خوردن سرکه سیب ناشتا برای لاغری

  • شروع کننده موضوع narngk.
  • تاریخ شروع

narngk.

Guest
سلام صبح بخیر بریم برا معرفی بهترین تایم مصرف سرکه سیب~♡


بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری چه موقعی است؟ یکی از روش‌های معروف کاهش وزن، خوردن سرکه سیب ناشتا است، اما لاغری با سرکه سیب چگونه اتفاق میفتد؟
در این مطلب قرار است درباره این ماده‌ی معجزه‌گر بیشتر بدانیم و ببینیم که آیا سرکه سیب برای لاغری مفید و موثر هست یا نه؟ همچنین درباره فواید و عوارض مصرف این سرکه همراه لاغری با سرکه سیب خواهیم گفت.


سرکه سیب چیست؟


سرکه‌ سیب از آب سیب تخمیر‌شده تهیه می‌شود و کاربردهای زیادی در آشپزی، نگهداری مواد‌غذایی و صنایع غذایی دارد. همچنین همان‌طور که می‌دانید، یکی از کاربردهای مهم سرکه سیب، برای لاغری و کاهش وزن است.
برای تهیه سرکه سیب باید سیب‌ها را (پس از شستن کامل) خرد کنید؛ آب ‌آن‌ها را بگیرید؛ مخمر اضافه کنید تا فرآیند تخمیر شروع شود و قندها به الکل تبدیل شود.
در مرحله دوم تخمیر، الکل توسط باکتری‌های اسید استیک به سرکه تبدیل می‌شود. اسید استیک و اسید مالیک با هم ترکیب می‌شوند و طعم ترشی به سرکه می‌دهند.

محتویات سرکه سیب


سرکه سیب منبع غنی از اسید استیک، پروبیوتیک، منیزیم، پتاسیم و آنزیم‌های مفید گوارشی و ویتامین‌های گروه B و ویتامین D است. این مواد موجود در سرکه سیب موجب طراوت و شادابی سلول‌های بدن می‌شود.
به‌طورکلی سرکه سیب حاوی 94٪ آب، 1٪ کربوهیدرات و فاقد چربی و پروتئین است. در مقدار 100 گرم (میلی لیتر) سرکه سیب 22 کالری که مقدار ناچیزی ریز مغذی هم دارد وجود دارد.
نکته: اگر مشکل معده یا مشکل خاص دیگری دارید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید

معروف‌ترین فواید سرکه سیب​


این سرکه یک محصول خانگی محبوب است. مردم قرن‌هاست که از سرکه سیب برای لاغری، آشپزی و داروسازی استفاده می‌کنند. این مایع دارای خواص مختلفی برای سلامتی از جمله اثرات ضدمیکروبی و آنتی‌ اکسیدانی است. معروف‌ترین فواید سرکه سیب شامل موارد زیر است:

  • کمک به کاهش وزن
  • کاهش کلسترول
  • کاهش سطح قند خون
  • بهبود علائم دیابت
 

سلطااااانم

Guest
ناشتا نخور‌معدت نابود میشه.
۱ربع قبل غذا بخور
 

بالا