نکاتی برای نگه داری بهتر از انواع مدل شال زنانه

پرند اسکارف

کاربر جدید
عضویت
Jan 20, 2024
جنسیت
خانم
یکی از اولین قدم هایی که باید در خرید و استفاده از و روسری مورد توجه قرار دهیم، بررسی لیبل دوخته شده یا مارک محصول است. این لیبل ها اغلب اطلاعات مفیدی درباره محصول را در اختیار ما قرار می دهند. به طور معمول، این لیبل ها شامل دمای آب مناسب برای شستشو، مواد شوینده ی مصرفی که باید استفاده شود و نکاتی دیگر درباره نگهداری و استفاده از محصول می باشند. این اطلاعات بسیار مفید هستند تا بتوانیم محصول را به درستی استفاده کنیم و با حفظ کیفیت و زیبایی آن، برای مدت طولانی تر از آن استفاده کنیم.
بهتر است هرگز شال و روسری خود را در ماشین لباسشویی نیندازید، زیرا این کار ممکن است باعث آسیب به بافت آنها شود. برای شستن شال و روسری، از آب ولرم و مقداری شامپو یا مایع ظرفشویی استفاده کنید. در صورت وجود لکه روی آنها، مقداری شامپو را روی لکه پخش کنید و با انگشتان خود آن را به طور ملایم ماساژ دهید و آن را با آب ولرم شسته و خشک کنید. در صورتی که شال شما پشمی بوده و دارای بافت درشتی است، بهتر است آن را آویزان نکنید و بر روی سطح صافی قرار دهید تا به مرور خشک شود. همچنین می توانید از دو حوله ی در زیر و روی آن قرار دهید تا فرآیند خشک شدن را تسریع کنید.
برای اتو کردن شال و روسری، باید از روش صحیح استفاده کرد تا این لباس ها آسیب نبینند. ابتدا باید مطمئن شوید که حرارت اتو مناسب است و سپس یک پارچه ی سفید تمیز را روی شال و روسری قرار داده و اتو را روی آن بکشید. همچنین حتما باید شال و روسری را از پشت اتو کنید تا جلوی آسیب به پارچه را بگیرید. برای شال و روسری ابریشمی نیز باید کمی نمدار اتو کنید. وقتی فصل تغییر می کند و شما بیشتر از شال و روسری های خاص استفاده نمی کنید، بهتر است آنها را تا کرده و بین آنها کاغذ سفید قرار داده و در محلی خشک و بدون رطوبت نگهداری کنید.
 

پیوست ها

  • انواع مدل شال زنانه.jpg
    انواع مدل شال زنانه.jpg
    118.8 کیلوبایت · بازدیدها: 1

بالا