شلوار اسلش با چه مانتویی شیک تر میشه

  • شروع کننده موضوع خبری سرگرمی
  • تاریخ شروع

خبری سرگرمی

Guest
اسلش دخترانه با مانتو ست جذاب دختران جوان است. به دلیل اینکه این شلوارها بیشتر حالت اسپرت دارد معمولا از مانتو جلو باز برای پوشیدن با آن استفاده می شود. در فصول گرم سال می توانید مانتو و شلوار اسلش دخترانه را با یک صندل بنددار تخت بپوشید و یک استایل جذاب تابستانی داشته باشید. در فصل های سرد سال نیز می توانید این شلوار را با بارانی در رنگ های مختلف ست کنید. برای پوشیدن این دو لباس باهم هیچ گونه محدودیتی ندارید. به دلیل اینکه این شلوارها آنقدر جذاب و زیباست که می توانید آن را با انواع مانتوی بلند یا کوتاه ست کنید.

برای ست کردن شلوار اسلش با مانتو، اگر شلوار اسلش را با مانتو جلوباز استفاده می کنید، برای زیر مانتو از تیشرت یا تاپی استفاده کنید که زیاد گشاد نباشد و فیت تنتان باشد.

شلوار اسلش با مانتو جلو بسته

یکی از مناسب ترین استایل ها با شلوار اسلش، پوشیدن شلوار اسلش با مانتو جلوبسته کوتاه است. برای تکمیل این استایل می توانید از کتانی و کیف های کج اسپرت استفاده کنید.

کت چرم

یکی از لباس های مناسب برای پوشیدن در کنار شلوار اسلش زنانه، کت چرم است. کت های چرمی آزاد که با سبک راحت شلوار اسلش تناسب داشته باشند بهمراه کفش کتانی و یاکفش پاشنه بلند یک استایل شیک را تشکیل می دهند.

شلوار اسلش با مانتو بلند

اگر می خواهید یک تیپ غیر ورزشی با شلوار اسلش داشته باشید می توانید بهمراه آن مانتو بلند بپوشید. استفاده از صندل تخت و یا بوت نیز برای کامل کردن چنین استایلی مناسب است.

مانتو جلوباز

شاید خیلی از خانم با پوشیدن مانتو جلوباز راحت نباشند. اما به دلیل حالت آزاد و راحتی که شلوار اسلش دارد، می توانید بهمراه آن مانتو جلوباز بپوشید و با کتانی یا حتی صندل تخت ست کنید.

بلوز دکمه دار

از انجایی که شلوار اسلش به تنهایی یک لباس اسپرت است پوشیدن آن بهمراه لباس های اسپرتی چون بلوز یا تونیک دکمه دار بسیار مناسب است، اگر یک کتانی هم با این لباس های بپوشید استایل شما کامل می شود.

کت تک او سایز

می توانید برای ست کردن شلوار اسلش از یک کت تک اور سایز و راحت استفاده کنید. برای چنین استایلی استفاده از شلوار اسلش جین و کتان هردو مناسب هستند.

مانتو جین

پوشیدن شلوار اسلش با مانتو جین ترکیب بسیار مناسبی است. با پوشیدن شلوار اسلش بهمراه مانتو جین و یک کتانی سفید می توانید یک استایل اسپرت شیک داشته باشید.

با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم
بهترین کفش مناسب با شلوار اسلش، کتانی است. بهتر است مدل های گشاد را با کفش کتانی ورزشی ست کنید. این تیپ مناسب برای مسافرت و رانندگی است و از پوشیدن آن احساس خستگی نمی کنید. اگر می خواهید برای تیپ بیرون از خانه از این البسه استفاده کنید، مدل جذب آن را با کفش کتانی اسپرت ست کنید. به دلیل اینکه با این ظاهر، مرتب تر به نظر می رسید. برای شلوار قد کوتاه از جورابی استفاده کنید که ساق آن از کفش بیرون نزند. برای پوشیدن کفش رسمی از شلوارهایی که رسمیت بیشتری دارند استفاده کنید برای مثال کتان، فاستونی یا کبریتی مناسب ترند.

