شخصیت هادس، هادس کیست؟

لایلاک

⭐کاربر برتر⭐
عضویت
Oct 24, 2023
جنسیت
خانم

هادس Hades، فرمانروای دنیای زیرین و ناخودآگاه است که با دید فلسفی به جهان نگاه میکند. نوعی انزوای اجتماعی در او وجود دارد که باعث غم و تنهای او میشود. هادس نماد عمق زندگی انسان هاست. نماد او؛ خدای مردگان و دنیای زیرین است و ضعف او؛ تنهایی و عدم ارتباط با دیگران است.


اسطوره هادس

هارس، فرمانروایی مردگان و دنیای زیرین است. او در قلمرو مرگ در جهان زیرین ***** میکرد. رومیان او را پلوتو میشناسند. هادس دومین فرزند کرونوس و ریا و برادر بزرگتر زئوس است. او پس از تولدش توسط پدر خود بلعیده میشود، زیرا مقدر شده بود کرونوس توسط پسر خود شکست بخورد. بعدها زئوس او و دیگر خواهران و برادرانش را نجات میدهد و سپس پوزیدون، زئوس و هادس متحد میشوند و پدر خود را شکست میدهند.

ویژگی شخصیت هادس

  • در برقرار ارتباط ضعیف هستند.
  • ظاهری خشک و عبوس دارند.
  • خیلی متفکر هستند و میتوانند ساعت ها فکر کنند و از اینکار لذت ببرند.
  • بینهایت درونگرا هستند.
  • منزوی و گوشه گیر هستند.
  • در برخی موارد شخصیت هادسی سنگ دل و بی رحم است.
  • از جهتی دیگر منصف و عادل است.
  • احساس میکند دنیا بی ارزش است.
  • معمولا میتواند اتفاقات را پیش از افتادن حس کند.

شخصیت هادسی در کودکی و جوانی(بلوغ)

کودکانی نامرئی هستند که زیاد جلب توجه نمیکنند و رفتارهای عجیبی دارند. علاقه زیادی برای پیشرفت و دستیابی به موفقیت نشان نمیدهند. جدی و ساکت هستند و سخت با دیگران ارتباط میگیرند. در نوجوانی نیز، دوره سختی را میگذرانند زیرا باید خودشان را با شرایط اطراف وفق دهند و این کار برای آنها سخت است. احتمال کمی دارد که به دانشگاه و محیط های آکادمیک بروند. اگر بتوانند روی مهارت های برونگرایی شان کار کنند میتوانند مسیر بهتری را انتخاب کنند. دانش و مطالعه برای آنها اهمیت زیادی دارد. خیلی از کارهای دیگر نوجوانان را انجام نمیدهند.

هادس در مشاغل

به تجربیات معنایی علاقه مند هستند و کارهای که تجربه معنایی در آنها وجود دارد، را دوست دارند. هنگام تصمیم گیری های مهم به درون نگاه میکنند و انتخاب منطقی و ذهنی میکنند.

  • مشاوران و روانشناسان قوی هستند، زیرا منبع دانش ذهنی قوی دارند.
  • فیلم سازی و ادبیات و الهیات فضای مناسبی برای آنها است.

ارتباط با مردان

به دلیل بی نقاب بودن، ارتباط با مردان برایشان سخت است. تعداد محدودی دوست دارند که با آنها صمیمی هستند. اکثر آنها نمیدانند چگونه با مردان دیگر ارتباط داشته باشند و از جمع آنها لذت ببرند.

ارتباط با زنان

خیلی ارتباط گرفتن با زنها را بلد نیستند، اما اگر با زنی ارتباط معنایی داشته باشند، میتواند با او یک رابطه عمیق ایجاد کند و در ازدواج با همسر خود بسیار با وفا عمل میکند.

ازدواج شخصیت هادسی و رابطه با فرزندان خود

او دوست دارد تشکیل خانواده بدهد و اگر کسی را پیدا کند که یکدیگر را دوست داشته باشند، ازدواج میکند. ازدواج او را از انزوا و تنهایی بیرون میکشد. برای او سخت است که اول با کسی دوست باشد و بعدها با او ازدواج کند. روابط پیچیده ای با زنان دارد. میتواند زن خود را مورد حمایت و توجه قرار دهد. او هنگام رابطه نزدیک با زنان میتواند به حالت در بیاید و عشق و شادی فروانی را تجربه کند. آنها ویژگی پدرسالانه دارد، احساسات خود را بروز نمیدهد و به نظم اهمیت زیادی میدهند. او میتواند به فرزندانش در غنای زندگی و پرورش تخیل کمک کند، اما نمیتواند برای آنها راهنمایی خوبی برای موفقیت در جامعه باشد.
 

بالا