وضعیت
این موضوع قفل شده است

مژده

Guest
سابلیمینال قوی کوچک شدن بینی گوشتی! دانلود فایل صوتی و سابلیمینال کوچک کردن بینی استخوانی و رفع غوز بینی. چقدر از این مطالب توی نت هست و چه پول هایی بابت اینها که نمیگیرین و چه اراجیفی که به خورد مشتی ساده لوح نمیدن کلی فایل توی نت دیدم یکی رو دانلود کردم صدای آب میاد فقط! تحت عنوان اینکه یک پیام مخفی در این صدای آب ذخیره شده که شما به این صدا گوش میدی و بینی استخوانیت کوچک میشه!
چه پولهایی که با همین اراجیف از خانم ها نمیگیرن اونم خانم هایی که اکثرشون تحصیل کرده دانشگاهی هستن (مثلا!) کلاهبردار همیشه و در همه حال هست ولی اون چیزی که باعث تاسفه مشتریان پروپاقرص این جماعت هستن که خوراک این افراد رو جور میکنن و جیباشون رو هم پر از پول...

چیزی به اسم سابلیمینال کوچک شدن بینی وجود نداره و خود سابلیمینال هم در هیچ گروه آکادمیک و دانشگاهی و پژوهشی اثبات نشده وای به حال نوع کوچک کننده بینیش! ساده لوح نباشید نزارید درماندگی اینکه چکار کنم بینیم کوچیک بشه باعث بشه به هر عمل خنده داری دست بزنید و بدتر اینکه یک عده جیباشون رو با ساده لوحی شما پر از پول کنن. یه چند وقتیه این فایل های صوتی خیلی پرطرفدار شده و متاسفانه طبق معمول طرفدار پروپاقرصش هم خانم ها هستن حواستون باشه شمارو بازیچه نکنن. بازار فروش دستگاه ویبره کوچک کننده بینی، گیره بینی، کرم کوچک کننده بینی تمام شد ایندفعه نوبت سابلیمینال کوچک کننده بینی رسیده! یه صدا گوش بده تا بینی غضروفی عروسکی بشه، آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه.

سابلیمینال کوچک شدن بینی
 

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا