پنج دقیقه تشویق ایستاده ، برای اصغر فرهادی

  • شروع کننده موضوع ملیحه
  • تاریخ شروع

ملیحه

Guest

تماشاگران حاضر در سالن بزرگ لومیر پس از نخستین نمایش «قهرمان» در بخش مسابقه رسمی جشنواره کن پنج دقیقه پیاپی اصغر فرهادی و گروه تولید فیلم را تشویق کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، از گروه بازیگران «قهرمان» فقط سارینا فرهادی و امیر جدیدی همراه فرهادی به کن رفته‌اند و در نخستین نمایش فیلم حضور داشتند. فیلمساز ایرانی برنده اسکار در پایان تشویق تماشاگران از تیه‌ری فرمو، مدیر هنری و دیگر مدیران ارشد کن برای برگزار کردن جشنواره در اوج کرونا تقدیر کرد و گفت: این اولین بار است فیلم را با این همه تماشاگر دیدم و از شما به خاطر احساسی که به من بخشیدید سپاسگزارم.

فرهادی در گفتگو با ورایتی هم به چند موضوع مرتبط با «قهرمان» از جمله کارکرد و تاثیر شبکه‌های اجتماعی در جامعه ایران اشاره کرد و درباره رفتن دانلد ترامپ و آمدن جو بایدن و تاثیر آن بر سیاست‌های آمریکا در قبال ایران گفت: تردید ندارم با حضور بایدن دنیا جایی بهتر خواهد شد.

کارگردان «قهرمان» افزود: برخلاف ایده یکی از دوستانم که معتقد است شبکه‌های اجتماعی مرگ سینما را رقم می‌زند، من می‌گویم سینما جایی است برای نشان دادن جنبه‌های مختلف و پیچیدگی‌ها در کمال آرامش. پس هیچ تهدیدی از سوی شبکه‌های اجتماعی نسبت به سینما وجود ندارد.
 

بالا