پودر سنجد و لاغری تضمینی

  • شروع کننده موضوع آیلا
  • تاریخ شروع

آیلا

Guest
نحوه مصرف سنجد برای لاغری چگونه است؟تأثیر سنجد بر لاغری صورت چگونه است؟خواص سنجد برای لاغری و کاهش وزن چیه؟

علاوه بر خواص سنجد بر لاغری این نعمت الهی مملو از خواص گوناگون برای بدن است. در این بخش تنها به ذکر آن‌ها شامل تقویت سیستم ایمنی بدن، تعادل طبع و مزاج، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کمک به جذب مواد غذایی، استحکام استخوان‌بندی، جلوگیری از پوکی استخوان، شادابی پوست، کمک به درمان زخم‌ها و کاهش التهاب درونی اکتفا می‌کنیم.

اولین بار مسئله آثار سنجد بر لاغری توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی در آمریکا مطرح شد. مطالعات فراوان روی ساختار و مواد مغذی درون سنجد، این ادعا را تصدیق کرد. این میوه شگفت‌انگیز دارای مواد مغذی و معدنی مورد نیاز بدن است. سنجد در جثه‌ی کوچک خود گنجی بزرگ را پنهان کرده است. ساختار سنجد مملو از مواد معدنی نظیر فیبر، ویتامین C، ویتامین K، کالری مفید، کارتینوئید‌ها و پلی‌فنول‌ها است.

در کتاب‌های طب سنتی و پزشکی قدیم، درباره سنجد مطالب زیادی بیان شده است. با مروری بر این کتاب‌های می‌توان اهمیت مصرف این میوه را دانست. سنجد دارای طبع خشک و سرد است. به همین جهت برای افرادی که دارای طبع گرمی هستند یک خوراکی مناسب است. مصرف سنجد برای این افراد موجب تعادل در طبع و دمای بدن می‌شود. در فصول گرم سال از مصرف سنجد غافل نشوید. این خوراکی می‌تواند آب بدن شما را معتدل کند؛ اما مسئله مورد بحث ما خواص سنجد برای کاهش وزن است.

مشاهده پیوست 241677
خواص سنجد برای لاغری و کاهش وزن
سنجد برای کاهش و کنترل وزن یک خوراکی فوق‌العاده است. آثار سنجد بر لاغری قطعاً شما را خوشحال و شگفت‌زده می‌کند. پیش‌تر درباره ساختار و مواد تشکیل‌دهنده در سنجد صحبت کردیم. اگر با دقت به این مواد نگاه کنید، متوجه می‌شوید این میوه همان است که شما به آن نیاز دارید. وجود فیبر در سنجد بسیار مهم است. همان‌طور که می‌دانید فیبر یکی از مهم‌ترین مواد غذایی و معدنی برای کنترل وزن محسوب می‌شود.

با خوردن سنجد، فیبر بسیار خوبی جذب دستگاه گوارش شما خواهد شد. فیبر سرعت هضم و جذب را کنترل می‌کند. همچنین با ایجاد حس سیری، میل شما را به غذا خوردن کاهش می‌دهد. با وجود مصرف چند دانه سنجد در طول روز و قبل از وعده‌های غذایی، حجم خوراک شما به‌شدت کاهش پیدا می‌کند؛ اما همچنان انرژی مورد نیاز را در اختیار خواهید داشت. این معجزه‌ی سنجد است. این خوراکی شگفت‌انگیز علاوه بر فیبر دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این موارد نیازهای ضروری و طبیعی بدن هستند. پس در واقع شما با یک تیر چند نشان بزرگ را هدف خواهید گرفت. تأمین مواد مورد نیاز بدن و کاهش وزن، دو هدف بزرگ است. سنجد یک مکمل عالی برای انواع رژیم لاغری است.


تأثیر سنجد بر لاغری صورت
خواص سنجد بر لاغری تمام نشده است! یکی از مشکلات اصلی و بسیار مهم افرادی که می‌خواهند لاغر شوند، لاغری صورت است. بسیاری از افراد دوست دارند اندام لاغر و مناسبی داشته باشند، اما نمی‌خواهند فرم صورتشان از بین برود. استخوانی شدن صورت نشان از ضعف است و زیبایی چهره را از بین می‌برد. سنجد بهترین راهکار برای حل این مشکل است. مصرف چند دانه سنجد با شیر یا پودر سنجد به همراه آب یا شیر، به‌صورت روزانه می‌تواند مشکل شما را برطرف کند. این میوه جذاب، بدون اینکه اثرات چاق‌کننده‌ای روی دیگر اندام‌ها بگذارد، باعث پر شدن گودی‌های صورت می‌شود.


علاوه بر چاق کردن صورت، سنجد مانند یک‌ترمیم کننده درونی، مشکلات پوست شما را برطرف می‌کند. بافت‌های مرده را از پوست جدا می‌کند و گردش خون را در صورت شما شدت می‌بخشد. به این صورت، پوست صورت شما شفاف و لطیف خواهد شد.


نحوه مصرف سنجد برای لاغری
شما می‌توانید به‌راحتی از آثار سنجد بر لاغری استفاده کنید. سنجد یک مکمل فوق‌العاده برای رژیم‌های کاهش وزن محسوب می‌شود. شما می‌توانید از این میوه به‌عنوان یک میان وعده مناسب استفاده کنید. این کار چند مزیت ویژه از جمله کاهش میل به غذا، تأمین مواد مغذی و معدنی مورد نیاز بدن و فرم دهی به‌صورت را دارد.

اما چگونه سنجد را مصرف کنیم که بیشترین خواص آن را جذب کنیم؟ برای مصرف سنجد چند راه وجود دارد. این میوه به‌صورتی است که می‌توانید مانند تخمه در جیب‌های خود بریزید و چند دقیقه یک‌بار از آن میل کنید؛ اما شاید بسیاری از افراد از بافت و نحوه خوردن آن راضی نباشند. در این حالت از شیر کمک می‌گیریم. شیر یکی از بهترین پایه‌های خوراکی است. مخلوط کردن سنجد و شیر باعث می‌شود که خواص سنجد با سرعت بیشتر و بهتری جذب بدن شود. این کار بسیار ساده است. چند دانه سنجد را با پوست و هسته آسیاب کنید. سپس آن را درون یک لیوان شیر بریزید و میل کنید. اگر می‌خواهید این معجون سحرآمیز را بهتر کنید، می‌توانید از چند قاشق عسل نیز بهره ببرید.
 

بالا