لاغری شکم و پهلو در کمترین زمان

  • شروع کننده موضوع آیلا
  • تاریخ شروع

آیلا

Guest
برای آب کردن سریع شکم مراقب باشید هر چیزی که باعث می‌شود هوا وارد معده‌ی شما شود را برای خود ممنوع کنید ازجمله آدامس جویدن، تند غذاخوردن ، پیاده روی هنگام غذا خوردن این موارد مقدارزیادی هوا وارد معده شما می کنید که باعث تورم و احتباس هوا در شکم می‌شود.
مشاهده پیوست 206670
روش هایی برای آب کردن سریع شکم و پهلو
باید سعی کنید برای آب کردن سریع شکم و پهلو ،استرس را از خود دور کرده زیرا استرس سبب افزایش سطح کورتیزول در بدن می‌شود که در روند افزایش چاقی و تجمع چربی شکمی تاثیر گذار است در طول شبانه روز تلاش کنید با تکرار کلماتی که به شما آرامش می‌دهد و همچنین چند نفس عمیق استرستان را دور کنید.

برای آب کردن سریع شکم و پهلو نباید سیگار بکشید. برخلاف باور های غلطی که وجود دارد فرد با سیگار کشیدن نه تنها لاغر نمی‌شود و بالعکس که با ترک سیگار نیز میزان چربی شکمی افراد کم شده است، پس برای کم کردن چربی شکمی سیگار را کنار بگذارید و ورزش کنید.

برای آب کردن سریع شکم و پهلو یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید که مقدار لازم از کربوهیدرات، پروتئین و چربی به بافت های بدن شما برساند ، رژیمی که سرشار از اسیدهای چرب مضرند ، قطعا در کم کردن وزن تان مشکل ایجاد خواهد کرد.

برای آب کردن سریع شکم و پهلو حداقل امکان فیبر بیشتری مصرف کنید، فیبرها در انواع میوه و سبزیجات به وفور یافت می‌شوند که نه تنها در کاهش وزن کلی تاثیر گذارند بلکه با جلوگیری از ابتلا به یبوست وتورم و برآمدگی شکم را هم کاهش می‌دهد.


مطلالعات نشان می دهد افزودن ۱۴ گرم فیبر روزانه به رژیم غذایی با کاهش ۱۰ درصد مصرف کالری و کاهش وزنی معادل با ۲ کیلو در بازه‌ی زمانی ۴ ماهه همراه است. بهترین راه افزایش میزان فیبر مصرفی استفاده‌ی بیشتر از سبزیجات و میوه‌هاست. سبزیجات و همچنین برخی غلات مانند جو دوسر منبع مناسبی برای تامین فیبر هستند.



شکر و نوشیدنی گازدار را کنار بگذارید
شکر ماده‌ای بسیار ناسالم برای بدن است. مطالعات نشان می‌دهند مصرف خوراکی‌های حاوی شکر اثر مخرب برروی سلامت متابولیکی بدن می‌گذارد.این مطالعات همچنین نشان داده است که به ازای مصرف روزانه نوشیدنی‌های حاوی شکر، خطر چاقی در کودکان تا ۶۰ درصد افزایش می‌یابد. برای لاغری باید مصرف شکر را در رژیم روزانه‌ی خود به حداقل برسانید و نوشیدنی‌های شیرین را به هیچ عنوان مصرف نکنید. این نوشیدنی‌ها شامل انواع نوشابه‌های شیرین شده با شکر، آب میوه‌ها و نوشیدنی‌های ورزشی پر شکر می‌شود.



خوردن شکلات تلخ
خوردن روزانه یک تکه کوچک از شکلات تلخ به لاغر شدن شما و آب شدن چربی دور شکم و پهلو شما کمک می‌کند باعث بهبود سلامت قلب و عروق شما می‌شود. خوردن شکلات تلخ آب کردن شکم را راحت تر خواهد کرد.



مواد غذایی مناسب برای آب کردن سریع شکم و پهلو
به جای قند و شکر و نوشیدنی های صنعتی هنگام گرسنگی میوه بخورید.
سعی کنید در مصرف نمک و ادویه زیاده روی نکنید البته شما می توانید از زیره و زرد چوبه بیشتر استفاده کنید
به جای برنج سفید برنج سیاه بخورید
هله هوله خوردن رو رها کنید و به جای آن؛ خوراکی‌های فیبردار مصرف کنید، سبزیجات و میوه‌هاو همچنین برخی غلات مانند جو دوسر که منبع مناسبی برای تأمین فیبر هستند. البته زیاده روی بیش از حد نکنید.
بیشتر گوشت سفید مصرف کنید و از گوشت قرمز هفته ای یک یا دوبار بیشتر استفاده نکنید. چربی های سالم مثل ماهی و تخم مرغ مصرف کنید.


ورزش کردن فاکتور مهم در آب کردن سریع شکم و پهلو
ورزش به دلایل مختلف مهم است.در میان بهترین کارهایی که شما می توانید برای داشتن زندگی طولانی، زندگی سالم و جلوگیری از بیماری ها انجام دهید ورزش حرف اول و آخر را میزند .
به نظر می رسد ورزش در کاهش چربی شکم موثر است ، ورزش های هوازی مانند پیاده روی، دویدن، شنا، و غیره به علت کاهش عمده در چربی شکم بسیار موثر و محبوب هستند.
 

mobina123456

Guest
برای آب کردن شکم استفاده از رو هم پیشنهاد می کنید؟
 

بالا