استعداد چه ارتباطی با هوش هر فرد دارد؟

  • شروع کننده موضوع theacher.art.child
  • تاریخ شروع

theacher.art.child

Guest
استعدادیابی چیست؟ استعداد چیست؟ ضرورت استعدادیابی چیست؟ همه ما می‌د‌انیم که در این دنیا برای هدف خاص و مشخصی آفریده شده‌ایم. ما به صورت ذاتی استعداد و توانایی‌های بالقوه‌ای داریم. مهم است که توانایی‌های خود را بشناسیم و بتوانیم با استعدادیابی فردی و روش های استعدادیابی مسیری را برای خود مشخص کنیم که آینده‌ای روشن و مفید برای خود و جامعه‌مان رقم بزنیم. افرادی هستند که هنوز نمی‌دانند استعدادشان در چه زمینه‌ای است و یا در چه کارهایی توانایی دارند.شاید این افراد اصلا نمی‌دانند چگونه می‌توانند استعداد خود را پیدا کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، ما من همراه باشید؛ چون تصمیم داریم در این مقاله به شما کمک کنیم تا با مفهوم “استعدادیابی” آشنا شوید و بدانید چگونه استعدادهای پنهان خود را کشف کنید و آن ها را به کار گیرید. در این مقاله به تعریف استعدادیابی پرداخته می‌شود، با برخی از روش های استعدادیابی آشنا می‌شوید و متوجه می‌شوید که ضرورت استعدادیابی برای شما چیست؟

علایق شخصی‌تان را مهم بپندارید! : برای کشف استعداد خود اول از همه باید به علایق و گرایشات خود توجه کنیم و بی‌تفاوت از کنار آن ها رد نشویم. دلیل توجه نشان دادن به علایقمان این است که همه گرایش‌ها و علایق و جزئیات رفتاری ما به همراه مهارت هایی که داریم، از استعداد ذاتی و بالقوه ما ریشه می‌گیرد. کمک گرفتن از اطرافیان و دوستانتان از دیگر روش های استعدادیابی است. می‌توانید از دوستانتان بخواهید تا نظرشان را نسبت به ویژگی ها و نقاط قوت بارز شما بگویند. شاید در بعضی از موارد خود به تنهایی متوجه توانایی ها و مهارت‌هایتان در انجام کارها نشوید ولی دوستان و اطرافیانتان بهتر از شما بدانند چه ویژگی‌هایی دارید.

جهت کسب اطلاعات و مشاوره در زمینه استعداد نهفته تان میتوانید به کانال اینستاگرام به ادرس moshaver.adult.hamayesh / theacher.art.child
مراجعه بفرمایید
 
استارتر
استارتر

theacher.art.child

Guest

پیش به سوی کشف استعدادهای پنهان!

کشف و شناخت استعدادها و از همه مهم‌تر تلاش برای تقویت و پیشرفت آن‌ها جزء اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین وظایف هر انسان در طول زندگی فردی است؛ چون باعث می‌شود هم به بهتر شدن زندگی خود کمک کنید و هم به پیشرفت جهان کمک کرده باشید! با داشتن مقداری خلاقیت و کشف استعدادها می‌توانید کاری را پیدا کنید که هم مطابق علاقه شماست و هم با روحیات شما سازگاری دارد.

منظور از جمله بالا این است اگر شغلی را انتخاب کنید که با روحیه و علایق شما سازگار باشد، امکان میزان رشد و گسترش کاری شما را بالا می‌برد. و همین‌طور درآمد بیشتری هم شامل حالتان می‌شود. برای مثال، اگر فردی کشف کند که استعداد خاصی در برقراری ارتباط و یادگیری و آموزش داشته باشد، می‌تواند مدرس شود،. در این صورت با استفاده از استعداد درونی خود، علاوه بر این‌که در جامعه به رشد و پرورش سایر افراد کمک می‌کند و آن‌ها را برای گسترش مهارت هدایت می‌کند، می‌تواند درآمد خوبی را هم از این راه به دست بیاورد. به عنوان مثال دیگر می‌توان به افرادی که توانایی و تسلط بالایی در سخنرانی دارند اشاره کرد که با بهره گیری از این استعداد و مهارت، باعث آگاه سازی مردم سطح جامعه یا حتی کل جهان می‌شوند.
 
استارتر
استارتر

theacher.art.child

Guest
پاسخ ها را در صورت تمایل و دریافت نتیجه میتوانید به آدرس اینستاگرام من ارسال کنید . دریافت پاسخ برای بزرگسالان ‌۵۰ و کودکان ۸۰ می باشد .
اگر بدانید این تست چقدر سرنوشت شما را دگرگون میکند تامل نمیکنید .
theacher.art.child
moshaver.adult.hamayesh
 
استارتر
استارتر

theacher.art.child

Guest
در اینجا تستی عزیزی رو میگذارم .
ایشان یک خانم ۱۵ ساله هستند و برای انتخاب رشته در دانشگاه از من درخواست تست کردند.
امیدوارم خودشون جواب تست شون رو اینجا ببینن و نظرشون رو اعلام کننمشاهده پیوست 221746
 
استارتر
استارتر

theacher.art.child

Guest
در اینجا تستی عزیزی رو میگذارم .
ایشان یک خانم ۱۵ ساله هستند و برای انتخاب رشته در دانشگاه از من درخواست تست کردند.
امیدوارم خودشون جواب تست شون رو اینجا ببینن و نظرشون رو اعلام کننمشاهده پیوست 221746
1.سیاست مدار
2.رهبر ارگان-سازمان-حزب و تشکیلات و نهادهای اجتماعی
3.معلم
4.واعظ
5.مدیر
6.جامعه شناس
7.مردم شناس
8.روان شناس
9.مدیر روابط عمومی
طبق نتیجه تست و گفتگو با خودشون علاقه ایشون به رشته انسانی میباشد .
براشون آرزوی موفقیت میکنم .
 

بالا