چاقی ران و باسَن

  • شروع کننده موضوع آیلا
  • تاریخ شروع

آیلا

Guest
برای بزرگ کردن باسَن، باید به دو رکن اساسی توجه کنید،

تمرینات تخصصی برنامه باسَن
تغذیه متناسب با تمرین
چنانچه این دو عامل را به درستی رعایت کنید، بعد از دو ماه می توانید تغییرات بزرگ شدن باسَن را به وضوح ببنید. توجه کنید که برای بزرگ کردن باسَن، تنها حرکت اسکات کافی نیست و عوامل زیادی را باید در کنار هم رعایت کنید تا علاوه بر بزرگ شدن باسَن، خوش فرمی آن را نیز تجربه کنید.
مشاهده پیوست 206579
در حجم و فرم‌دهی عضلات نقش تغذیه و تمرین ۵۰-۵۰ است. به عبارتی شما برای حجم‌دهی به این عضلات، هم باید تمرینات چالشی را در برنامه‌تان داشته باشید که به‌خوبی عضلات باسَن درگیر شوند و هم باید کربوهیدرات و پروتئين کافی مصرف کنید تا عضلات منبع خوبی برای ریکاوری داشته باشند.


به این نکته توجه کنید که روش فرم دهی و بزرگ کردن باسَن در هر شخصی متفاوت است و هر شخص باید تمرینات و برنامه باسَن مخصوص به خود را داشته باشد. چرا؟

چون که شکل باسَن هر فرد با فرد دیگر تفاوت دارد. باسَن برخی پهن، برخی پایین و در برخی دچار افتادگی است و در برخی نیز باسَن باریک است و نیاز به پهن شدن دارد. بنابراین با توجه به نوع عضلات سرینی که دارید باید بر روی عضله تمرکز شود و با توجه به تمریناتی که دارید، نوع تغذیه و میزان پروتئین و کربوهیدرات دریافتی را مشخص کنید.
 

بور چشم سبز

Guest
حداقل باید ۲ سال روی عضله باسن کار بشه تا رشد کنه و حجم بگیره
 

Alone.moon

Guest
من یه مدت کار کردم رو فرم اومد ولی بخاطر افت وزن یهویی و شدیدم الان تخت تخت شدم
 

Alone.moon

Guest
بعد از لاغر شدن اولین جایی که لاغر میشه باسَنه??‍♀️
دقیقا باسَن و پهلو سریع لاغر میشن باید مداوم ورزش بکنیم و تمرینای حرفع ای ولی من فعلا به خاطر افت وزنم هیچ کاری نمیتونم بکنم☹
 
استارتر
استارتر

آیلا

Guest
دقیقا باسَن و پهلو سریع لاغر میشن باید مداوم ورزش بکنیم و تمرینای حرفع ای ولی من فعلا به خاطر افت وزنم هیچ کاری نمیتونم بکنم☹
مهم سلامتیه بقیش همش بهانه ای برای زندگی کردن
 

بالا