آیا شربت ایمیونس واقعا اشتها آور است؟

  • شروع کننده موضوع آیلا
  • تاریخ شروع

آیلا

Guest
آیا شربت ایمیونس برای کودکان مضر است ؟خواص شربت ایمیونس چیست ؟مقدار مصرف شربت ایمیونس برای چاقی چیست؟تفاوت شربت ایمیونس و قرص ایمیونس در چیست؟چگونه شربت ایمیونس به چاقی کمک می کند؟

بی اشتهایی معضلی است که اکثر مادران جوان و کم تجربه در مورد فرزندان خود با آن دست به گریبان هستند و از هیچگونه تلاشی برای رفع این مشکل دریغ نمی کنند، اما با تمامی این تلاش ها موفقیت چندانی نصیب آن ها نخواهد شد. بسیاری از کودکان به دلیل کم اشتهایی یا بی اشتهایی دچار سوء تغذیه می شوند و مقاومت بدنی بسیار کمی در برابر بیماری ها پیدا می کنند.

شربت ایمیونس به عنوان مکمل بسیار قوی برای افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن معرفی می شود. مکملی که نه تنها به تقویت بدن کمک خواهد کرد، بلکه در راستای افزایش اشتهای افراد گامی مثبت و رو به جلو برداشته است. این شربت مکمل در ایران و تحت لیسانس انگلستان تولید می شود.


بسیاری از مادران نگران ابتلای گاه و بی گاه فرزندان خود به انواع سرماخوردگی و آنفولانزا هستند. از طرفی عدم میل و اشتهای آن ها به انواع میوه، سبزیجات، لبنیات و دیگر مواد مغذی و مقوی موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود و به این نگرانی دامن خواهد زد. به طور کلی نمی توان عنوان کرد که تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی همانند سایر داروهای چاق کننده است، ولی باید اذعان داشت که این دارو با ترکیبی معجزه آسا، موجب افزایش اشتها و در نتیجه افزایش خوراک کودک خواهد شد. به این ترتیب این شربت می تواند مادر را برای تعادل وزن کودک خود یاری کند. شربت ایمیونس همچنین می تواند تاثیرات مثبتی بر افزایش میل و اشتهای افراد بزرگسال داشته باشد و با انتقال ویتامین و ریز مغذی های مورد نیاز بدن به افراد، موجب تعادل در وزن و در نتیجه آن رفع سوء تغذیه شود.
مشاهده پیوست 242907

خواص شربت ایمیونس
از خواص بی نظیر و جادویی شربت ایمیونس نمی توان چشم پوشی کرد و صرفا به افزایش اشتها و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره داشت. از این رو در ادامه به برخی خواص دیگر این مکمل مفید خواهیم پرداخت.

کاهش دوران نقاهت
شربت ایمیونس با توجه به فرمولاسیون قوی، به مکمل داروی تقویتی مهمی برای تمامی سنین مبدل شده است. این شربت با دارا بودن ویتامین های گروه B می تواند به افزایش تولید هموگلوبین و آنتی بادی بدن کمک شایانی کند. همچنین ویتامین B1 ،B6 و B12 می توانند از پیشرفت روند انواع بیماری در بدن پیشگیری به عمل آورند و از این طریق به سلامتی انسان خدمت کنند.

ویتامین های گروه B به همراه ال-کارنتین موجود در این شربت به دلیل ترمیم و تولید سلول های بدن و در نتیجه تسریع در دوران نقاهت بیماران، توجه گروه پزشکی را نیز به خود جلب کرده است. صرف نظر از تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی این شربت که حاوی ویتامین های ضروری بدن است، برای تمامی افراد و سنین مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است برای مصرف این داروی مکمل نیز باید نکاتی مد نظر قرار گیرد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

