مژده

Guest
فلفل سیاه برای پسردار شدن و فلفل سبز برای دختردار شدن می تواند مفید باشد. بیشتر در مورد نوع رژیم غذایی باید تغییر ایجاد شود، تا اضافه كردن یك یا چند ماده غذایی. داشتن یك دختر سالم از داشتن چند پسر ناسالم بسیار بهتر است و همچنین باید بدانید كه جنسیت نوزاد تا حد زیادی به شانس بستگی دارد و عملكرد شما در این زمینه تاثیر چندانی نخواهد داشت. این موارد را با شوهر خود نیز مطرح كنید، تا از شما توقع بیش از حدی نداشته باشند.

باید از خدا بخواهید كه نوزاد سالمی به شما بدهد، چون در راه تولد نوزاد خطرات و عوارض بسیاری وجود دارد، كه فقط لطف خدا و توجه شما نوزاد را از این خطرات مصون می دارد. به هر حال این رژیم غذایی باید حداقل از 1 ماه قبل توسط خانم ها اجرا شود. البته اجرای این رژیم توسط مردان ادامه این روند را اسان تر خواهد كرد.

برای افزایش احتمال پسر دار شدن شما باید غذاهایی را دریافت كنید كه سدیم و پتاسیم بالایی دارند، اما حاوی كلسیم و منیزیم پایینی هستند. برای رسیدن به هدف باید توصیه های زیر را به كار بندید:

افزایش دریافت سدیم: با اضافه كردن نمك به غذاها
افزایش دریافت پتاسیم: با دریافت میوه (تازه و خشك)، سبزی (مثل سالاد) و حبوبات
كاهش دریافت كلسیم: با كاهش دریافت لبنیات
توصیه می شود این نوع رژیم غذایی حداقل چند دوره قاعدگی پیش از باردار شدن اغاز شود.

با توجه به تاثیراتی كه این نوع رژیم در مادر دارد و این كه مواد غذایی مورد استفاده باید تامین كننده تمامی نیازهای بدن به مواد مغذی باشد، برای جلوگیری از بروز كمبودهای تغذیه ای باید صرفا تحت نظر متخصص تغذیه به رعایت این رژیم مبادرت كرد. با توجه به این كه اغلب والدینی كه صاحب فرزند هستند بیشتر نسبت به نوع جنسیت فرزند بعدی خود حساسیت نشان می دهند، توصیه می شود این مادران پیش از اقدام به رعایت رژیم غذایی خاص نسبت به وجود بیماری یا اختلالات دیگر مورد ارزیابی قرار بگیرند، چون با افزایش سن احتمال بروز بیماری های یاد شده افزایش پیدا می كند. البته در این زمینه باید محتاط باشید و در زمینه مصرف مكمل فولات با پزشك خود مشورت كنید.

تذكر: برای رعایت این رژیم غذایی، فرد نباید مبتلا به فشار خون بالا و همچنین اختلالات قلبی یا كلیوی باشد.
لینک ?

منبع: ویستا
 

mersana1400

Guest
کلا میگن گرمیجات پسر میشه....
حالا فلفل سیاعم گرمه
ولی خب فقط خدا بخواد
 

صنم

Guest
منکه خودم پسر ندوست?برای بازدید گرفتن زدم?
نه به تبعیض جنسیتی دختر نعمته پسر رحمت هر دوتاش هم خوبه خدا هرچی صلاح بدونه
ولی من شنیدم صبح ناشتا یکی دوتا فلفل سیاه که عطاری ها میفروشن گردالو میشه مثل قرص بخوری تاثیر داره
 
استارتر
استارتر

مژده

Guest
نه به تبعیض جنسیتی???? دختر نعمته پسر رحمت هر دوتاش هم خوبه خدا هرچی صلاح بدونه
ولی من شنیدم صبح ناشتا یکی دوتا فلفل سیاه که عطاری ها میفروشن گردالو میشه مثل قرص بخوری تاثیر داره
بخوام حقیقتشو بگم اونطوری که شنیدم اینا زیاد اثر نداره آخه خیلیا گفتن رژیم پسر گرفتیم دختر شد خیلیا گفتن رژیم دختر گرفتیم پسر شد!
 

بالا