رنگ موی گیاهی عالی نی نی سایت

آیلا

⭐⭐⭐ملکه⭐⭐⭐
عضویت
May 2, 2023
جنسیت
خانم
معرفی بهترین رنگ موهای گیاهی خارجی و ایرانی بدون عوارض در سایت مادران

رنگ مو فنتسی لوک شماره 7.34؛ زیباترین رنگ مو طبیعی
برای خرید بهترین رنگ موی گیاهی بدون معطلی به سراغ رنگ مو فنتسی لوک شماره 7.34 بروید. این رنگ مو محصول کشور ایتالیاست و برای کسانی که فقط به دنبال محصولات خارجی هستند، گزینه ایده آلی است. رنگ موی فنتسی لوک در ترکیبات خود حاوی کراتین و آنتی اکسیدان های طبیعی است. عصاره آرگان موجود در آن هم موجب رنگ پذیری بهتر و موثرتر آن می شود. چیزی که رنگ موی فنتسی لوک را به بهترین رنگ موی گیاهی تبدیل کرده، وجود همین مواد طبیعی و مغذی در ترکیبات آن و در عین حال عدم وجود آمونیاک یا هر ماده مضر دیگری در آن است. بنابراین جواب سوال رنگ موی بدون آمونیاک چه مارکی خوبه بی شک فنتسی لوک است.
Û±Û·-ÛµÛ¶-Û±Û¹-images.jpg

به کمک این رنگ مو به راحتی می توانید، موهای خود را به رنگ بلوند مسی طلایی در آورید و در کنار هم از نرم و لطیف شدن موهای خود لذت ببرید. ماندگاری بالای آن هم سبب می شود تا مدت ها این رنگ زیبا را روی موهای خود داشته باشید.




رنگ مو گیاهی اماده مارال مدل قهوه ای روشن شماره 5.0
کمپانی مارال یکی از شناخته شده ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است. مارال به واسطه استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و ارائه محصولاتی با قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات این برند که به جرات می توان به آن لقب بهترین رنگ موی طبیعی را داد، رنگ موی مارال مدل قهوه ای روشن شماره ۵.۰ است.

در ترکیبات این رنگ موی طبیعی هیچ گونه آمونیاکی یافت نمی شود و به جای آن مواد طبیعی و مغذی همچون روغن آرگان، روغن هسته انگور، روغن بادام و ویتامین به وفور وجود دارد. رنگ موی مارال به واسطه همین فرمولاسیون قدرتمند می تواند، باعث نرم و درخشندگی موها شده و در کنار آن از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری کند. دیگر مزیت رنگ موی مارال قدرت پوشش فوق العاده آن برای موهای خاکستری است. بنابراین هم آقایان و هم خانم ها می توانند، از این رنگ مو به عنوان بهترین رنگ موی مردانه گیاهی استفاده کنند و موهای خود را به رنگ قهوه ای روشن در آورند.




ابریشم؛ رنگ موی گیاهی برای موهای سفید و بدون اکسیدان
ابریشم یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی در زمینه تولید بهترین رنگ موی گیاهی است. این کمپانی قدرتمند از ابتدا با هدف تولید محصولات آرایشی ۱۰۰% گیاهی و ارگانیک تاسیس و راه ‌اندازی شد. هم اکنون نیز با تکیه بر علم و تجربه محققان و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات موفق به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کاملا گیاهی شده است. پودر رنگ موی ابریشم مدل co101 یکی از باکیفیت ترین محصولات این کمپانی است که توانسته در لیست بهترین رنگ موی گیاهی جای گرفته و با نمونه های مشابه خارجی رقابت کند.

از گیاهان مرغوب و با کیفیتی نظیر حنا، پوست گردو، گیاه نیل، بابونه و … برای ساخت این رنگ مو استفاده شده و آن را به یک رنگ موی گیاهی عالی برای پوشش دهی کامل موهای سفید و روشن تبدیل کرده است. جالب است بدانید در ترکیبات پودر رنگ موی ابریشم، هیچ ماده شیمیایی و حتی اکسیدان وجود ندارد و به همین خاطر خانم های باردار و شیرده، افراد مبتلا به سرطان، دیابتی ها و افراد دارای الرژی به رنگ موهای شیمیایی می توانند، بدون هیچ گونه نگرانی از این رنگ مو استفاده کنند.




