چه لباس هایی برای اندام گلابی مناسب نیست؟

پادمیرا

کاربر جدید
عضویت
Jan 7, 2024
جنسیت
خانم

چه لباس هایی برای اندام گلابی مناسب نیست؟

ما به 9 مدل لباس که با اندام گلابی بهتر است از آن ها استفاده نکنید را در این قسمت شرح داده ایم:

• دامن های کوتاه

دام های مینی بدون شک برای خانم ها با اندام گلابی به هیچ عنوان مناسب نیست. این مدل دامن شما را بزرگتر و حجیم تر نشان می دهد. دامن کوتاه در قسمت پایین تنه بدن شما را برآمده نشان می دهد و این لباس باعث می شود تا تحرکات عادی شما مانند راه رفتن با مشکل مواجه شود.

• شلوار جین تنگ

با پایین تنه بزرگ، هرگز شلوار جین تنگ نپوشید. هر فردی دارای نوع بدن یا ساختار استخوانی متفاوتی است. راحتی شما بیش از هر چیزی اهمیت دارد. شلوار خیلی چسبان به ران های شما می چسبد و منحنی های بدن شما را برجسته می کند و از همه مهم تر این مدل شلوار تمام حرکات شما را تحت شعاع قرار داده و محدود می کند. با توجه یه توضیحاتی که این قسمت داده شد، مطالب بالا اصلاح شدند.

• لباس بادیکن

از داشتن لباس های بادیکن در کمد لباس خود اجتناب کنید. این لباس سینه و ران های شما را زیباتر می کند و شانه های شما را باریک می کند. اما در قسمت پایین تنه باسن شما را برجسته تر نشان می دهد. این مدل لباس بصورت پیراهنی بلند تا پایین زانو ها بوده و حالت اورال دارد. از خصوصیات آن، چسبندگی بسیار بالای آن می توان اشاره کرد. این لباس وزن شما را بیشتر نشان می دهد. از این رو، بهتر است از پوشیدن لباس بدن خودداری کنید.

• لباس هایی با رنگ های پاستیلی

اندام گلابی شکل بهتر است از رنگ های تیره تری برای پایین تنه خود استفاده کنند. رنگ های تیره بهترین دوست شما هستند. شلوار جین سفید یا سایه‌های روشن ‌تر برای پایین تنه‌تان، تمرکز را روی باسن و ران ها می‌برد. زیرا هر انحنای بدن شما را با جزئیات فراوان به نمایش می گذارند. با این حال می توانید رنگ های روشن را برای قسمت بالاتنه استفاده کنید.

• آستین های تنگ

استین تنگ از مواردی است پیش از این نیز به ان اشاره کردیم. این مدل لباس ها به طور کامل باید از کمد لباس های شما حذف شوند. هرچه استین ها پف دار و چین دار تر باشند شما بالاتنه جذاب تری خواهید داشت. به این شکل شانه های شما را پهن تر از حد واقعی جلوه می کند و آنها را متناسب با کمر و باسن شما نشان می دهد. از طرف دیگر، اگر آستین های تنگ را انتخاب کنید، شانه هایتان باریک به نظر می رسد.

• تاپ های برش دار

تاپ های برش دار اندام گلابی را مثلثی شکل نمایش می دهد. تاپ هایی با انواع برش در قسمت کمر و شانه ها مناسب اندام گلابی شکل نیستند. بسیاری از بادی ها و کراپ های زنانه ممکن است این برش ها را داشته باشند که بهتر است از پوشیدن ان ها خود داری کنید. برخی از طرح ‌های کراپ تاپ باعث می‌شود شکم شما برجسته تر نمایان شود. این موضوع باعث می شود احساس ناراحتی در طاهر خود داشته باشید. برای اینکه ظاهری یک دست داشته باشید بهتر است از پوشیدن تاپ های برش دار و تنگ خود داری نمایید.

• دامن برش دار

دامن های بایاس به برش مورب پارچه اشاره دارد. این نوع دامن ها به باسن شما می چسبند. برای بدن های گلابی شکل، قسمت پایین بدن شما شبیه U معکوس خواهد بود. این کار باعث می شود پایین تنه شما پهن تر از قبل به نظر برسند. اگر نمی‌خواهید روی باسن و ران‌های خود تأکید کنید، باید از دامن‌های راحت و آزاد تر برای اندام گلابی‌شکل انتخاب کنید.

• دامن مدادی

دامن های مدادی به معنای واقعی کلمه به پوست شما می چسبند و منحنی های شما را برجسته می کنند. علاوه بر این، آنها همچنین باعث می شوند ران های شما به یکدیگر بچسبند و راه رفتن را دشوار می کنند. وقتی تصمیم می گیرید این لباس را با صندل های پاشنه مدادی ترکیب کنید، بدتر هم می شود. اگر هدف شما این است که لاغرتر، راحت تر و با اعتماد به نفس به نظر برسید، قطعا از خرید دامن های مدادی اجتناب کنید.

• تاپ های اسلیم فیت

پوشیدن لباس های تنگ قطعا برای اندامی گلابی شکل مناسب نیست. این تصور غلط وجود دارد که پوشیدن لباس های تنگ ظاهر شما را لاغر می کند. اما در واقعیت کاملا برعکس است. در عوض، باید کمد لباس خود را با تاپ های سایز بزرگ پر کنید که شانه های شما را پهن تر نشان می دهد.

خرید لباس مناسب اندام گلابی

فروشگاه انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه می باشد. این فروشگاه ارائه دهنده متنوع ترین محصولات با کیفیت بوده که در تلاش است سطح اگاهی شما را در رابطه با پوشاک و نحوه استایل آن بالا ببرد. فروسگاه پادمیرا دارای ده سال سابقه فعالیت می باشد و علاقه مند است تا تجارت خود را در زمینه صنعت پوشاک به اشتراک بگذارد. در صورت تمایل به خرید می توانید وارد سایت فروشگاه شده و بعد از انتخاب محصول مورد نظر به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.
 

بالا