تاریخچه و محصولات دندانپزشکی برند توکویاما

دنتیوا

کاربر جدید
عضویت
Feb 2, 2024
جنسیت
خانم

تاریخچه برند توکویاما

شرکت توکویاما (Tokuyama Corporation) یک شرکت ژاپنی تولیدکننده مواد شیمیایی و محصولات دندانپزشکی است که توانسته به یکی از پیشروان صنعت دندانپزشکی دنیا تبدیل شود. به طوریکه در حال حاضر محصولات آن در بیش از ۹۰ کشور جهان به فروش می‌رسند.

در طول تاریخچه بیش از 90 ساله خود، همواره در حال تغییر، چالش و نوآوری بوده است که نتیجه تکیه نکردن بر دستاوردهای گذشته و تلاش بی وقفه در راستای فناوری‌های جدیدتر و بهتر است. در حالی‌که نام توکویاما و محصولات ترمیمی پیشرفته آن برای بسیاری از متخصصان دندانپزشکی شناخته شده، بسیاری از آن‌ها با تاریخچه این شرکت آشنا نیستند. در ادامه به مطالعه تاریخچه و محصولات با کیفیت این برند خواهیم پرداخت.

نزدیک به یک قرن فعالیت برند توکویاما

شرکت توکویاما برای نخستین بار در سال 1918 در ژاپن تحت عنوان شرکت نیهون سودا کوگیو و با هدف تولید محصولاتی برای بهبود زندگی مردم تأسیس شد. موسس این شرکت، کاتسوجیرو ایوای بود که ابتدا چرخ تولید خاکستر سودا را در این شرکت راه‌اندازی کرد.

توکویاما در واکنش به افزایش آگاهی نسبت به محیط زیست و پیشرفت‌های سریع در انقلاب دیجیتال به تدریج دامنه محصولات خود را گسترش داد و تولیدات آن طیف گسترده‌ای از مواد شیمیایی خاص از جمله محصولات دندانپزشکی را شامل شد. در نهایت نزدیک به یک قرن دستاورد و دانش این شرکت در حوزه شیمی به بخش دندانپزشکی منتقل شد تا آینده تولید محصولات مبتکرانه در حوزه دندانپزشکی را شکل دهد.

در حال حاضر شرکت توکویاما دنتال با داشتن کارخانه‌ها و شرکت‌های تابعه در سراسر جهان و بیش از 5800 کارمند، یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین تولیدکنندگان در جهان بشمار می‌رود. این شرکت در بیش از 30 کشور با بیش از 100 نمایندگی در سراسر جهان فعالیت می‌کند و سالانه بالغ بر 3 میلیارد دلار درآمد دارد. محصولات آن در بیش از 90 کشور جهان عرضه می‌شود.

دفتر مرکزی توکویاما در چیودا کو، توکیو، ژاپن قرار دارد و در سراسر ژاپن، چین، کره جنوبی، تایوان، سنگاپور، ایالات متحده و آلمان دارای شرکت‌های تابعه است. این شرکت که قبلاً با نام توکویاما نیهون سودا کوگیو شناخته می‌شد، در آوریل 1994 نام خود را به شرکت توکویاما تغییر داد.

تولید محصولات باکیفیت در حوزه دندان پزشکی

شرکت توکویاما به طور رسمی در سال 1978 شروع به توسعه و تولید مواد دندانپزشکی کرد. فلسفه آن‌ها توسعه راهکارهای دندانپزشکی نوآورانه با هدف کمک به ارائه محصولات دندانی با کیفیت و راهکارهای پیشرفته در صنعت دندانپزشکی بود.

اکنون این شرکت به کیفیت بالا و نوآوری در تحقیق و توسعه، تمرکز بر بهبود فناوری و ساخت محصولات با کیفیت و پیشرفته مطابق با بالاترین استانداردهای صنعت دندانپزشکی شناخته می‌شود و توانسته به انواع نیازها در صنعت دندانپزشکی پاسخ دهد. توکویاما در راستای تحقیق و توسعه و استفاده از فناوری پیشرفته، نیروهای مجرب و برتر را در تمام بخش‌های خود در سراسر جهان به کار می‌گیرد.

توکویاما با تاریخچه‌ی طولانی و ارائه محصولات با کیفیت و نوآورانه در صنعت دندانپزشکی همواره یکی از برترین و شناخته‌شده ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات دندانپزشکی در جهان است. کسب جوایز و افتخارات متعدد توسط این شرکت، تائیدی بر تولید محصولات باکیفیت بالا توسط این شرکت است.

محصولات دندانپزشکی توکویاما

شرکت دندانپزشکی توکویاما شرکتی باسابقه و معتبر در تولید طیف گسترده‌ای از محصولات دندان‌پزشکی مطابق با استانداردهای جهانی است که اکثر این محصولات در دسته‌بندی خود، بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

محصولات باکیفیت و مشهور این شرکت شامل موارد زیر است:

  • رزین‌های کامپوزیت دندانی
  • روکش دندان
  • مواد پرکردن دندان
  • سیستم‌های چسبندگی دندانی
  • محصولات مراقبت از لثه
  • محصولات فیلم‌زنی و محصولات ضدعفونی کننده
  • تجهیزات و وسایل پزشکی دندانپزشکی
  • ایمپلنت‌ها
  • سیستم‌های رادیوگرافی
  • لوازم جراحی
خانواده استلایت این شرکت یکی از محصولاتی است که به دلیل زیبایی و هندلینگ فوق‌العاده شهرت پیدا کرده است. به طوریکه Estelite Sigma Quick تولیدشده آن همچنان در راس بهترین کامپوزیت جهانی قرار دارد. محصولات این شرکت در بیش از 90 کشور در سراسر جهان قابل دسترسی هستند.
کلام آخر

شرکت توکویاما یک شرکت پیشرو در عرصه تولید محصولات دندانپزشکی باکیفیت و پیشرفته است. این شرکت با بیش از یک قرن تجربه و دانش و تمرکز بر تحقیق و توسعه در راستای ارائه محصولات باکیفیت، توانسته سهم زیادی از بازار محصولات دندانپزشکی در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد.

طیف گسترده محصولات دندانپزشکی این شرکت مواردی چون چسبنده‌های دندانی، ، سمان‌ها، مواد قالبگیری، تجهیزات و وسایل پزشکی دندانپزشکی و دیگر محصولات مراقبتی بهداشت دهان و دندان را در بر می‌گیرد. محصولات این شرکت در بیش از 90 کشور در سراسر جهان قابل دسترسی هستند.
 

پیوست ها

  • estelite-Quick-min-1.jpg
    estelite-Quick-min-1.jpg
    19.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • Opaquer-min.jpg
    Opaquer-min.jpg
    23.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • vivapen-2-min.jpg
    vivapen-2-min.jpg
    19.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0

melika.j

⭐کاربر برتر⭐
عضویت
Apr 29, 2024
جنسیت
خانم
مفید بود
 

بالا