ست شلوار کارگو یا شش جیب برای خانوم ها

  • شروع کننده موضوع خبری سرگرمی
  • تاریخ شروع

خبری سرگرمی

Guest
این شلوارها طوری نیستند که بتوانید آنها را با هر چیزی یا در هر موقعیتی بپوشید. بهتر است اول بدانید چه باید و نبایدهایی درباره شلوار کارگو وجود دارد:

شلوار کارگو را با تاپ و پیراهن‌های مناسب می‌توانید بپوشید؛
ازآنجاکه این شلوارها شل و گشاد هستند، بهتر است پیراهنی که با آن می‌پوشید کوتاه باشد؛
اگر خانم هستید و مانتو می‌پوشید، مانتوی خیلی بلند مجلسی را با کارگو ست نکنید. هرچه مانتو اسپرت‌تر باشد بهتر است.
پوشیدن کفش پاشنه‌بلند با شلوار کارگو؛ حتی فکرش را نکنید؛
شلوار کارگو با پیراهن گلدار میانه خوبی ندارد؛
کلا این شلوارها حالت مینیمال به ظاهر شما می‌بخشند. بهتر است لباس‌هایی با رنگ‌ها و طرح‌های متضاد را با آنها ترکیب نکنید، زیرا آن را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند؛
شلوار کارگو باید کاملا آزاد و راحت باشد؛ یعنی نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ.
خانم‌ها چطور شلوار کارگو را ست کنند؟
ابتدا نحوه ست کردن شلوار کارگو را برای خانم‌ها توضیح می‌دهیم. آقایان، می‌توانید از این بخش بگذرید.

۱. با تاپ‌های کراپ
تاپ کراپ تاپی کوتاه است که بلندی آن بین سینه و کمر قرار می‌گیرد. لبه زیری آن کاملا گشاد و آزاد است. این تاپ را می‌توانید راحت با شلوارهای کارگو ست کنید. چون شلوار کمی راحت و گشاد است، تاپی بهتر است که به کل لباس حالت تعادل ببخشد. برای این منظور تاپ کراپ مناسب است؛ با این حال بهتر است رنگ آن را ساده یا شطرنجی انتخاب کنید که کنتراست زیادی ایجاد نکند و دخترانه به نظر برسد.

۲. با تی‌شرت آستین بلند تای دای

تای دای به تی‌شرت یا تاپ‌هایی می‌گویند که طرح آنها حالت رنگین‌کمانی یا ابر و بادی با رنگ‌های شاد دارد. می‌توانید شلوار کارگو رنگ روشن را با تی‌شرت تای دای آبی سفید ترکیب کنید. همچنین می‌توانید شلوار کارگو مشکی فاق بلند را با تی‌شرت آستین‌بلند تای دای که در آن رنگ‌های قرمز و سفید داشته باشد امتحان کنید. بهتر است لبه شلوار به اندازه یکی دو اینچ از مچ پا کوتاه‌تر باشد. کفش‌تان را به‌ رنگ بژ انتخاب کنید. اگر کیف‌تان هم قرمز باشد با یک مانتو مشکی عالی خواهد شد.

۳. با بوت‌های کمبت

بوت‌های کمبت حالت رزمی دارند. این بوت‌ها و شلوار کارگو برای هم ساخته شده‌اند! یک شلوار کارگو مشکی با فاق بلند و کمربند مشکی با تی‌شرت یقه اسکوپی مشکی و یک ژاکت بافتنی از همان رنگ ترکیبی عالی با بوت کمبت ایجاد می‌کند. این سبک فوق‌العاده خاص و شیک خواهد بود.

۴. با بوت بلند برای زمستان
معمولا کارگو را با بوت بلند نمی‌پوشند؛ زیرا کمی گشاد است و در بوت چروک می‌شود. با این حال اگر شلوارتان به‌اندازه کافی قالب‌ تن هست، می‌توانید آن را با بوت بلند بپوشید. اضافه‌کردن شال‌گردن و ژاکت پشمی متناسب با آن می‌تواند ظاهرتان را تکمیل کند.

۵. با سویشرت راحت و گشاد

اگر از طرفداران سویشرت هستید، امسال طرح متفاوتی را امتحان کنید. یک سویشرت ساده با شلوار کارگو بژ، ترکیبی عالی ایجاد می‌کند. رنگ‌های زمستانی مانند بنفش، خرمایی، قهوه‌ای، سبز جنگلی، زرد خردلی، آبی تیره، نارنجی تیره، شرابی و برنزی را با شلوار کارگو بژ یا مشکی ست کنید. برای بهار سویشرت خنک‌تر با رنگ‌های ملایم پاستلی مانند اسطوخودس، سبز روشن، بژ، کرم، شنی، خاکی، خرمایی، زرد لیمویی، آبی روشن و صورتی کم‌رنگ انتخاب کنید و با شلوار کارگو بپوشید.

