مشاهده نزدیک به مرگ

  • شروع کننده موضوع Natalie
  • تاریخ شروع

Natalie

Guest
خانم «کاساندرا موسگراو» در سن 23 سالگی عمیق‌ترین تجربه‌ی نزدیک به مرگش را تجربه کرد. او در حالی که مشغول اسکی روی آب بود تعادل خود را از دست داد و به درون آب افتاد، طناب قایق موتوری که او را می‌کشید به دور او پیچید و او را به زیر آب کشید. دوستانش در قایق مشغول صحبت و خنده بودند و متوجه این اتفاق نشدند، و چون فکر می‌کردند که او در حال اسکی میباشد با سرعت به راندن قایق ادامه دادند

او تجربه اش اینگونه تعریف میکند:
‌در حالی که زیر آب بودم و به تقلای خود برای نفس کشیدن ادامه می‌دادم احساس کردم که از بدن خود خارج شدم و بعد از چند لحظه بدن خود را از بالا در زیر آب که به دنبال قایق کشیده می‌شد دیدم. دوستانم خود را در قایق و همچنین پسر 4 ساله ام را که از دور در ساحل مشغول بازی بود می‌دیدم.
در آن لحظه احساس کردم که از درون تونلی تاریک با سرعت به سوی مکانی درخشان در حرکت هستم که قبلاً هم آنجا بوده ام و بنظرم آشنا بود . در انتهای تونل به سرزمینی بسیار زیبا و پر از گلهای رنگارنگ و متنوع رسیدم. سپس خود را در جهانی دیگر یافتم که در آن ستارگان درخشان بی شماری در تمامی اطراف وجود داشتند و تا بی‌نهایت ادامه داشتند.

در آن جهان انسان همه چیزها را می‌داند و به اسرار هستی دسترسی دارد.
زمین جای سختی برای زندگیست ولی طرح و هدفی الهی برای آن وجود دارد، در نهایت همه چیز درست خواهد بود.
➖ من ‌دیدم که زمین در حال تحول است و سالهای بین 1992 تا 2012 سالهای مهمی در انتقال زمین و آماده شدن آن برای حوادث آینده خواهند بود. به وضوح دیدم که زمین زنده است و امواجی از نور مرتباً از دنیای دیگر به سوی زمین فرستاده می‌شوند تا آن را التیام ببخشند زیرا در اثر رفتار انسانها و نوع بهره برداری آنها از منابع آن، سیاره ما دچار دردها و جراحت‌های بسیاری شده است.
@EmamMahdi
من دیدم که در آینده نزدیک تغییرات زیادی در سطح زمین رخ خواهد داد: زمین لرزه‌های متعدد و شدید، تغییرات سطح دریاها، جابجا شدن قطب‌های زمین، آب شدن و شکسته شدن یخ‌های بزرگ قطبی، و بلاخره تلف شدن دسته دستۀ بسیاری از مردم روی زمین. مردمی که می‌میرند آنانی هستند که روح آن ها تحمل این تغییرات را ندارد و برای تکامل باید به جایی دیگر منتقل گردند در حالی که کسانی که از نظر رشد روحی خود را آماده کرده‌اند از بلایای این اتفاقات محافظت خواهند شد.
➖ من دیدم که ارواح انسان‌ها خود زمان مرگ خود را انتخاب می‌کنند، و نیز دیدم که به مدت سه روز زمین در تاریکی فرو خواهد رفت. من همچنین دریافتم که بعضی از این بلایا می‌توانند با دعا و ارتباط مردم با عالم بالاتر کاهش یافته یا به کلی مرتفع گردند.

بعضی از قسمت‌های زمین بیشتر از بقیه تحت تأثیر این حوادث خواهند بود، بعنوان مثال ساحل شرقی آمریکا به طور غیر منتظره‌ای دچار زمین لرزه می‌گردد، ژاپن به زیر آب اقیانوس خواهد رفت و دود آتشفشان‌ها تا مدتی جلوی رسیدن نور خورشید به زمین را خواهند گرفت
➖ ما از نظر روحانی نوعی فراموشی داریم و دانشی را که قبل از تولد داشته‌ایم در این دنیا از خاطر برده‌ایم. برای هریک از ما درجۀ بالاتری از آگاهی وجود دارد و خیلی مهم است که با عبادت و ارتباط با عالم بالاتر ضمیر خود را به سوی این آگاهی بیدار کنیم…

به من این انتخاب داده شد که در آن عالم باقی مانده یا به بدنم بازگردم. به خاطر پسر کوچکم و سایر اطرافیانم به بدن خود بازگشتم.
دوستانم بالاخره در قایق مرا دیدند و از آب بیرون کشیدند و درقایق به من تنفس مصنوعی دادند. وقتی به ساحل بر‌گشتیم پسرم به سوی ما دوید و گفت: مامان، چرا برگشتت این قدر طول کشید؟ من فکر کردم که دیگر هرگز برنمی‌گردی فهمیدم که به نوعی ضمیر پاک پسر کوچکم مرگ مرا حس کرده بود. بعد از این اتفاق زندگی ام به کلی عوض شد و احساس سبکی و انرژی عالم دیگر برای مدتی با من بود ، من حتی می‌توانستم هاله انرژی‌های مردم را در اطراف بدن آنها ببینم

@EmamMahdi
@EmamMahdi امام مهدی
 
آخرین ویرایش:

بالا