یازده اشتباه دخترانه در ازدواج

  • شروع کننده موضوع صنم
  • تاریخ شروع
استارتر
استارتر

صنم

Guest
?

قسمت_دوم ?

۲- #مقایسه همیشه کار را خراب می کند. اگر دائم خواستگارها را با هم یا با سایر افرادی که اطرافتان هستند و مورد #تایید شما قرار گرفته اند، مقایسه کنید، مطمئنا نمی توانید تصمیم درستی بگیرید.
 
استارتر
استارتر

صنم

Guest
?
قسمت_سوم ?

۳- اگر از آن دسته آدم هایی هستید که دو دستی به غم و غصه یا گذشته چسبیده اید، اشتباه می کنید.

اگر به هر دلیل موقعیت هایی را در گذشته از دست داده اید، دیگر به آن فکر نکنید. #پویا باشید و خودتان را برای آینده آماده کنید.

? نخور غم گذشته ، گذشته ها ، گذشته
 
استارتر
استارتر

صنم

Guest
?
قسمت_چهارم ?

۴- بعضی ها به خودشان اجازه نمی دهند کسی را دوست داشته باشند و این مساله برایشان مشکل ایجاد می کند.

مثلا ممکن است فردی از بسیاری جهات مورد #تایید شما و دوست داشتنی باشد اما به دلیل حرف و حدیث بی منطق و دور از عقل دیگران، مورد تایید خیلی ها قرار نگیرد.

در این شرایط اگر #فرصت دوست داشتن و بله گفتن را از خودتان بگیرید، خطای بزرگی #مرتکب شده اید.
 
استارتر
استارتر

صنم

Guest
?
قسمت_پنجم ?

۵- گاهی بعضی دختر خانم ها اعتماد به نفس پایینی دارند و فکر می کنند پر از اشکال هستند و مورد #تایید دیگران قرار نمی گیرند، در حالی که اگر به نکات مثبت خودشان توجه کنند، از خیلی ها بهتر به نظر می رسند.
 
استارتر
استارتر

صنم

Guest
?
قسمت_ششم ?

۶- در مواردی، دختر خانم ها انتظار دارند فورا عشق و علاقه شدید و رویایی بین آنها و همسر آینده شان به وجود بیاید و به عبارتی طرف مقابل فورا یک دل نه صد دل عاشقشان بشود.

وقتی چنین #توقعی دارند و زلزله مورد نظر آنها اتفاق نمی افتد، فورا دلسرد شده، عقب می کشند.

اگر #انتظار دارید در همان برخورد اول یک رابطه شدید عاشقانه به وجود بیاید؛ جلوی این ازدواج، یک پرچم قرمز بزرگ نگه داشته اید.

با این کار #واقع_بینی را کنار گذاشته اید، در حالی که دنیای ما کاملا واقعی است.
 
استارتر
استارتر

صنم

Guest
?


#قسمت_هفت و #هشت

۷- مرد #ایده_آل زندگی شما با مردهای به اصطلاح ایده آل فیلم ها کاملا فرق می کند. به عبارتی منتظر چنین موجوداتی نباشید، چون فقط به فیلم ها تعلق دارند.

۸ - گاهی دخترها سراغ فردی می روند که هیچ #شباهتی به آنها ندارد و فقط به یک دلیل خاص مورد تایید آنهاست. یادتان باشد تنها با یک #خصوصیت نمی توان زندگی کرد.
 
استارتر
استارتر

صنم

Guest
?
قسمت_نهم ?

#تمرکز روی نکات منفی خطای بزرگی است.

یادتان باشد اگر به هر دلیلی درباره مردها #احساسات منفی در شما وجود داشته، آنها را کنار بگذارید و با دیدگاه مثبت، انتخابی مناسب داشته باشید
 
استارتر
استارتر

صنم

Guest
?
قسمت_دهم ?

۱۰ - بعضی دختر خانم ها که تحصیل و شغل مناسبی دارند، فکر می کنند به دلیل رفع نیاز مالی می توانند از موضع بالا صحبت کنند و به کمک یک مرد #احتیاج ندارند.

این دختر خانم ها با این طرز #تفکر سد بزرگی مقابل خودشان ایجاد می کنند و نمی توانند درست انتخاب کنند، چون مدام دیگران را از خود می رنجانند.
 
استارتر
استارتر

صنم

Guest
?
قسمت_آخر ?

۱۱- #ایثار و فداکاری بیش از حد، به دیگران بیش از خود فکر کردن و نیاز دیگران را به خود مقدم دانستن اشتباه بزرگی است که بعضی دخترها مرتکب می شوند.

اگر به هر دلیل بار #مسئولیتی به دوش شماست قبول؛ اما باید اول به خودتان، نیازهایتان و آینده شخصی تان فکر کنید و موقعیت ها را از دست ندهید.
?????????
 

رها جونییییی

Guest
دستت مرسی بابت مطالب آموزندت دوست گلم??
 

دختر جذاب

Guest
خیلی تاپیک مفیدی هست ???? یه دنیا ممنون?
 

بالا