~•~?معرفی کتاب: باشگاه پنج صبحی‌ها!?~•~

  • شروع کننده موضوع Anya
  • تاریخ شروع
وضعیت
این موضوع قفل شده است

Anya

Guest
5m.jpg
به زبان ساده، مسئله‌ای که بزرگترین ناراحتی شما در آن نهفته است، مکانی است که بیشترین زمان خود را درونش سپری می‌کنید و فرصت‌های زندگی‌تان را در آن، می‌سوزانید. در باشگاه پنج صبحی ها یاد می‌گیرید که چگونه هرروز صبح، سر ساعت 5 از رختخواب برخیزید و برای استفاده بهتر از زمان، برنامه‌ریزی کنید.
کتاب باشگاه پنج صبحی ها با یک روایت اصلی شروع می‌شود که رابین شارما در حین روایت، درس‌ها و نکات مهم خودش را به مخاطب یادآوری می‌کند. در داستان ما سه شخصیت اصلی ایفای نقش می‌کنند که این سه شخصیت، یک کارآفرین افسرده و سرخورده، یک هنرمند درمانده و در جستجوی خلاقیت و یک میلیاردر بسیار موفق هستند. این سه نفر در یک سمینار بهینه‌سازی فردی با یکدیگر آشنا می‌شوند. در این سمینار اتفاقات جالبی رخ می‌دهد و باعث می‌شود که سر صحبت بین این سه نفر باز شود. این صحبت مقدمه را برای ارتباط بین این سه نفر فراهم می‌کند و در نهایت میلیاردر موفق وقتی می‌بیند که این دو نفر تشنه تغییر و موفقیت هستند، تصمیم می‌گیرد که رمز موفقیت خودش را به آن‌ها بگوید.
 
استارتر
استارتر

Anya

Guest


لینک دانلود کتاب صوتی: باشگاه پنج صبحی‌ها????
 
استارتر
استارتر

Anya

Guest
تکه‌ای از کتاب??


بسیاری از افراد آرزو می‌کنند که اتفاقات شگفت انگیزی برایشان رقم بخورد اما افراد موفق و برجسته یاد گرفته‌اند که خوشان این اتفاقات را رقم بزنند.
1556465410279336.jpg
 
استارتر
استارتر

Anya

Guest
درباره‌ی نویسنده!??
robin-sharma-hamyarco.jpg

از نگاه رابین شارما انسان امروز در دام مشکلات زیادی گرفتار شده و زندگی پرمشغله و عجیبی دارد. کتاب باشگاه پنج صبحی ها با این هدف نوشته شد که انسان را با ذات و سرشت اصلی او آشنا کند و به او بفهماند که می‌تواند با خواست و اراده خود و با کمک گرفتن از معجزه سحرخیزی به بهترین‌ها برسد. یکی از خصوصیات قلم رابین شارما، داستان سرایی او است. وی تمایل دارد مقصود خودش را در قالب داستان و با کلمات پرکشش بیان کند و بر این باور است که با این کار می‌تواند مقصود و منظور خود را به بهترین شکل ممکن در قلب و ذهن مخاطب حک کند.
 

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا