چگونه شال سبز را ست کنم؟

پرند اسکارف

کاربر جدید
عضویت
Jan 20, 2024
جنسیت
خانم


با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توان انواع استایل با شال سبز را در موقعیت‌های مختلف پیشنهاد داد.

1- استایل شال سبز برای کار


محل کار یا جلسه‌های کاری، موقعیت‌های رسمی هستند که پوشش در آن‌ها بسیار اهمیت دارد و باید با دقت و ظرافت انجام شود. فرم‌های اداری معمولا شامل مانتو و شلوار ساده و مقنعه برای بانوان و کت و شلوار ساده برای آقایان است. این فرم‌ها عموما در رنگ‌های مشکی و سرمه‌‌ای وجود دارند و این دو، بهترین رنگ‌ها برای موقعیت‌های کاری و رسمی هستند. بنابراین رنگ سبز در این موقعیت‌ها خیلی کاربرد ندارد، مگر این‌که از شال سبز تیره و لجنی در مواقع خاص استفاده شود.


2- استایل شال سبز برای مجالس


میزان رسمی بودن مجالس نسبت به موقعیت‌های کاری، کم‌تر است. بسته به نوع مجلسی که در آن حضور پیدا کردید می‌توانید از انواع مختلف رنگ سبز استفاده کنید. البته بهتر است شال سبزتان ساده و بدون طرح و ترجیحا تیره باشد تا وقارتان در مجالس حفظ شود.


3- استایل شال سبز برای مهمانی


شال سبزی که برای مهمانی‌ها انتخاب می‌کنید باید در عین شیک بودن، با استایل‌تان هماهنگ باشد. با رعایت این دو نکته، دست‌تان در انتخاب طیف شال سبز باز است. حتی می‌توانید از شال سبز طرح‌دار استفاده کنید تا استایل‌تان تکمیل شود.


4- استایل شال سبز برای روزمره


برای استایل روزمره یا کژوال خیلی به خودتان سخت نگیرید. اگر میخواهید ظاهرتان را مینیمال و ساده نگه دارید از شال سبز ساده و بدون طرح استفاده کنید. در غیر این صورت هر مدل و طیف رنگ سبزی برای استایل روزمره مناسب است.



با چه رنگ‌هایی می‌توانیم شال سبز بپوشیم؟


1- شال سبز و رنگ قرمز


رنگ‌های قرمز و سبز دو رنگ مکمل برای یکدیگر هستند. می‌توانید از طیف رنگی قرمز با تنوع روشن تا تیره برای ترکیب با سبز استفاده کنید. با این حال، اگر می‌خواهید شبیه به هندوانه نشوید از این دو رنگ به اندازه یکسان استفاده نکنید!


2- شال سبز و رنگ صورتی


برای ست شدن شال سبز با طیف مناسبی از رنگ‌های قرمز، می‌توانید از صورتی‌های ملایم استفاده کنید. رنگ صورتی ملایم همراه با شال سبز روشن و کیف و کفش سبز تیره، یک استایل کژوال و شیک را برای استفاده روزمره و پیاده‌روی در خیابان‌ها برای شما می‌سازد.


3- شال سبز و رنگ بنفش و یاسی


رنگ آبی در ترکیب رنگ‌های بنفش و یاسی، به ترکیب با رنگ سبز کمک می‌کند. طیف‌های مختلف رنگ بنفش معمولا نشان‌دهنده‌ی کلاس و شان بالاست. ترکیب لباس‌های بنفش با سبز زمردی، تیره یا یشمی، شما را به شدت مجلل و ارجمند نشان می‌دهد.


4- شال سبز و رنگ قهوه‌ای


ترکیب شال سبز با لباس قهوه‌ای یا بژ، یک ترکیب است که در خود طبیعت نیز مشاهده می‌شود. به طور کلی، رنگ زرد مایل به قهوه‌ای یا شکلاتی با لباس‌های سبز روشن و گرم مانند رنگ زیتونی، و همچنین رنگ سبز مایل به فیروزه‌ای، مانند رنگ یشمی یا زمردی، بسیار زیبا به نظر می‌رسند.


5- شال سبز و رنگ کرم


ترکیب سبز و کرم، یک ترکیب بسیار شیک را ایجاد می‌کند. این دو رنگ نه تنها در لباس‌ها، بلکه در دکوراسیون منزل نیز بسیار مفید هستند. استفاده از سبز و کرم به استایل شما بزرگنمایی می‌بخشد و ظاهرتان را لوکس می‌کند. تصور کنید که یک مانتو کرم رنگ با جزئیات طلایی را با یک شال ابریشمی سبز در طیف رنگی متوسط یا تیره به تن کرده‌اید؛ این ترکیب بهترین استایل با شال سبز در مراسم‌های رسمی و مجلسی است.


6- شال سبز و رنگ سفید


رنگ سفید و سبزکنار هم، نمادی از لطافت، پاکی، معصومیت و تازگی را ایجاد می‌کنند. اگر به دنبال استایلی آرامش‌بخش، روحانی و طبیعی هستید، حتماً ترکیب شال سبز با رنگ سفید را امتحان کنید. می‌توانید به این ترکیب رنگ‌های پاستلی مانند سبز نعنایی، آدامسی، صورتی ملایم و آبی آسمانی اضافه کنید تا ظاهری هماهنگ‌تر داشته باشید.


7- شال سبز و رنگ زرد


سبز، سبز زرد و زرد سه رنگی هستند که در چرخه رنگ در کنار هم قرار دارند. با استفاده از این قانون همجوار می‌توانید ترکیبات رنگی زیبایی خلق کنید. سبز و زرد رنگ استایل شما را گرم و لطیف نشان می‌دهد. درخشندگی زرد در کنار تازگی و طراوت سبز به خوبی هماهنگ می‌شود و جذابیت استایل‌تان را چند برابر می‌کند. پس در استایل با شال سبز، حتما از یک آیتم زرد رنگ استفاده کنید.


8- شال سبز و رنگ مشکی


وقتی درباره ست کردن رنگ سبز صحبت می‌کنیم، مهم است بدانید که ترکیب زیبای رنگ مشکی و سبز را می‌توان تقریباً برای هر مناسبتی استفاده کرد. با توجه به اینکه رنگ سیاه جزء رنگ‌های خنثی است، با تمام انواع رنگ سبز ترکیب مناسبی ایجاد می‌کند. با اضافه کردن کمی اکسسوری یا لباس سفید به لباس‌های سبز و مشکی، می‌توانید یک استایل بسیار شیک و جذاب را به دست آورید.
 

سید منصوره موسوی میرکلایی

⭐⭐سوپر استار⭐⭐
عضویت
May 4, 2023
جنسیت
خانم
با سلام خدمت دوست عزیزم انشاءالله که حالت خوبه امیدوارم که همیشه در کارهایت موفق باشی دوست خوبم از مطلب خوبی که گذاشتی دوست عزیزم استفاده کنیم ظهرت به خیر
1706345784317.png
 

بالا