رنگ گیاهی مو گپ سری طبیعی شماره 10.0
یکی دیگر از رنگ موهای گیاهی که از آن می توان به عنوان بهترین رنگ موی گیاهی نام برد، رنگ موی گپ سری طبیعی مدل بلوند خیلی روشن شماره۱۰.۰ است. در فرمولاسیون این رنگ مو که توسط یک کمپانی انگلیسی به نام گپ و با به روز ترین تکنولوژی های جهانی تولید شده، انواع ویتامین های C، E و H یافت می شود که وجود هر یک از آن ها شفافیت، درخشندگی و دوام رنگ را برای موهایتان به ارمغان خواهد آورد. اگر به دنبال بهترین رنگ موی گیاهی هستید تا موهایتان در اثر رنگ کردن مداوم آسیب نبیند، استفاده از رنگ موی گپ را به هیچ عنوان از دست ندهید؛ چراکه از آمونیاک در ترکیبات آن استفاده نشده است.

رنگ موی گپ نه تنها هیچ آسیبی به موها وارد نمی کند، بلکه به کمک انواع ویتامین و مواد مغذی که در خود دارد، قادر است از موها در برابر عوامل زیست تخریب پذیر مانند اشعه مضر خورشید هم محافظت نماید. یکی دیگر از دلایلی که این رنگ مو را به بهترین رنگ موی گیاهی تبدیل کرده، این است که ماندگاری بسیار بالایی دارد و پس از شستشو کدر و بدرنگ جلوه نمی کند.





کیت رنگ موی خارجی بدون آمونیاک گارنیر شماره 7N
یکی از قدیمی ترین و خوش سابقه ترین کمپانی ها در تولید و عرضه بهترین رنگ موی گیاهی کمپانی گارنیر است. این برند فرانسوی از همان زمان تاسیس هدف خود را به ساخت محصولاتی با فرمول کاملا طبیعی بنا نهاد و هم اکنون بیش از ۱۰۰ سال است که علاوه بر این که با محصولات باکیفیت و مرغوب خود از آسیب به مو و پوست انسان جلوگیری می کند، باعث تقویت آن ها هم می گردد.

یکی از پرطرفدارترین محصولات این کمپانی، کیت رنگ موی بدون آمونیاک گارنیر شماره ۷n است که بی شک در مسیر یافتن بهترین رنگ موی گیاهی موجود در بازار به سرعت به آن بر می خورید. دلیل آن هم این است که در ساخت آن علاوه بر آمونیاک از الکل و پارابن هم استفاده نشده است. کمپانی گارنیر مواد مغذی همچون روغن زیتون، آووکادو، شی باتر و انواع ویتامین ها را جایگزین مواد مضری همچون آمونیاک قرار داده تا بتواند به تکیه بر آن موجب تغذیه و نرمی مو شود. دلایل دیگری که رنگ موی گارنیر شماره ۷n را در میان خانم های سراسر جهان محبوب کرده، رنگ بلوطی زیبای آن است که به خوبی می تواند، تمام موها را پوشش دهد.



رنگ موى شماره 5 فیتو؛ بهترین رنگ موی گیاهی
کمپانی فیتو از قدرتمندترین کمپانی ها در زمینه تولید بهترین رنگ موی گیاهی در جهان است که با تلفیقی از تکنولوژی نوین و دانش حاصل از تحقیقات گیاهی، بهترین رنگ موهای گیاهی را روانه بازار می کند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با سفیدی موهایتان دست و پنجه نرم می کنید، از کنار رنگ موی شماره ۵ فیتو که از برجسته ترین تولیدات این کمپانی مشهور است، به سادگی عبور نکنید. این رنگ مو، بالاترین قدرت پوشانندگی موهای سفید را دارد و موها را به رنگ بلوطی روشن درمی آورد.

رنگ موی شماره ۵ فیتو از آن جهت توانسته در لیست بهترین رنگ موی گیاهی جای بگیرد که در ترکیبات خود هیچ ماده مضری نظیر رنگدانه های شیمیایی، آمونیاک، پارابن، فنوکسی اتانول، سیلیکون و سولفات ندارد. در عوض انواع ویتامین ها، مواد مرطوب کننده و تقویت کننده مو جای این مواد مضر را در این رنگ مو گرفته اند. به همین خاطر خانم های باردار با خیالی آسوده می توانند از رنگ موی فیتو استفاده کنند، بدون آن که هیچ مشکلی برای مادر و جنین پیش بیاید.





رنگ موی ای بی استایل بدون آمونیاک شماره 7.76
ای‌بی‌استایل (Abstyle) یک برند جوان ایتالیایی است که نسبت به تولید و عرضه رنگ موهای گیاهی اقدام کرده است، تا بتواند با محصولاتی باکیفیت رضایت مخاطبین خود را جلب کند. یکی از برجسته ترین تولیدات این کمپانی رنگ مو سری اکسیس شماره ۷.۷۶ است که نه تنها در ترکیبات خود هیچ گونه آمونیاکی ندارد، بلکه پارابن که دیگر ماده مضر برای موهاست را هم در خود ندارد. با این حساب واضح است که بتوانیم این رنگ مو را با نام بهترین رنگ موی گیاهی موجود در بازار بشناسیم.

وجود هیلارونیک و عصاره گوچی در رنگ موی ای بی استایل سری اکسیس شماره ۷.۷۶ باعث می شود تا بتواند به خوبی وظیفه آب ‌رسانی و نرم کنندگی مو را ایفا کند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که موهای حساس و آسیب پذیری دارند، این رنگ مو می تواند برایتان بهترین انتخاب باشد؛ چرا که این محصول با مواد فعال غنی شده و خاصیت آب‌ رسانی، نرم ‌کنندگی و آنتی ‌اکسیدانی که دارد از خشکی و وزشدن موها جلوگیری می ‌کند.





رنگ مو پرستیژ شماره 2؛ یک رنگ موی گیاهی بی ضرر
رنگ موی بدون آمونیاک پرستیژ شماره ۲ را هم می توان به عنوان بهترین رنگ موی گیاهی معرفی کرد. قابلیت پوشانندگی کامل موهای سفید، نرم کردن موها، حفظ درخشندگی و شفافیت مو از دیگر مزایایی است که رنگ موی گیاهی پرستیژ را به بهترین رنگ موی گیاهی تبدیل می کند و به آن این قدرت را می دهد تا با نمونه های مشابه خارجی خود رقابت کند. از آن جایی که این رنگ مو در ترکیبات خود بیشترین غلظت مواد گیاهی را دارد و همچنین فاقد آمونیاک است، بهترین گزینه برای زنان بارداری است که می خواهند، هم سلامت جنین خود را حفظ کنند و هم به رنگ موهای خود تنوع دهند.





رنگ موی بیول؛ بهترین مارک رنگ موی گیاهی ایرانی
کمپانی بیول یکی دیگر از کمپانی های ایرانی تولید کننده بهترین رنگ موی گیاهی است که از همان ابتدا با هدف رقابت با نمونه های خارجی راه اندازی شد. برای رسیدن به هدف خود نیز همواره تلاش کرده تا تمامی محصولات تولیدی خود را با استفاده از مواد طبیعی تولید کند. به جرات می توان گفت، بهترین محصول این کمپانی رنگ موی گیاهی سری Natural مدل بلوند تیره طبیعی شماره 6.0 آن است که در تولید آن تقریبا هیچ آمونیاکی استفاده نشده و به این ترتیب آسیبی به بافت موها وارد نمی کند. به همین دلیل می توان به این رنگ مو اعتماد کامل داشت و آن را بهترین رنگ موی گیاهی نامید.

مواد مغذی همچون روغن بادام، روغن فندق، روغن کنجد و عصاره سبوس برنج به رنگ موی گیاهی بیول این قدرت را می دهد تا موها را تغذیه و تقویت کند. با استفاده از این رنگ موی گیاهی که قیمت پایین تری نسبت به نمونه های مشابه خارجی خود دارد، می توانید، همان کیفیت رنگ موهای خارجی یا حتی بالاتر از آن را دریافت کنید و موهای خود را به رنگ بلوند تیره در آورید.





بهترین شامپو رنگ مو گیاهی زنانه M6 ریچنا – RICHENNA
شامپوهای رنگ مو، نوع جدیدی از رنگ موها هستند که کار رنگ کردن مو را آسان نموده اند. یکی از کمپانی هایی که در حوزه تولید شامپو رنگ موفق بوده و همواره توانسته عنوان بهترین مارک شامپو رنگ گیاهی را به محصولات خود اختصاص دهد، برند ریچناست. یکی از برجسته ترین تولیدات این کمپانی شامپو رنگ گیاهی زنانه m6 است که با داشتن حالت ژلی، باعث می شود که رنگ کاملا درون کوتیکول مو نفوذ کند. این شامپو رنگ گیاهی فاقد آمونیاک بوده و خیلی خوب می تواند، تمام قسمت های سفید مو را پوشش دهد و آن را به رنگ ماهگونی زیبایی در آورد. پس بی جهت نیست که از آن به عنوان بهترین شامپو رنگ مو گیاهی یاد می شود.

