نکات زیارت آل یس 18

  • شروع کننده موضوع Luna
  • تاریخ شروع
وضعیت
این موضوع قفل شده است

Luna

Guest
? #نکات‌_زیارت_‌آل_‌یس 18


? وَ أَنَّ رَجْعَتَكُمْ حَقٌّ لا رَيْبَ فِيهَا يَوْمَ لا يَنْفَعُ نَفْسا إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْرا


✍ ما معتقديم كه رجعت و بازگشت شما كه برگشت «عدالت و معنويت» كامل است، حق و حتمي است،


? در آن شرايطي كه به نور امام، همه‌ی مرزهاي ايمان و كفر مشخص شده است و آن‌هايي كه مؤمن به ظهور چنين شرايطي نشده‌اند و ايمان خود را فعّال نگه نداشته‌اند تا به خيري نايل شوند، ديگر فرصت را از دست داده‌اند!!


? چرا كه هر انساني با حدّاقل ايمان به راحتي مي‌تواند بفهمد خداوند به ظلمات آخر‌الزمان راضي نيست و هرگز نمي‌پسندد ظالمان عنان جهان را به‌دست گيرند و بر مظلومان هر چه مي‌خواهند تحميل كنند.


? آیا كسي كه اين حدّاقل شعور را ندارد و انتظار هيچ فرجي را نمي‌كشد و به ظلمات آخر‌الزمان تن داده، مي‌تواند خود را در جبهه اهل انتظار - با آن‌همه شعور و آينده‌نگري كه براي اهل انتظار هست- قرار دهد؟!


? وَ أَنَّ الْمَوْتَ حَقٌّ وَ أَنَّ نَاكِرا وَ نَكِيرا حَقٌّ وَ أَشْهَدُ أَنَّ النَّشْرَ حَقٌّ وَ الْبَعْثَ حَقٌّ وَ أَنَّ الصِّرَاطَ حَقٌّ

وَ الْمِرْصَادَ حَقٌّ وَ الْمِيزَانَ حَقٌّ وَ الْحَشْرَ حَقٌّ وَ الْحِسَابَ حَقٌّ وَ الْجَنَّةَ وَ النَّارَ حَقٌّ وَ الْوَعْدَ وَ الْوَعِيدَ بِهِمَا حَقٌّ


✅ من با تمام وجود و در منظر قلب و عقل خود مي‌بينم كه مرگ به معني ادامه حيات پس از اين دنيا و ملاقات با دو ملك نكير و منكر، حق و حتمي است و بهترين نوع وقوع است...!


? همچنان‌كه گشوده‌شدن صحيفه اعمال، و بعث و برانگيخته‌ شدن در حشر و روبه‌رو شدن با صراط، حق است و شدني، و بهترين نوع وقوع، همين نوع است كه واقع مي‌شود...!


? همچنان‌كه «مرصاد» و كمينگاه، حق است تا زيبايي عدل به عالي‌ترين شكل آن ظاهر شود
و نيز ميزان و حساب و حشر و بهشت و جهنّم و وعده‌هاي به نيكوكاران و وعيد به گناهكاران، همه حق است و شدني و چه زيبا شدني.


? اینک اي مولاي من! ببینید اینها عقاید و باورهای من است همانگونه که مورد نظر شماست، و اميدواري‌ام به توجه شما...
 

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا