بهترین راه رفع مشکل کوتاهی مژه ها

  • شروع کننده موضوع مجله خبری
  • تاریخ شروع

مجله خبری

Guest
مشکل کوتاهی مژه ها چگونه درمان می شود بهترین راه برای بلند کردن و پرپشت کردن مژه ها چیست

چای سبز برای داشتن مژه های سالم:
چای سبز ،دارای فلاونوئیدها است که رشد مژه را تقویت می کند .این نتیجه، در مطاله ای با استفاده از جوندگانی که ریزش مو داشتند، ثابت شد.ک مطالعه نشان داد، که جوندگانی که چای سبز دریافت کردند نشانه هایی از رشد مو را از خود نشان می دادند، در حالی که به گروه دیگر فقط آب داده شده بود، بهبودی از ریزش مو را نشان ندادند.

برای استفاده از چای سبز به عنوان یک درمان خانگی برای نازک بودن مژه ها، یک فنجان چای سبز، ترجیحا شیرین، تهیه کنید.اجازه دهید تا خنک شود.زمانی که خنک شد، با استفاده از یک اپلیکاتور ،مانند:یک تکه پنبه، چای سبز را روی مژه های خود بمالید.

چای را از ریشه مژه ها تا انتهای آن بزنید.به آرامی این کار را انجام دهید، و اجازه ندهید مژه ها با چای زیادی خیس بخورد، تا چای به چشمان نفوذ کنند.اجازه دهید 15 دقیقه بماند و سپس آنرا با آب شستشو دهید. اینکار را دو بار در هفته، برای مدت 3 ماه تکرار کنید.

روغن زیتون:
روغن زیتون، یک روغن حامل شناخته شده است ،که به منظور افزایش رشد مو استفاده می شود و نیز یک درمان خانگی برای داشتن مژه های ضخیم تر به کار می رود.روغن زیتون، غنی از اسید اولئیک و همچنین ویتامین E است، که هر دو برای رشد مو مورد نیاز هستند.این دو عنصر، می توانند مو را تغذیه کرده و همچنین مژه ها را حجیم کنند.

حتی باعث می شود که مژه هایی تیره تر داشته باشید.برای استفاده از روغن زیتون به عنوان درمان خانگی برای رشد مژه ها، یک برس ریمل قدیمی که تمیز است، یا یک تکه پنبه به عنوان اپلیکاتور آماده کنید.

اپلیکاتور خود را ،درون مقدار کمی روغن زیتون گرم شده قرار دهید.قبل از رفتن به رختخواب، روغن را به مژه هایتان بمالید.روغن را شب بر روی مژه خود بزنید و بلافاصله بعد از بیدار شدن، با آب بشویید.این روال را روزانه و به مدت حداقل دو ماه یا تا پیدا شدن نتیجه، تکرار کنید.

روغن هسته انگور :

این روغن فاقد سدیم و کلسترول بوده و میزان اسیدهای چرب غیر اشباع آن تا 90 درصد می رسد. خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره انگور 50 برابر بیشتر از ویتامین E و 20 برابر بیشتر از ویتامین C است.

روغن خالص دانه انگور، ترکیبی فوق العاده موثر برای فعال سازی مجدد رشد پیاز مو است که با ماساژ دادن آن روی پوست سر می توانید به تاثیر سودمند این روغن پی ببرید.

روغن جوجوبا :

جوجوبا در حقیقت دانه هایی مانند بادام زمینی است که در گذشته در محلی میان مکزیک و آمریکا رشد می کرده که محققان کشورمان موفق به تکثیر و تهیه این روغن در کشور عزیزمان ایران شده اند بد نیست بدانید که این روغن با غلظت زیاد اما مانند چربی پوست انسان است و خاصیت جذب سریع نیز داراست و در تهیه بسیاری محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

بی شک با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که دارای تاثیر فوق العاده در زمینه پوست و مو از جمله :ضد چین و چروک بوده و سرشار از ویتامین های A,B,E و مواد معدنی مانند سلنیوم می باشد ، مرطوب کننده و نرم کننده پوست و مو ، شفافیت پوست و مو ، جلوگیری از ریزش مو به دلیل دارا بودن مواد معدنی و ویتامین ها ی B,E ، مفید در ضخیم و پرپشت شدن مو ، برطرف کننده خشکی و ترک لب ، مفید برای پوست های مستعد آکنه می باشد.



روغن سیاه دانه :

سیاه دانه ، سیاه تخمه و یا در عربی شونیز یکی دیگر از قدیمی ترین طعم دهنده ها که قدیمی تر ها و شاید امروزه نیز در نان ها و ترشی های محلی مورد استفاده قرار می گیرد که روغنی از این دانه ها تهیه می شو که شاید به جرات بتوان گفت یکی از بهترین روغن ها در زمینه پوست و مو است، سیاه دانه کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف از جمله صنایع آرایشی و بهداشتی برای تهیه و تولید انواع لوسیون ضد ریزش مو و ابرو ، تقویت کننده های گیاهی برای مو ، ابرو و مژه و همچنین پمادهای ضد درد مفاصل که به شکلهای مختلفی مانند :روغن خالص سیاه دانه ،پماد، لوسیون ، سرمه ، ریمل و… تهیه و به بازار عرضه می شود و از اقبال و استفبال عمومی فراوانی برخوردار است.

روغن رزماری :

رزماری یا اکلیل کوهی یکی از گیاهان دارویی معطر با نفوذ پذیری بالا و همچنین خواص درمانی بی نطیر که در کمتر گیاه دارویی این خواص را می توان یافت، روغن رزماری یک روغن محرک است که بوی نافذ و گرمی دارد و بر اعصاب مرکزی اثر مؤثری دارد . از این گیاه دارویی برای تقویت ابرو و مژه نیز هستیم که در دراز مدت دارای اثری فوق العاده و ماندگار نیز هست.
 

بالا