لاغری و کالری سوزی با تردمیل

  • شروع کننده موضوع narngk.
  • تاریخ شروع

narngk.

Guest

اگه دنبال کالری سوزی و لاغری با تردمیل هستید مطلب زیر را مطالعه نمایید

روش لاغری با تردمیل


اگر برای کاهش وزن عجله دارید و قصد دارید که از تردمیل برای لاغری استفاده کنید، به مواردی که در این مطلب توضیح دادیم به‌خوبی توجه کنید. بهترین روش تمرینی برای کم‌کردنِ ۳ تا ۵ کیلو وزن، استفاده از برنامه تمرینی تردمیل و انجام تمرینات اینتروال و متناوب شدت بالاست که در کمترین زمان، بیشترین بازدهی را دارد و شما را به وزن و فرم دلخواه می‌رساند.

مدت زمان استفاده از تردمیل برای لاغری


برای لاغری با تردمیل و کاهش وزن با این وسیله فوق‌العاده زمان و ساعت خاصی وجود ندارد، ولی بهترین فرصت برای دویدن روی دستگاه، زمانی است فرصت داشته باشید و بتوانید به‌ راحتی ۳۰ دقیقه ورزش کنید.

کالری سوزی تردمیل


اگر می‌خواهید بیشترین کالری سوزی را با تردمیل داشته باشید، باید ورزش با آن را با یک ورزش دیگر مثل اینتروال یا متناوب ترکیب کنید تا بیشترین و بهترین نتیجه را بگیرید. شما با داشتن یک برنامه تمرینی اصولی می‌توانید لاغری با تردمیل را تجربه کنید و در یک ماه، ۳ تا ۵ کیلو کاهش وزن داشته باشید. اگر رژیم غذایی ورزشی را با برنامه تمرینی‌تان رعایت کنید، می‌توانید ۵ تا ۷ کیلو لاغر شوید.

تردمیل چقدر کالری می‌سوزاند؟


با توجه به وزن فرد، شیب و سرعت دستگاه، کالری‌سوزی هر کسی متفاوت است؛ برای مثال اگه فردی با وزن ۸۵ کیلوگرم، در یک ساعت با سرعت ۳ و نیم روی تردمیل ورزش کند، ۳۵۰ کیل

مشاهده پیوست 230431

 

بالا