چند ماده غذایی چربی سوز و لاغر کننده

  • شروع کننده موضوع جانا
  • تاریخ شروع

جانا

Guest
فلفل کاین

آیا می دانستید که بین ادویه های تند و چربی سوزی ارتباط مستقیم برقرار است؟ مصرف روزانه یکی از انواع فلفل ها می تواند چربی سوزی را مخصوصا در قسمت شکم سرعت ببخشد و توانایی بدن را برای تبدیل غذا به انرژی افزایش دهد و همچنین می تواند به طور طبیعی اشتهای شما را کاهش دهد و افرادی که از این نوع فلفل ها همراه با غذا استفاده می کنند، 200 کالری بیشتر می سوزانند.


جو دو سر

کربن ها دشمن ما نیستند. غلات کامل نیز همینطور. مصرف غلات کامل در روز می تواند حدود 10 درصد از چربی های بدن را از بین ببرد و کالری این مواد نیز مثل جو دو سر از غذا های فرآوری شده بسیار کم تر است و فیبر بالای موجود در غلات کامل در عین چربی سوزی، انرژی را از شما نمی گیرد.
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
سالمون وحشی

پروتیین عضله سازی می کند و باعث جایگزین شدن برای چربی می شود و هرچقدر که عضله ببشتری داشته باشید، در نتیجه چربی کمتری دارید و ماهی نیز یکی از منابع غنی پروتئین است.ماهی وحشی نیز علاوه بر پروتئین حاوی چربی امگا 3 می باشد و باعث کاهش وزن و چربی سوزی خواهد شد .
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
چای سفید

چای سفید از هر نوع چای دیگری چربی سوزی بالاتری دارد و این ماده از روش های مختلفی برای چربی سوزی استفاده می کند که یکی از آن ها افزایش متابولیسم است
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
تمشک ها

تمشک ها غنی از آنتی اکسیدان ها هستند که به از بین بردن چربی در قسمت شکم کمک می کند.این مواد همچنین قادر است که عضله سازی را در بدن افزایش دهد و می تواند جایگزین چربی شود و افرادی که روزانه تمشک مصرف می کنند، حدود 73 درصد چربی کمتری نسبت به سایر افراد دارند.
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
تخم مرغ

تخم مرغ را می توانید به هر روشی از جمله آب پز، نیمرو یا هر نوع دیگری مصرف کنید. تخم مرغ یکی از بهترین منابع کولین می باشد که مهم ترین ماده چربی سوز بین مواد غذایی است و از طرفی تخم مرغ منبع سرشاری از پروتئین است که مصرف آن در صبحانه، چربی سوزی و عضله سازی را بالا می برد.
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
لوبیا سیاه

لوبیا سیاه معمولا هضم ارامی دارد و این ماده قادر است که باکتری ها را در دهان و لثه از بین ببرد. علاوه بر این به دلیل مغذی بودن این ماده، مدت زیادی با مصرف لوبیاه سیاه می توان سیر بود.مصرف لوبیا سیاه به مدت پنج سال می تواند حدود 3.7 درصد چربی بدن را از بین ببرد.
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
گوجه فرنگی خشک شده

میوه های قرمز از جمله گوجه فرنگی قادر است که دی.ان.ای ها را فعال کند تا شروع به سوزاندن چربی کنند و گوجه های خشک شده حاوی بتاکاروتن و آنتی اکسیدان هستند که برای ذخایر چربی در بدن نوعی دشمن محسوب می شود.
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
گریپ فروت

هر تکه از گریپ فروت که به سالاد خود اضافه می کنید، توانایی چربی سوزی بدن را بالا می برد.این ماده بیشتر روی چربی های پهلو تمرکز می کند و فقط کافیست که شش ماه به مصرف این ماده بپردازید و بعد از مدتی خواهید دید که خود به خود میل زیاد شما به مصرف غذا کاهش پیدا کرده است و کم اشتها شده اید.
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
بادام

بادام جزء چربی سوز ها با مصرف راحت و در دسترس هستند.این مواد را می توانید در یک بسته بریزید و هرجا که خواستید مصرف کنید.بادام ها قادرند که BMI فرد را به طور کلی کاهش دهند و این ماده به ورزشکاران برای ساخت عضلات قوی تر نیز توصیه می شود.
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
سرکه سیب

سرکه سیب سرشار از استیک اسید می باشد که می تواند هضم مواد غذایی را بهبود ببخشد و قند خون را نیز کاهش دهد.مطالعات نشان می دهد که این ماده علاوه بر کاهش قند خون به شدت در چربی سوزی موثر است .
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
زردچوبه

زردچوبه یکی از بزرگ ترین مبارزها در برابر چربی می باشد .در واقع بسیاری از افراد که برای لاغری تمرین می کنند، از این ماده و مکمل آن برای چربی سوزی استفاده می کنند و وجود ماده فعال کورکامین در زردچوبه عمل چربی سوزی را سبب می شود.
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
کلم بروکلی

کلم بروکلی پر از فیبرهای غذایی و ویتامین C است . یک فنجان کلم بروکلی می تواند نیاز روزانه به این ویتامین های کلیدی را برآورده سازد پس در فصول گرم سال که به مرکبات دسترسی ندارید ، کلم بروکلی مصرف کنید.
 
استارتر
استارتر

جانا

Guest
سیر

گاهی اوقات بهتر است برای به هدف رسیدن، کارهای سختی را تحمل کنید .مثلا برای رهایی از چاقی باید بوی بد سیر را تحمل کنید و مطمئنا از نتیجه آن پشیمان نخواهید شد.این ماده حتی برای کاهش وزن در حیوانات نیز استفاده می شود و تاثیر زیادی در مبارزه با میکروب های بدن دارد.
 

بالا