جوانمرد : ترفند‌هایی برای کاربردی‌ کردن فضای ورودی خانه

  • شروع کننده موضوع پسر_جوانمرد
  • تاریخ شروع
وضعیت
این موضوع قفل شده است

پسر_جوانمرد

Guest

در مطلب زیر چند پیشنهاد برای کاربردی کردن بیشتر ورودی خانه به شما خواهیم داد.


ورودی خانه از آن فضا‌هایی است که تمام اعضای خانه از آن استفاده می‌کنند و معمولا محل قرار گرفتن وسایلی، چون کلید، کفش‌ها و بقیه مواردی است که افراد در طول روز به آن احتیاج دارند. اما معمولا این فضا همیشه شلوغ و غیر کاربردی است. در ادامه چند راهکار برای سازمان دهی فضای ورودی خانه به شما خواهیم داد.

ایجاد کمد
داشتن کمد در ورودی برای کاربردی کردن فضا، حکم معجزه را دارد پس سعی کنید در ورودی خانه هر طور که شده یک کمد تعبیه کنید این کمد می‌تواند محل قرارگیری وسایل و لباس‌هایی باشد که شما در طول روز زیاد از آنها استفاده می‌کنید.

قلاب‌های جادویی
به در کمد خود چند قلاب بچسبانید و شاهد جادوی این قلاب‌ها در سازمان دهی فضا باشید. شما می‌توانید از این قلاب‌ها وسایل روزمره خود را آویزان کنید و دسترسی راحت‌تری به آنها داشته باشید.

سبد‌های پارچه‌ای
برای هر یک از اعضای خانواده، یک سبد پارچه‌ای در نظر بگیرید. می‌توانید روی هر سبد اسم فرد را بنویسید یا سبد‌هایی با رنگ‌های مختلف انتخاب کنید تا برای اعضای خانواده قابل شناسایی باشد. هر فرد می‌تواند وسایل خود را درون سبد خودش بگذارد تا وسایل افراد با هم اشتباه نشوند و راحت‌تر بتوان آنها را پیدا کرد.

سطل چتر‌ها
با سرد شدن هوا و احتمال بارندگی و برف، معمولا همه افراد خانواده از چتر استفاده می‌کنند، اما به محض رسیدن به خانه نمی‌دانند با چتر خود چه کنند. برای همین یکی از فضا‌های مورد نیاز برای هر خانه‌ای در فصول سرد، داشتن محلی برای قرار گیری چترهاست. به شما پیشنهاد می‌کنم، یک سطل ترجیحا فلزی برای قرار گرفتن چتر‌ها انتخاب کنید و آن را در ورودی خانه بگذارید تا اعضای خانواده برای گذاشتن چتر خود در جای مناسب گیج نشوند.


منبع: باشگاه خبرنگاران نقل از زندگی سلام
-------------------------------------------------------------------
کاربران محترم به هیچ وجه تاپیکام رو لایک نکنید (نه لایک نه ایموجی دیگه).اگر تاپیک مفید بود به جای لایک، یک صلوات بفرستید و ثوابش رو اهدا کنید به روح شهدای کربلا.ضمنا کاربران محترم و خواننده های مهمان تاپیکایی که میزنم مطالبش در هم هست با مطالب بیشتر.کافیه در آدرس بار مرورگرتون این نشانی رو worldbook.blogix.ir تایپ کنید تا وارد وبلاگ بشید.حسن ختام تاپیک چند صلوات پرفضیلت و پرثوابه که میتونید بفرستید و هر از گاهی ثوابش رو اهدا کنید به اهل بیت علیهم السلام(هدیه کردن صلوات و نیکی ها به اهل بیت موجب رضای الهی و نزدیکی بیشتر ما به خداوند میشه). امواتتون رو هم فراموش نکنید که دستشون از دنیا کوتاهه و چشم انتظار خیرات و نیکی های ما هستند و صلوات یکی از بهترین اعمال و احسان هایی هست که در حق اموات انجام میدیم. پسر_جوانمرد رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.

salavat1.jpg

salavat2.png

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
 

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا