جوانمرد : چگونه پیامک قبض گاز را فعال کنیم؟

  • شروع کننده موضوع پسر_جوانمرد
  • تاریخ شروع
وضعیت
این موضوع قفل شده است

پسر_جوانمرد

Guest
بر اساس اعلام شرکت گاز استان تهران مشترکان این شرکت برای پیامکی کردن قبوض گاز خود می توانند از طریق ارسال شماره اشتراک ۱۲ رقمی با اعداد انگلیسی به همراه ۰۰ در ابتدای آن به شماره ۲۰۰۰۱۷۰۱ به صورت پیامک یا تماس با شماره تلفن ۱۵۹۴ و سپس انتخاب عدد ۱، اقدام کنند.



منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
----------------------------------------------------------------------

کاربران عضو محترم و خوانندگان محترم مهمان، این مطالب و بیشتر در هم هست.کافیه در آدرس بار مرورگرتون نشانی worldbook.blogix.ir رو تایپ کنید و وارد وبلاگم بشید

حسن ختام تاپیک چند صلوات پرفضیلت و پرثواب که میتونید هر از گاهی ثوابش رو برای اهل بیت علیهم السلام و امواتتون هدیه کنید.پسر_جوانمرد هم محتاج دعای خیر شماست.التماس دعا

salavat1.jpg

salavat2.png

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
 

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا