آموزش تله پاتی با معشوق

ملیحه

مدیر
عضویت
May 4, 2023
جنسیت
خانم
آموزش تله پاتی تماس . چگونه با دیگری ارتباط ذهنی برقرار کنیم ؟

تکنیک فرستادن فکر برای شخصی دیگر (تکنیک فرستندگی) :

وقتی می خواهید فکرتون رو به کسی منتقل کنید باید در طول اون روز اصلا" به اون فرد فکر نکنید و مراقبه کنید که تا یاد اون فرد افتادید حواستون رو به چیز دیگری معطوف کنید.
این کار رو تا زمانی انجام می دید که نوبت انجام تمرینتون میشه. در اون زمان در حالت مدیتیشن قرار می گیرید و سعی می کنید با تنفسهای عمیق ذهنتون رو از افکار اضافه خالی کنید.سپس در حالی که چشمتون بسته است آن فرد را مجسم کنید که در خانه یا سر کارش است. تا جایی که می تونید از اطلاعاتی که در این باره دارید استفاده کنید.
مثلا" اگر می دونید اون فرد در اون ساعت در محل کارشه اون رو در اون جا تجسم کنید نه در خونه اش. اگر می دونید معمولا" چه لباسی تنشه اون رو در همون لباس تجسم کنید و ... بعد کار و فکری را که می خواهید به آن فرد منتقل کنید، به صورت فیلمی کاملا" واضح ، شفاف و روشن با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و محیطی وی بسازید.

مثلا" اگر دلتون می خواد اون فرد دلش برای شما تنگ بشه مجسم می کنید که چه لباسی پوشیده و کجاست و داره چی کار می کنه و در همون حال یک دفعه یاد شما می افته و به خودش می گه : چقدر دلم برای فلانی( اسم شما رو می گه) تنگ شده ! خوبه برم بهش زنگ بزنم! ( مهم اینه که اون این حرفها رو به شما نمی زنه بلکه پیش خودش و به خودش می گه. این اصل بسیار مهمی در تله پاتیه. یعنی مثلا" ما در مدیتیشن به اون فرد دستور نمی دیم که بیا الان به من زنگ بزن! بلکه مجسم می کنیم اون ناخودآگاه یاد ما می افته و مثلا" می گه برم به بهار زنگ بزنم! یعنی در تمرینات تله پاتی باید جملات از زبان آن شخص باشد نه از زبان ما. نکته ی مهم دیگه اینه که اگر اون فرد جور خاصی حرف می زنه یا اسم شمارو جور خاصی تلفظ می کنه شما هم همون جور کلامش رو مجسم کنید نه اون جور که خودتون می گید.)
بعد مجسم می کنیم اون فرد به سراغ تلفنش میره و شماره ی ما رو می گیره. در مدیتیشن مجسم کنید که دونه دونه و رقم به رقم شماره ی تلفن شما رو می گیره و بعد مجسم کنید که الان تلفن شما زنگ می خوره و شما گوشی رو بر می دارید و صدای مهربون اون فرد رو می شنوید.

مدت زمان انجام این تکنیک :

هر شب قبل از خواب این تکنیک را انجام می دهید.7 شب یا 21 شب. ( عدد 7 یا 21 هر دو بر اساس خصوصیات این دو عدد در فرستندگی استفاده شده اند.) مدت زمان این تمرین هر بار 45 دقیقه است. یعنی مثلا" اگر کل آن یک فیلم 5 دقیقه ای در ذهن ما باشد باید چندین بار ( به اندازه ی 45 دقیقه ) در ذهن ما تکرار بشود و هر بار هم با همان جزئیات قبلی.

نکته : اگر تصمیم گرفتید این تکنیک را انجام بدهید، می تونید در حالت دراز کش و قبل از خوابتون هم انجامش بدید. استادی می گفت اگر قبل از انجام تمرینات تله پاتی چای یا قهوه ی غلیظ یا نسکافه خورده باشید و وقتی خواستید به رختخواب برید یک لیوان آب بخورید و بعد تکنیک را انجام بدهید یا ... این کارها انرژی تان را بالا می برد .

نکته : برای شروع تمرینات از موضوعات خیلی سبک شروع کنید. موضوعات خیلی ساده و معمولی در آدمهایی که به شما نزدیکترند . یعنی مثلا" برای شروع از کسی که با شما قهره و در حالت عادی نمی خواد با شما حرف بزنه شروع نکنید یا یکدفعه برای اینکه بدهکارتون که فرار کرده بیاد و پنجاه میلیون پولتون رو دودستی بده شروع نکنید ! همه ی اینها با تله پاتی ممکنه اما زمانی که شما در اون حد باشید که در هزاران تمرین ساده ی تله پاتی موفق شده باشید.

نکته : بعد از تمرینات اگر مثلا" 21 روز انجام دادید و هیچ خبری از تلفن اون فرد نشد خودتون بهش زنگ بزنید. شاید بگه که مثلا" سه هفته است می خواد بهتون زنگ بزنه اما فرصت نکرده ! خود این نشونه ی خوبیه و به معنی اینه که برای شروع موفق بوده اید و تله پاتی به وجود آورده اید و با تکرار تمرینات قویتر هم خواهید شد.

تکنیک دوم فرستندگی که باید در حالت مدیتیشن انجام بشود :

قبل از مدیتیشن ، خواسته ی خود را که بسیار ساده است، در یک جمله ی خیلی کوتاه ، مفید و مختصر بر روی صفحات کاغذ 200 بار بنویسید.( با توجه به زیاد بودن این تعداد حتما" دقت کنید که تو هم تو هم ننویسید بلکه خوانا و خوب بنویسید. ) این خواسته را از زبان فردی که می خواهید فکرتان را به او منتقل کنید بنویسید نه از زبان خودتان. مثلا" اگر من بخواهم دوستم به من زنگ بزند باید از زبان دوستم بنویسم : " به بهار زنگ بزنم ! اما مثلا" اگر می خواهم روی مادرم کار کنم و او عادت دارد من را دخترم صدا بزند باید بنویسم : به دخترم زنگ بزنم! (این نکته خیلی مهمه چون اگر ازکلمات و اصطلاحاتی استفاده کنید که مال اون فرد نباشه انجام تله پاتی یا همان انتقال فکر را سخت تر می کنید و حتی گاهی غیر ممکن) عدد نوشته هم باید همان 200 تا باشد. که می گویند این هم برای استفاده ازخاصیت جادویی اعداد است (که بعدها ما در علم اعداد به آن ها اشاراتی خواهیم کرد.) بعد از نوشتن اینها ، کاغذهای نوشته شده را عین اشعه های خورشید دور خودتان می چینید. سپس در حالت مدیتیشن قرار می گیریدو میبینید و مجسم می کنید که این 200 جمله ازروی کاغذها بلند شده (نوشته ها از روی کاغذها بلند شده نه این که خود کاغذها بلند شده اند)و مثل هواپیماهایی که مستقیم بلند می شوند، بالا میروند و بالای سر سوژه تان در محیط مناسب قرار می گیرند. (یعنی همان محیطی که فکر می کنید سوژه الان آنجاست.)
سپس در یک لحظه همه ی 200 جمله به سرعت وارد ذهن شخص مورد نظر میشوندو او را تحت تاثیر قرار میدهندمثلا" آن فرد به طرف تلفن می رود و شماره ی ما را عدد به عدد می گیرد. (یا هر عمل دیگری که انجامش مد نظر ماست.) پس این تکنیک

تله پاتی در چهار مرحله انجام می شود :

1 _ نوشتن جملات به تعداد 200 بار.

2 _ مدیتیشن.

3 _ مراحل بلند شدن جملات و ورود به سر سوژه.

4 _ انجام کار توسط سوژه.

نکته : این تمرین هم باید به همان تعداد 7 یا 21 بار انجام بشود. برای شبهای بعد هم میشه از همون کاغذها استفاده کرد اما خیلی خیلی بهتره که دوباره بنویسید چون اون تمرکز شما در حین نوشتن خیلی تاثیر گذاره. (اما هرگز از تایپ یا تکثیر استفاده نکنید.)

نکته : تمرینات تله پاتی را در هر زمانی از شبانه روز میشه انجام دادو میشه قبل از خواب هم انجام داد اما قطعا" اگر هنگام طلوع یا غروب آفتاب باشه که انرژی جهانی بیشتره خیلی بهتره.

