فرق شلوار مام استایل و مام فیت چیه

پادمیرا

کاربر جدید
عضویت
Jan 7, 2024
جنسیت
خانم

فرق مام استایل و مام فیت​

شلوارهای گشاد مام استایل در زمان خودش حدود 50 سال پیش در صنعت مد یک استایل فان و مسخره و بی معنی به شمار میرفته حتی تا حدی که سوژه شوخی ها و جوک های مردم بود. برند topshop اولین برندی است که مجددا شلوارهای مام استایل و مام فیت را به عنوان ترند معرفی کرد بعد از این برندهای پرطرفدار جهانی مثل H&M و ASOS که بین نوجوانان محبوبیت دارد این ترند را دنبال کردند.
یکی از تفاوت هایی که این شلوارها نسبت به گذشته دارند تا زدن پاچه های انها به اندازه تقریبا دوسانت است و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر بین طرفداران شلوارهای مام استایل ومام فیت شده است که اینکار نمایی خاص و شیک به استایل ها میدهد از دیگر تغییر آنها این است که شلوار های جین اولیه بسیار گشادتر از حالا بود و در مدل مردانه زیپ شلوارها جلو و در مدل زنانه زیپ ها در کنار شلوارها در پشت قرار داشت همچنین از پرچ های مسی برای افزایش مقاومت لبه های جیب ها استفاده میکردند تا ایست بهتری داشته باشد.

البته امروزه شلوارهای مام استایل و مام فیت تنوع بیشتری نسبت به دهه 80 دارد چرا که به جز لی با جنس کتان و یا کتان های ذغالی و رنگی هم تولید میکنند. البته با تنوع مدل های مختلف شلوار مام استایل و مام فیت، تفاوت های بسیار زیادی با هم دارند که در ادامه به فرق مام فیت و مام استایل بیشتر خواهیم پرداخت.

قیمت شلوار های مام فیت و مام استایل

فرق مام فیت با مام استایل در قیمت شاید چندن زیاد نباشد و معمولا در یک رنج قیمتی قرار دارند. اما این شلوارها باتوجه به جنس و کیفیت پارچه و همچنین طراحی هایی که می شوند دارای رنج قیمت متفاوتی است. اما برای خرید شلوار جین زنانه ارزان بهترین انتخاب شما خواهد بود.

قد شلوار های مام استایل و مام فیت

فرق شلوار مام فیت با مام استایل در قد چگونه است؟ شلوار های مام استایل و مام فیت به دلیل آزادی که در استایل خود دارد خیلی بلند نیستند چرا که آزاد بودن پاچه شلوار در مدل مام استایل هنگام پوشیدن نسبت به جین های جذب خود را کوتاه نشان نمیدهد و در نگاه اول قد مناسبی دارند به همین علت معمولا بین 90 تا 95 و به ندرت تا قد 100 تولید میشوند.


شلوارهای مام استایل و مام فیت را چگونه میتوان ست کرد؟

فرق شلوار مام فیت ومام استایل در ست کردن لباس چگونه است؟ شاید برای شما سوالاتی ازین دست پیش آمده باشد که شلوارهای مام فیت یا مام استایل رابا چه لباس هایی ست کرد؟ یا با چه کفش هایی می توان پوشی؟ و یا اینکه با چه رنگی میتوان لباس خود را هماهنگ کنیم؟ در ادامه به تمامی این سوالات شما پاسخ خواهیم داد. با ماهمراه باشید:
یکی از پیشنهادهای جذاب برای ست کردن کفش با شلوار های مام استایل و مام فیت کفش های اسپرت و اسنیکرز و کتونی بخصوص کتونی سفید که گزینه بسیار مناسبی است چرا که رنگ سفید به تنهایی این قدرت را دارد که باعث متمایز کردن تیپ‌ و استایل شما شود. اما به جز کتونی شلوار مام استایل را با هر کفش دیگه ای حتی پاشنه دار هم میتوان آن را ست کرد که این استایل بین دختران جوان طرفداری خاص خودش را دارد اما برای شلوار مام فیت بهتر است از کفش پاشنه دار استفاده نشود. برای مام فیت کفش کتونی و کالج و اسنیکرز مناسب هستند. اگر قصد استفاده روزانه یا پیاده روی دارید بهتر است همراه شلوار مام استایل و یا شلوار مام فیت از کتونی ها در استایل خود استفاده کنید.


ست کردن شلوار مام استایل و مام فیت در فصل های مختلف



◘ ممکن است سوال پیش بیاید که شلوار مام استایل را با چه مانتویی بپوشید. در واقع مانتو های جلو باز گشاد می توانند بهترین ترکیب را برایتان ایجاد کنند. از این جهت که شلوار شما آزاد است و معذب نیستید و از طرفی شلوار مام استایل شما به خوبی خود را نشان می دهد.

◘شلوار های مام فیت و مام استایل را میتوان در هرفصلی به راحتی و با لباس های مناسب همان فصل ست کرد. مثلا در تابستان میتوانید شلوار خود را با یک پیراهن یا تی شرت ساده یا طرحدار بپوشید و با یک کفش اسپرت استایل خود را تکمیل کنید.

◘ در پاییز با پولیور و کتونی و یا لباسی هایی از جنس بافت های ریز به همراه یک نیم بوت

◘ در فصل زمستان با پالتو های بلند و بوت همراه کلاه و شال گردن بافتنی بسیار هماهنگ خواهد شد پیشنهاد میکنم استایل های زمستونی با شلوار های مام فیت و مام استایل را از دست ندهید زیرا در عین سادگی تیپ های خاص و جذابی ایجاد میکنند.

◘ این شلوار های مام استایل و مام فیت در فصل بهار با یک پیراهن آستین دار بسیار جذاب و خاص میشود همچنین یقه دار بودن پیراهن میتواند جذابیت بیشتر و فاخری به استایل شما بدهد.

شلوار جین مام استایل مناسب چه افرادی است؟

همان طور که می دانید شلوار های مام استایل طرفداران زیادی دارند.تقریبا همه افراد دوست دارند یک دونه از شلوار های جین مام استایل را در کمد خود داشته باشند. اما بهتر است قبل از انتخاب به فرم بدن و هیکل خود توجه کنید زیرا شلوار مام استایل برای افراد چاق قد کوتاه مناسب نیست باعث می شود چاقی آن ها مخصوصا در ناحیه پا شما را چاق تر نشان می دهد در صورتی که یکی از اصول استایل کردن این است که ابتدا برآمدگی ها و نقص های بدنی را بپوشانیم و یا به کمک خطای دید تعادل را در ظاهر خود ایجاد کنیم. با این حال برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند و قد بلندند و یا فراد چاق قد بلند پوشیدن شلوار مام استایل مناسب است.

چگونه شلوارهای مام فیت و مام استایل را با لباس های رسمی ست کنیم؟


یکی از تفاوت های مام استایل و مام فیت ست کردن با لبس های رسمی است. شما می توانید در ست کردن شلوار های مام استایل و یا مام فیت از ترکیب انها با لباس های مدرن هم استفاده کنید مثلا با یک ‌شومیز و یا سارافون حریر به همراه یک کفش پاشنه بلند استایل خاص خود را تکمیل کنید.

برای حضور در یک محیط رسمی هم میتوان از این دو مدل شلوار گشاد مام استایل و مام فیت به همراه یک کت کوتاه و یا کت بلند استفاده کرد ک باعث ایجاد تضاد خاصی در استایل شما میشود. همینطور میتوانید شلوار مام فیت خود را با مانتوهای کتی و بافت های پاییزه و یا کت های جین به خوبی ست کنید و در استایل های روزانه خود از این هماهنگی استفاده کنید.

برای استایل های خیابانی تنوع های زیادی وجود دارد مثلا در یک مدل می توانید از تی شرت زنانه یا شومیز ساده استفاده کنید و بخشی از قسمت جلویی لباس خود را داخل شلوار زده و یا شلوار مام استایل خود را تماما روی لباس خود بزنید و بعد از یک‌ کمربند زیبای دخترونه برای جذابتر شدن استایل خود استفاده کنید. در مدل بعد میتوان شلوار مام استایل یا مام فیت خود را با یک‌ کاپشن کوتاه جلو باز ست کنید .
 

hendoone

⭐⭐⭐ملکه⭐⭐⭐
عضویت
May 4, 2023
جنسیت
خانم
یه عکی میزاشتی بهترمیفهمیدیم نیازی ب این همه توضیحم نبود
 

بالا