شربت ایمیونس؛ بمب انرژی ساز بدن
ال-کارنتین موجود در شربت ایمیونس باعث افزایش سطح انرژی بدن در افراد می شود. از این رو می توان ادعا کرد که این مکمل تقویتی، گزینه مناسبی برای ورزشکاران نیز به شمار می آید. این قشر که جزو دسته سخت کوش جامعه محسوب می شوند، همواره به دنبال راه چاره ای برای افزایش سطح انرژی بدن و بهره وری کامل از آن هستند. تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی ممکن است آن ها را از مصرف این مکمل جادویی بازدارد، ولی با کمی بررسی می توان اعلام کرد که افزایش وزن افراد بر اثر این مکمل تنها مخصوص گروهی خواهد بود که با کمبود زینک و ویتامین های ضروری بدن مواجه و دست به گریبان هستند.

این شربت مکمل و تقویتی می تواند با افزایش سطح انرژی، به التیام سندروم خستگی مفرط در بدن افراد بپردازد. خستگی مفرط ناشی از کمبود ویتامین های مورد نیاز بدن خواهد بود و به دلیل تغذیه نادرست در میان افراد جامعه شایع شده است. مقابله با کمبود انرژی و خستگی مداوم گرچه سخت جلوه می کند، ولی با مصرف شربت ایمیونس که حاوی ترکیبی از ال-کارنیتین است، می توان به سطح انرژی بالاتر دست یافت. شربت ایمیونس می تواند با تنظیم سطح اکسیژن خون به نشاط و سرزندگی افراد کمک کند و خستگی را از تن برباید.


تقویت سیستم ایمنی بدن
مهم ترین خواص شربت ایمیونس را می توان تقویت سیستم ایمنی بدن در افراد دانست. این شربت که مکمل تقویتی برای تمامی سنین محسوب می شود، حاوی بتاکاروتن، کولین، روی و ویتامین های گروه B است. هر یک از این عناصر برای تقویت قوای جسمانی و افزایش مقاومت در برابر بیماری ها بسیار کابردی و حیاتی خواهند بود.

شاید این موضع به ذهن افراد خطور کند که تقویت سیستم ایمنی بدن با افزایش وزن در تناقض خواهد بود، ولی باید در نظر داشت، تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی تناقضی برای سلامت افراد محسوب نمی شود، چرا که افزایش وزن همیشه به معنی چاقی و بیماری نیست. این موضوع را به راحتی می توان در افراد دچار کمبود وزن و سوء تغذیه مشاهده کرد.

نکاتی که در مصرف شربت ایمیونس باید در نظر داشت
این شربت با توجه به ترکیبات و دستور شرکت سازنده برای تمامی افراد اعم از خردسال و بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. به بیان بهتر استفاده عمومی از این مکمل اثبات شده است.
مصرف شربت ایمیونس برای کودکان زیر 3 سال بهتر است با نظر و تجویز پزشک انجام شود.
این شربت برای افراد کهنسال مشکل و عارضه ای ایجاد نخواهد کرد، چرا که این مکمل بدون نگهدارنده و نمک برای سلامتی افراد تهیه و تولید شده است. همچنین افراد دیابتی بدون نگرانی از تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی می توانند از مزایای این مکمل بهره مند شوند، زیرا در فرمولاسیون آن لاکتوز حذف شده است. با این وجود در صورت لزوم می توانند با پزشک خود مشورت کنند.
دوز پیشنهادی مصرفی مکمل ایمیونس برای افراد بزرگسال 1 الی 2 قاشق مرباخوری و برای کودکان 1 الی 1.5 قاشق مرباخوری در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است تعداد وعده های مصرفی در هر دو گروه باید 2 بار در روز باشد.
بهتر است مصرف این شربت را به پس از خوردن وعده های غذایی اصلی موکول کنید، چرا که ویتامین و ریز مغذی های موجود در آن برای جذب هر چه بهتر در سیستم گوارش به مواد غذایی نیاز خواهند داشت.
صبح و ظهر بهترین زمان استفاده از این مکمل برای بهره وری کامل در تمامی گروه های سنی محسوب می شود.
مصرف این شربت برای زنان شیرده یا باردار با تجویز پزشک امکان پذیر خواهد بود.
 

بالا