بهترین زمان مصرف سرکه سیب دقیقا چه زمانی است ؟

  • شروع کننده موضوع آیلا
  • تاریخ شروع

آیلا

Guest
بهترین زمان که مرغ سرکه سیب موثر باشد چه زمانی است ؟

زمان عالی برای نوشیدن سرکه سیب وجود دارد. یکی قبل از غذا است، زیرا ممکن است اشتهای شما را کاهش دهد و به هضم کربوهیدرات ها کمک کند و هر گونه افزایش قند خون را کاهش دهد.
در یک مطالعه منتشر شده در مجله اروپایی تغذیه بالینی، افرادی که یک وعده نان گندم سفید همراه با سرکه در طول یک وعده غذایی مصرف کردند، در مقایسه با افرادی که نان را بدون سرکه خوردند، احساس سیری بیشتری داشتند. شرکت کنندگان همچنین گزارش دادند که وقتی اسیدیته سرکه بیشتر بود، سیر تر بودند.
اگرچه مطمئن نیستید که سرکه بدون نان همان اثر را داشته باشد، اما اگر چنین باشد، محققان بر این باورند که مصرف سرکه قبل از غذا می تواند به شما کمک کند سریعتر احساس سیری کنید و به طور بالقوه منجر به کاهش وزن شود.
مشاهده پیوست 241688

تحقیقات دیگر نشان داده است که افرادی که در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 هستند شانس بیشتری برای کنترل سطح گلوکز خون خود دارند اما به دلیل اسیدی بودن سرکه همراه با غذا مصرف می کنند. اسید از هضم کربوهیدرات ها در دستگاه گوارش جلوگیری می کند.
اگر خوردن یک یا دو قاشق غذاخوری بعد از هر وعده غذایی زیاد است، شاپیرو نوشیدن آن را در صبح نیز توصیه می کند.
شاپیرو می‌گوید: «زمان دیگر صبح است تا به پر کردن روده شما با باکتری‌های سالم کمک کند، زیرا سرکه سیب یک غذای تخمیر شده است. با معده خالی، می‌تواند یک میکروبیوم متعادل و مغذی را تقویت کند.»
روده سالم در صبح برای کمک به هضم صحیح غذا مهم است. اگر روده سالمی ندارید، ممکن است از مشکلاتی مانند نفخ، گاز معده و ضعف سیستم ایمنی رنج ببرید. برای جلوگیری از آن، یک قدمی که می توانید بردارید، خوردن غذاهای مفید برای روده مانند غذاهای حاوی پروبیوتیک مانند کلم ترش، ماست و البته سرکه سیب است.
به عنوان یک امتیاز، Shapiro همچنین به زمان بالقوه دیگری برای مصرف سرکه سیب اشاره می کند.
علاوه بر این، من دوست دارم شب ها سرکه سیب را به عنوان یک هضم کننده بنوشم. این به هضم غذا کمک می کند.
اگرچه سرکه سیب یک نوشیدنی الکلی نیست، اما همچنان می تواند به عنوان یک هضم کننده عمل کند که می توانید به عنوان یک نوشیدنی شبانه از آن لذت ببرید. مشابه مشروبات الکلی، یک نوشیدنی سیب بعد از شام می تواند به هضم شما کمک کند تا هر غذای غنی را پردازش کند.
 

melika.j

⭐کاربر برتر⭐
عضویت
Apr 29, 2024
جنسیت
خانم
خیلی خوبه
 

بالا