علت جذب نشدن شیاف ماریانا چیست؟

  • شروع کننده موضوع اطلاعات دارویی
  • تاریخ شروع
وضعیت
این موضوع قفل شده است

اطلاعات دارویی

Guest
چرا شیاف ماریانا جذب نمی شود و برای رفع این مشکل چکار باید کرد؟ همه چیز در رابطه با عدم جذب شدن شیاف ماریانا
یکی از مشکلاتی که در حین استفاده از شیاف ماریانا به وجود می‌آید جذب نشدن آن است و هنگامی که آن را شفاف می کنید پس از گذشته یکی دو ساعت از قرار دادن محصول در داخل واژن کماکان شیاف به حالت اولیه خود مانده و به هیچ وجه جذب نشده است. دلیل این امر می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

پیش از استفاده از این محصول نیاز است تا حداقل آن را با دو قطره آب جوشانده هم دمای محیط خیس کنید و این به جذب سریعتر شیاف بسیار کمک می کند اینکه شما شفاف را به صورت خشک داخل واژن قرار داده اید که این موضوع سبب می‌شود تا این محصول در زمان دیرتری جذب شود و هم همچنین مقدار کمتری از آن جذب شود که می تواند در خصوص اثربخشی آن تاثیر گذار باشد.

1615834703476.png


مورد بعدی استفاده از شیاف های متفرقه و تقلبی است که ترکیبات آن ها همانطور که قبلا اشاره کردیم اصولی و بهداشتی نبوده و ممکن است گاهاً برای شما مشکلاتی نیز به وجود بیاورد.

خشک بودن بیش از حد واژن نیز می تواند یک علت جذب نشدن شیاف ماریانا به شمار برود و برای این امر نیاز است و شما از نوع پودری و یا نوع روغن واریانا ابتدا استفاده نموده تا ترشحات واژینال شما کنترل شود و سپس اقدام به استفاده از شیاف ماریانا کنید و تغییرات محسوس در جذب شیاف را مشاهده کنید.

موارد گفته شده از مهم‌ترین علت‌های جذب نشدن شیاف ماریانا بودند که همانطور که دیدید اشتباهات رایج در خصوص استفاده از آن سبب شده است تا محصول به خوبی جذب نشده و به تبع اثربخشی مناسبی نداشته باشد.

چنانچه برای عفونت کیست قارچ خارش و بوی بد از این محصول استفاده می کنید زیاد نگران جذب شدن آن نباشید و همانطور که گفتیم چنانچه فضایی واژینال و شما بیش از حد خشک شده است نیاز است تا شیاف را بیش از دو قطره مرطوب کنید و داخل واژن قرار دهید.

اما جذب نشدن شیاف ماریانا زمانی مهم است که شما از آن برای تنگی واژن استفاده کنید و در این موارد باید دقت داشته باشید تا حتماً نکات گفته شده را به خوبی رعایت کنید تا بتوانید از شیاف ماریانا بهترین بهره را ببرید.
 

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا