نحوه ایجاد غرفه در باسلام نی نی سایت

narngk

⭐⭐⭐ملکه⭐⭐⭐
عضویت
May 2, 2023
جنسیت
خانم
نکات طلایی ایجاد غرفه و نحوه فروش در باسلام

۱. نصب اپ «غرفه من»؛ مهم‌ترین ابزار مدیریت غرفه‌ی شما اپلیکیشن «غرفه من» است؛ پس در قدم اول اگر اپلیکیشن «غرفه‌ من» را ندارید، حتما این اپلیکیشن را از باسلام یا بازار دانلود و نصب کنید.

۲. افزایش تعداد محصولات؛ افزایش تعداد محصولات تاثیر خوبی روی فروش شما دارد. سعی کنید همیشه تعدادی از محصول را آماده‌ی ارسال داشته باشید تا فاصله‌ی مشتری از انتخاب تا استفاده‌ی محصول به حداقل برسد.
Untitled-400x400.jpg


۳. نگارش و معرفی کامل غرفه و محصولات؛ اینجا با دو مطلب روبه‌رو هستیم:
الف. نام‌گذاری غرفه؛ سعی کنید حتما نام منحصر به فرد و مناسب با کسب و کارتان را برای غرفه‌ی خود انتخاب کنید. نام غرفه باید ترجیحا فارسی، کوتاه و بیان کننده‌ی حالت کلی کسب و کار شما باشد؛ مثلا «محصولات خانگی و طبیعی سپهر».

ب. نام‌گذاری محصول؛ در انتخاب نام محصولات دقت کافی داشته باشید. هرچه نام محصول شما کامل‌تر و درست‌تر باشد، امکان دیده شدن آن در نتایج جستجوی کاربرها بیشتر است.


۴. استفاده از عکس مناسب؛ این مورد یکی از موارد مهم ارائه‌ی محصول شماست. برای اینکه از نام و عکس‌ محصولتان بهترین بازخورد را در فروش بگیرید، از مطلب آموزش افزودن محصول استفاده کنید.

. ارسال رایگان؛ شما می‌توانید با ارسال رایگان انگیزه خرید را در مشتریان قدیمی و جدید خود بیشتر کنید.

۶. تجربه خرید؛ سعی کنید قبل از فروش محصول خود، خریدار محصولات دیگر غرفه‌ها باشید و خودتان را در حال و هوای خرید از بازار باسلام قرار دهید. اینکه شما با تجربه‌ی خرید آشنا شوید و درک کنید که یک مشتری چه مسیری را طی می‌کند و چه توقعی در فرآیند خرید دارد خیلی مهم است.

۷. فعالیت در شبکه‌ی اجتماعی باسلام؛ فعالیت در شبکه‌ی اجتماعی باسلام را جدی بگیرید. دنبال کردن، نظر گذاشتن و لایک کردن و … می توانند به دیده شدن شما و دیده شدن غرفه‌تان و در نهایت فروش محصول کمک کنند.

۸. انتشار محتوا؛ از امکانات باسلام برای انتشار محتوا (مانند استوری، پست، عکس و فیلم محصول) استفاده کنید. محتواهای متنی، تصویری و ویدیویی مفید و جذاب، باعث می‌شوند شما و محصولتان بیشتر دیده شوید و در نهایت به فروش برسید.

۹. استفاده از امکان گفتگو؛ شما می‌توانید در «غرفه‌ من»، به راحتی با مشتریان گفتگو کنید. سعی کنید در این گفتگوها مشتری‌مدار باشید، تا بازدیدکننده‌ی گذریِ غرفه‌تان را به مشتری وفادار خود تبدیل کنید.
 

بالا