۶. با یقه‌اسکی
ترکیب یقه‌اسکی با شلوار کارگو به شما ظاهری جذاب خواهد داد. یقه‌اسکیِ کشباف نمای بالاتنه را به‌زیبایی نشان می‌دهد و به همین دلیل با شلوار کارگو تعادل برقرار می‌کند. این ترکیب ساده است و نیاز به اکسسوری زیادی ندارد. در صورت تمایل یک گردنبند اضافه کنید.

۷. با کاپشن چرم مشکی

می‌توانید شلوار کارگو را با کاپشن چرم مشکی ترکیب کنید تا استایلی جذاب داشته باشید. فقط یادتان باشد شلوارتان زیاد گشاد و شل‌وول نباشد. شلوار بژ را با یقه‌اسکی مشکی و کاپشن چرم مشکی بپوشید. یک کیف‌دستی مشکی هم این ترکیب را تکمیل خواهد کرد.

۸. شلوار کارگو جنگلی

با این شلوار چه سبز جنگلی باشد یا سبز خاکی یا سبز بژ، یک پیراهن کرم یا سفید ظاهری فوق‌العاده و تازه ایجاد می‌کند. یک کیف زنانه بژ با بسیاری از رنگ‌ها مطابقت دارد. کفش را هم از همان رنگ کیفتان انتخاب کنید.

اگر کمربندتان طرح پلنگی داشته باشد می‌توانید روسری را با آن ست کنید. یک مانتو یا بلیزر هم روی همه اینها اضافه کنید.

۹. با کاپشن جیر برنزی

کاپشن جیر برنزی با تمام سایه‌رنگ‌های تیره و روشن قهوه‌ای به‌زیبایی ست می‌شود. شلوار کارگو را از رنگ شنی انتخاب کنید و با کاپشن جیر برنزی یا کت شطرنجی قهوه‌ای و کفش‌های مشکی بپوشید. شلوار بهتر است به‌اندازه یکی دو اینچ کوتاه‌تر باشد تا مچ پاهایتان دیده شود.

۱۰. با ژاکت کشباف
در این صورت ژاکت کشباف پشمی زرد خردلی را امتحان کنید. بهتر است کاملا بلند باشد و تا ران پایین بیاید. یک روسری گرم و شیک با رنگ‌های سبز و خردلی ملایم با طرح چهارخانه بپوشید و همه اینها را با شلوار کارگو خاکستری ترکیب کنید. این استایل زمستانی جوان‌پسند را بوت‌های بلند به رنگ قهوه‌ای شاه‌بلوطی تکمیل می‌کند. زرد روشن واقعا تضاد جذابی با قهوه‌ای یا خاکستری دارد.

می‌توانید یک ژاکت کشباف سفید دکمه‌دار را با شلوار کارگو قهوه‌ای برنزی امتحان کنید.

۱۱. با کاپشن پفی
هرچند شلوار کارگو غیررسمی و کژوال است، کاپشن پفی یا بمبر با آن ظاهری شیک ایجاد می‌کند. فقط کافی است رنگ و مدل شلوارتان متناسب با آن باشد. اگرنه، می‌توانید به جای کاپشن پفی از کاپشن ساده استفاده کنید.

۱۲. با پلیور بافتنی

می‌توانید شلوار کارگو قهوه‌ای شاه‌بلوطی را با یک ژاکت رنگ روشن و طرح‌دار بافتنی ترکیب کنید. برای مثال قهوه‌ای با آبی روشن جور در می‌آید. به این ترکیب یک کیف‌دستی شاه‌بلوطی و بوت‌های مشکی اضافه کنید. ترکیب‌های دیگری را هم امتحان کنید؛ برای مثال، شلوار کارگو سبز جنگلی با بلوز بنفش پررنگ خیلی خوب می‌شود.

۱۳. با کت یا مانتوی جین
ازآنجاکه برای ست‌کردن جین تقریبا محدودیت ندارید، خیلی راحت می‌توانید آن را با شلوار کارگو در موقعیت‌های کژوال بپوشید. مانتوی جین زمستانی برای فصول سرد کاملا مناسب است.

می‌توانید یک پیراهن سفید، یک مانتوی جین و یک نیم‌بوت سفید را با شلوار کارگو بژ یا مشکی ست کنید
 

بالا