به علت بزرگی آراد، توانایی رقابت را نداشته و رو به این گونه شایعه پراکنی ها می کنند.

دسته آخر کسانی هستند که که با آراد همکاری کرده و به نتیجه نرسیده اند اما نه به این دلیل که آراد راه اشتباهی باشد؛ بلکه به دلیل این که به مشاوره ها و راهنمایی هایی که در اختیارشان گذاشته می شد عمل نمی کردند یا این که پشت کار لازم را نداشته اند و برای موفقیت تلاشی نمی کردند

توجه داشته باشید که آراد شما را بدون کمک و تلاش خودتان نمی تواند که به موفقیت برساند.



آراد برندینگ

حال شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که آراد برندینگ در واقع چه نوع فعالیتی می کند در واقع اگر بخواهیم پاسخ این سؤال را به شکل مفصل و کامل بدهیم به یک کتاب چند جلدی تبدیل می شود.

اما اگر بخواهیم به شکل خلاصه بگوییم باید گفت که شرکت آراد برندینگ با سابقه 16 ساله سعی در بهبودی اقتصاد کشور از طریق تاجر پروری دارد؛ چرا که باور دارد راه نجات اقتصاد کشور در تجارت است.

البته درست هم هست چرا که این مدل در بسیار از کشور های جهان امتحان شده و به موفقیت هم رسیده است این مجموعه با داشتن دفاتری در نقاط مختلف کشور سعی در بهبود زندگی مردم و اقتصاد کشور دارد.

محصولات شرکت آراد برندینگ

گاها این سؤال برای کسانی که با شرکت آراد برندینگ و یا مشاوران آن ارتباط می گیرند پیش می آید این است که این شرکت چه محصولاتی را به فروش می رساند؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که شرکت آراد برندینگ هیچ گونه محصولاتی برای فروش ندارد شرکت آراد برندینگ در واقع تمام تمرکز خود را بر روی تاجر پروری و برندسازی گذاشته است.
 

پیوست ها

  • mceu_30050898111697371848419.jpg
    mceu_30050898111697371848419.jpg
    113.6 کیلوبایت · بازدیدها: 11

narngk

⭐⭐⭐ملکه⭐⭐⭐
عضویت
May 2, 2023
جنسیت
خانم
ن اتفاقا من بعد از ۳ ماه که کارم باهاشون تموم شده بود موجودی داشتم اونجا زنگ زدن بهم و واریز کردن !
 

بالا