نظرات راجع به قرص فیتو

marjan12541

کاربر جدید
عضویت
Oct 2, 2023
جنسیت
خانم
مانند هر مکمل دیگری مشتریان قبل از مصرف قرص فیتو می خواهند نظرات مصرف کنندگان قبلی را بدانند تا با اطمینان خاطر بیشتر اقدام به خرید کنند. یکی از دلایل شاید قیمت فیتو باشد که چون خارجی و وارداتی است طبیعی است که از مکمل های ایرانی برای پوست و مو گران تر باشد.

ما هم در این بخش نظرات برخی از مصرف کنندگان را گردآوری کرده ایم تا اگر شما هم در خرید فیتو مردد هستید با آگاهی کامل تصمیم گیری کنید. با ما همراه باشید.

نسرین:

من هیچ وقت از موهام راضی نبودم همیشه نازک و حساس. تا دست میزدم میریخت از طرفی هم برای عروسی و مهمونی غصه ام می گرفت با این موهام. اما همکارم که موهای خوبی داره گفت قرص فیتو رو بخرم. الان سه هفته است دارم می خورم. نمی گم خیلی ضخیم شده ولی نسبت به قبل محکم تر شده و با یه دست کشیدن یه مشت نمیاد تو دست.

پگاه:

از وقتی فیتو می خورم موهام که هیچ ناخونامم بهتر شدن. من آرزو به دلم موند ناخنام یه میل بلند بشه. همیشه زود میشکست. اهل کاشت و ژلیش اینام نیستم. الان ناخونامم قشنگن.

محمدرضا:

سلام، من بعد از کاشت مو به پیشنهاد پزشک خوردن قرص فیتو رو شروع کردم. مدت کوتاهیه که مصرف می کنم اما واقعا عالیه. به رفیقمم پیشنهاد دادم اونم تازگیا خریده.

منصوره:

من هر کار بگین برای موهام کردم، حنا و روغن زیتون و نارگیل که توی نی نی سایت تعریف می کنن. اما برای من جواب عکس داد. تا اینکه توی مترو از یه دختره که موهاش تا کمرش بود پرسیدم گفت قرص فیتو می خوره. منم از یه پیج توی اینستاگرام سفارش دادم. الان دو ماهه شروع کردم. ریزشم نسبت به قبل به طور محسوسی کمتر شده.

سودابه:

قرص فیتو رو با شامپو فیتو با هم مصرف می کنم. اما به نظرم تاثیر قرص از شامپو بیشتر بوده چون فهمیدم خواهرمم قایمکی چندتایی از قرصام می خورده. الان هم اون ریزش موهاش کمتر شده هم من موهام قوی تر شده.

احمد:

اولش شک داشتم نتیجه میده یا نه. دروغ چرا با این اوضاع مالی نه چندان ردیف قیمتش بالا بود برام. اما دلو زدم به دریا و از سایت لوماسیس سفارش دادم. خداروشکر بعد یه ماه دارم نتیجه شو می بینم.

راستی نظر شما درباره قرص فیتو چیست؟
 

بالا