تصاویر بازیگران مشهور که سن آن هارا باور نمیکنید ????

  • شروع کننده موضوع nili
  • تاریخ شروع

nili

Guest
دیدن تصاویر بازیگران مشهور در حالیکه چهره جوانشان هیچ نشانی از سن واقعی آنها ندارد عجیب و لذت بخش است ! در این مطلب از ایران ناز تصاویر بازیگران مشهوری که سن واقعی بالایی دارند اما چهره و اندام جوان آنها شگفت زده تان میکند را قرار داده ایم.



عمدتا کنجکاوی های فراوانی در مورد زندگی خصوصی، سن و اتفاقاتی که دور و بر افراد مشهور اتفاق می افتد وجود دارد و تقریبا همه افراد تا حدودی و بسته به سلیقه خود، افرادی که به آنها علاقه بیشتری دارند را دنبال می کنند.



در ادامه این نوشته به بررسی سن برخی از این افراد پرآوازه و پرطرفدار هالیوودی خواهیم پرداخت و احتمالا از دانستن برخی از آنها حقیقتا متحیر خواهید شد. با ما همراه باشید:
 
استارتر
استارتر

nili

Guest
گوان استفانی
گوان استفانی که مادر سه فرزند نیز است اکنون ۴۷ سال دارد. وی خواننده اصلی گروه موسیقی ای به نام No Doubt است. بله ممکن است سخت باور کنید که او ۴۷ ساله باشد.
148168949461350-irannaz-com.jpg

 

اشی_مشی

Guest
گوان استفانی
گوان استفانی که مادر سه فرزند نیز است اکنون ۴۷ سال دارد. وی خواننده اصلی گروه موسیقی ای به نام No Doubt است. بله ممکن است سخت باور کنید که او ۴۷ ساله باشد.مشاهده پیوست 3134
وای دوسش دارم واسه نسل ماست گروه نو داوت
 
استارتر
استارتر

nili

Guest
آلیسون هانیگان
کسی نمی تواند شیفته این زن نشده باشد اگر بازی او در سال های پایانی قرن بیستم و در سریال Buffy the Vampire Slayer را دیده باشد. بعدها نیز با بازی در How I Met Your Mother لبخند را بر لبان طرفدارانش آورد. وی اکنون ۴۲ ساله است.
مشاهده پیوست 3136
 
استارتر
استارتر

nili

Guest
جنیفر انیستون
جادوی خانم انیستون چیست که بعد از سال ها بازیگری هنوز هم درست همانند روزهای نخست بازیگری خود زیبا و جذاب است؟ باورتان می شود، او ۴۷ ساله است.
148168948842214-irannaz-com.jpg
 
استارتر
استارتر

nili

Guest
جین فوندا
بازیگر بسیار پرآوازه و مربی بدنسازی که بسیار هم زیبا و دوست داشتنی است اکنون ۷۸ ساله است.

148168947956520-irannaz-com.jpg
 

اشی_مشی

Guest
چندتا رو جا انداختیااا شکیرا و جیلو
 

طلای سرخ

Guest
یا همین امین حیایی
یهو یه پسر اندازه خودش سبز شد توی تلویزیون
 

طلای سرخ

Guest
اصلا پدیدهء اعظم رو چرا نمیگید
شگفت انگیز شماره یک
گوگوش
 

بالا