با اسلش چه تیشرتی بپوشیم
این شلوار اسلش مردانه ها را می توانید با انواع تیشرت ست کنید. بهتر است از تیشرت هایی که در جلوی سینه طرح دارند برای این استایل خود استفاده کنید. برای این تیپ از شلوارهای جذب و کتان استفاده کنید و برای جذاب تر شدن آن می توانید از رنگ های طوسی و زغالی برای تیشرت کمک بگیرید.

ست شلوار اسلش با هودی
ترکیب هودی و شلوار اسلش با یک پوتین و یا کفش اسپرت، یک ست جذاب در بین جوانان محسوب می شود. این استایل را می توانید به صورت روزمره استفاده کنید و همیشه خوشتیپ به نظر برسید بدون اینکه از ظاهر خود خسته شوید. این ست، مناسب ترین گزینه برای فصل های پاییز، زمستان و بهار است. برای ست کردن این دو لباس، به سراغ شلوارهای جذب بروید به دلیل اینکه مدل های گشاد تیپ شما را خراب می کند و از زیبایی ظاهر شما می کاهد. برای این تیپ، از کفش کتانی ورزشی استفاده کنید به دلیل اینکه ظاهری شیک و اسپرت به شما می دهد. می توانید این دو را تک رنگ انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ هودی نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد به عبارتی می توانید از رنگی متضاد با رنگ شلوار برای هودی نیز استفاده کنید.

ست اسلش و سویشرت
می توانید برای فصل پاییز یک استایل جذاب با ترکیب شلوار اسلش و سویشرت داشته باشید. این ست یکی از پرطرفدارترین استایل ها بخصوص برای پسران و دختران جوان است.

ست شلوار اسلش با پیراهن
ست کردن پیراهن و شلوار اسلش واقعا سخت است. چون اسلش تیپی اسپرت و پیراهن یک نوع لباس رسمی محسوب می شود. اما می توانید با انتخاب درست این دو را نیز با هم استفاده کنید. باید از شلوارهای جذب برای ست کردن با پیراهن رسمی استفاده کنید. درست است که کمی غیر معقول به نظر می رسد؛ اما پوشیدن این دو با هم تیپی نیمه رسمی به ظاهرتان می دهد. شاید تصور کنید این دو با هم جور نیستند اما به طور باورنکردنی باهم ست می شوند. برای داشتن ظاهری رسمی تر می توانید پیراهن را داخل شلوار بگذارید.

ست اسلش با بلوز
برای ست شلوار اسلش با بلوز از اسلش های ساده استفاده کنید. زیرا بلوزها معمولا طرح دار هستند و بهتر است با شلوار ساده پوشیده شوند. اسلش مشکی که از بالا گشاد و پایین دمپاکش است را می توانید با هر نوع بلوزی که دوست دارید ست کنید. دختران جوان برای مجالس و میهمانی های خانوادگی می توانند بلوز و شلوار اسلش دخترانه را باهم ست کنند و آن را با یک کفش پاشنه بلند بپوشند. این ویژگی منحصر به فرد مد دخترانه و زنانه است که دست افراد برای انتخاب لباس و نوع پوشش باز است. اگر برای جمع دوستانه می خواهید از این شلوارها استفاده کنید، می توانید آن را با یک بلوز و یا یک تیشرت نیم تنه نیز ست کنید.

ست اسلش با تیشرت
برای پوشیدن تیشرت و شلوار اسلش مدلی انتخاب کنید که جذب و تنگ باشد. به دلیل اینکه تیشرت معمولا گشاد است و اگر هم با شلوار گشاد پوشیده شود، ظاهر نامرتبی به شما می دهد. قرار دادن این دو در کنار هم راحتی را برایتان به ارمغان می آورد. برای دورهمی با دوستان و تفریحات خارج شهر این ست، بهترین گزینه است. فراموش نکنید که تی شرت سایز تنتان را انتخاب کنید و پاچه شلوار را کمی از ساق پا بالاتر ببرید تا ظاهری آراسته داشته باشید.
 

بالا