مو قشنگ‌ترین حیوانات دنیا

  • شروع کننده موضوع ملیحه
  • تاریخ شروع

ملیحه

Guest
حیوانات نادری در سرتاسر جهان وجود دارند که که از نظر ویژگی های خاصشان بسیار مورد توجه قرار می گیرند. یکی از این ویژگی ها موهای حیوانات است که برخی از آن ها را به گونه ای نادر و از نظر ظاهری بسیار دوست داشتنی کرده است.

1. گوسفند دماغ سیاه والیس

گوسفند دماغ سیاه والیس یک نژاد از گوسفندهای خانگی شگفت انگیز است که در منطقه .الیس سوئیس زندگی می کند. این نژاد گوسفند به دلیل داشتن پشم های ضخیم و زیباییش بسیار شناخته شده و معروف است.




2.مرغ ابریشمی

مرغ های کرکی ابریشمی یکی از زیباترین نژادهای مرغ در جهان هستند. مرغ ابریشمی در چین یافت می شود و هم اکنون در سراسر آسیا محبوب شده است. پرهای آن ها در رنگ های متنوع ظاهر می شود و همچنین جنسی بسیار لطیف دارد.




3. اسب کولی

اسب های کولی به دلیل موهای ضخیم در قسمت پایین پا و موهای ابریشمی صافشان مورد توج هستند و تحسین می شوند. آن ها به عنوان اسب جیپسی، اسب رنگی، جیپسی وحشی و اسب ایرلندی نیز شناخته می شوند. رنگ نیم تنه اسب کولی در الگوهای مختلف ظاهر می شود اما رنگ سیاه و سفید آن رایج تر از دیگر نوع رنگ ها است.




4. سگ کوموندور

نژاد سگ کوموندور بسیار باهوش و محافظ می باشد. آن ها به دلیل موهای متراکم سفیدشان قابل توجه هستند. نیم تنه غیر معمول سگ کوموندور باعث شده که آن ها همانند یک طناب چهارپا بنظر برسند. سگ های کوموندور تا 76 سانتی متر قد دارند که یکی از بزرگترین سگ های جهان به حساب می آیند.




5. گاو هایلند

گاو هایلند یک نژاد زیبا از گاو اسکاتلندی با شاخ های بلند و بدنی پر از کرک و موی بسیار بلند است. این یکی از قدیمی ترین نژاد های گاو در جهان است. پوشش گاوهای هایلنددر انواع رنگ ها از جمله قرمز، مشکی، زرد مایل به قرمز و نقره ای وجود دارد.




6. سگ لهاسا آپسو

لهاسا آپسو یک نوع سگ مو بلند است که بومی تبت می باشد. آن ها صدها سال برای مراقبت از صومعه های بودایی تربیت شده اند. در زبان تبتی لهاسا آپسو به معنای سگ مو بلند است. همانطور که از نام آن ها مشخص است بدنی پر از مو های متراکم دارند. رنگ بدن آن ها سفید، سیاه، قرمز و نقره ای می باشد.

 

بالا