تمرین بعدی که انرژی شما و فرکانسهای مغزیتون رو برای تله پاتی بیشتر می کنه، تکنیک سایکومتری نامیده میشه.

_ تکنیک سایکومتری 1 :

درازکش به پشت بر روی زمین قرار بگیرید.با انگشت دو دست،لاله ی کوچک گوش (لاله ی کوچک وسط که دقیقا" روی سوراخ گوش است ، نه لاله ی بزرگ زیر گوش) را فشار بدهید و گوش را کاملا" ببندید که هیچ صدایی از بیرون نشنوید.سپس در آرامش به صدای درون خود یعنی صدای عروق و ضربان قلب و ... خود گوش بدهید و آن را به مدت بیست دقیقه بشنوید.

_ تکنیک سایکومتری 2:

این بار ابتدا به خودتون تلقین می کنید که بدنتان ریلکس میشه و هیچ انقباضی در هیچ جای اون نیست. اگر احساس می کنید بدنتان از بالا به پایین راحت تر ریلکس میشه به ترتیب از اعضای بالایی بدنتون شروع کنید و به خودتون بگید با هر نفسی که می کشید اونها ریلکس تر می شن (می تونید از بینی نفس بگیرید و از دهن خارج کنید. بدون حبس نفس. بعد به خودتون بگید با هر نفس من ، سرم ، گوشهام ، گردنم ، شانه هام ، قفسه ی سینه ام و ........ تا نوک انگشتهای پاهایم) رها و ریلکس میشه .
اگر احساس می کنید بدنتون با تلقین از پایین به بالا راحت تر ریلکس میشه همین تلقین رو از پایین به بالا انجام بدید یعنی به خودتون بگید با هر نفس من انگشتهای پاهایم ریلکس و رها میشه و بعد ساق پام و بعد زانوهام و رانهای پام و ...تا نوک سرتون) و واقعا" سعی کنید با هر نفسی که می کشید هر گرفتگی و انقباضی را از بدنتان خارج کنید.

نکته : احتیاجی نیست این تمرینها حتما" در شب انجام بشه.

اگر واقعا دوست دارید روی انتقال فکر و قدرتهای ذهنیتون کار کنید نگذارید تمریناتتون تلنبار بشه . و سعی کنید هر شب انجام بدید . دوستانی که دنبال یادگیری تله پاتی نیستند این تمرینات رو برای بالابردن گاست فکریشون انجام بدهند چون همه ی این تمرینات به نوعی تمرکز فکریتون رو بالا می بره و این برای انجام همه ی تمریناتتون مفید خواهد بود. خصوصا دو تا تمرین سایکومتری.

نکته ی خیلی مهم دیگه ای که باید حتما عنوانش کنم یادآوری اینه که هر چیزی در دنیا کارمایی را به همراه داره بنابر این حتما قبل از انجام تمرینات به این فکر کنید که چه چیزهایی را اجازه دارید به دیگران منتقل کنید و القای چه افکاری از بین بردن حق آزادی دیگران است.

چون طبق قانون کارما اگر کسی حق دیگران را از بین ببرد ، حتما حقوق خودش هم از بین خواهد رفت.

اگر از من می پرسید این تمرینات را باید فقط برای انجام خیر و دادن برکت و شادی برای دیگران انجام داد نه برای اهداف شخصیمان چون هر هدف شخصی ما که منفعتی برای دیگران نداشته باشد ، در هر صورت می تواند کارمایی برای ما در بر داشته باشد پس تاکید می کنم به آنچه می خواهیم به دیگران القا کنیم اول خوب بیندیشیم .

 

God.

⭐کاربر برتر⭐
عضویت
Dec 31, 2023
جنسیت
خانم
یه سوال گفتین باید مثلا لباسی که داره و رنگش تو خونش مجسم کنیم
...




من نمیدونم لباسش چه رنگیه ینی فراموش کردم 🤦😑😑😑
 
استارتر
استارتر
ملیحه

ملیحه

مدیر
عضویت
May 4, 2023
جنسیت
خانم
یه سوال گفتین باید مثلا لباسی که داره و رنگش تو خونش مجسم کنیم
...




من نمیدونم لباسش چه رنگیه ینی فراموش کردم 🤦😑😑😑
عیبی نداره . تو ذهنت رنگی که دوست داره رو تو تنش ببین
 

بالا