وجود عصاره حنا و پروتئین ابریشم در شامپو رنگ ریچنا به آن برای تقویت و تغذیه موها کمک زیادی می کند. علاوه بر این در ترکیبات خود، پروتئین سویا هم دارد که از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کند. برای این که بتوانید از همه خواص این شامپو رنگ که بهترین شامپو رنگ گیاهی موی سر است، استفاده کنید، تنها کافی است مقداری از محتوای دو تیوپ را با هم مخلوط کرده و مانند شامپو، به تمام موها بزنید و بعد از 5 دقیقه آن را آبکشی نمایید.



کیت رنگ موی گارنیک شماره 5؛ زنگ گیاهی برای موهای سفید
آخرین رنگ مویی که در این مطلب قصد داریم آن را به عنوان بهترین رنگ موی گیاهی معرفی کنیم، رنگ موی گارنیک سری طبیعی شماره ۵ است. این رنگ مو توسط کمپانی گارنیک که یک برند خوب و مطرح تولید کننده محصولات مراقبت از مو در ایتالیاست، تولید و عرضه شده است. رنگ موی گارنیک را از آن جهت بهترین رنگ موی گیاهی می نامند که در ترکیبات خود حاوی روغن های گیاهی همچون روغن زیتون بوده و با تکیه بر همین عناصر به خوبی می تواند، در عین حال که رطوبت موهای شما را حفظ می کند، از موخوره و ریزش آن هم جلوگیری نماید. به عقیده بسیاری از مصرف کنندگان گارنیک بهترین رنگ مو برای جلوگیری از ریزش مو است.

ویتامین C و کراتین هم دیگر موادی هستند که فرمولاسیون این رنگ موی منحصر به فرد را تشکیل می دهند، تا خشکی موی ناشی از اکسیداسیون را جبران کنند و با تقویت و تحریک کلاژن سازی به تقویت بافت های مو بپردازند. بنابراین اگر پوست و موی حساسی دارید و به دنبال بهترین رنگ موی گیاهی هستید، از خرید رنگ موی گارنیک سری طبیعی شماره ۵ غافل نشوید. این رنگ مو با کیفیت و با ماندگاری بالا روی مو سبب زیبایی طولانی مدت و سلامت موهای شما می شود.


خواص و فواید رنگ موی گیاهی چیست؟
گیاهان و مواد مغذی موجود در رنگ موهای گیاهی علاوه بر رنگ دهی، اثرات خوبی برای موهایتان به ارمغان می آورند. از جمله خواص رنگ موهای گیاهی می توان به تقویت کردن مو، جلوگیری از ریزش مو، حجم دهندگی مو، کنترل چربی سر، جلوگیری از شوره و موخوره، کنترل سفیدی مو، دارا بودن طبع گرم و مناسب بودن برای استفاده در زمان بارداری و شیردهی اشاره کرد.

آیا رنگ موهای گیاهی عوارضی هم برای پوست و مو دارند؟
با توجه به این که ترکیبات رنگ موهای گیاهی کاملا طبیعی است و هیچ گونه ماده شیمیایی و مضر در آن به کار نرفته، بدیهی است که نمی تواند، هیچ گونی عارضه ای برای پوست و مو داشته باشد ولی با این حال بهتر است مانند هر محصول دیگری قبل از استفاده روی پوست تست شود. در صورتی که مواردی از جمله سوزش، خارش، التهاب، قرمزی و… نمایان نشد می توان از رنگ مو استفاده کرد.

بهترین برند رنگ موی گیاهی کدام است؟
برندهای مختلفی چه ایرانی و چه خارجی به تولید رنگ موی گیاهی مشغول هستند که هرکدام از این برندها ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. در این مقاله به معرفی بهترین رنگ موی گیاهی و ویژگی های آن ها پرداختیم. شما با مطالعه این مقاله و در نظر گرفتن نکات مدنظر خود به آسانی می توانید بهترین برند رنگ موی گیاهی را پیدا کنید.

 

Neda1375

کاربر جدید
عضویت
Mar 15, 2024
جنسیت
خانم
هنوز موهاتو برا عید رنگ نکردی و نوبت رنگ مو گیرت نیومده؟؟ لاین رنگ مو هم پر شده؟ بیا اینجا بهت یاد میدم خودت موهاتو رنگ و لایت کنی؟ آموزش صفر تا صد تضمینی

 

بالا