طریقه مصرف صحیح شیر خشک برای چاقی صورت چیست؟

  • شروع کننده موضوع آیلا
  • تاریخ شروع

آیلا

Guest
راههای اصولی چاق شدن صورت با شیر خشک چه مواردی است ؟ کدام روش سالمتر و موثر تر است ؟
مصرف شیرخشک قبل از صرف صبحانه
یکی از راههای چاق شدن صورت با شیر خشک ترکیب آن با آب است. این ترکیب را در زمان صبح و قبل از صرف صبحانه بخورید. اگر شیرخشک را صبح و قبل از صبحانه مصرف کنید، تاثیر بیشتری بر روی چاقی صورت دارد. در زمان شب همزمان با چاق شدن صورت، سایر قسمت‌های بدن هم چاق می‌شوند. توجه داشته باشید که مصرف شیر خشک برای چاقی صورت باید همزمان با ورزش باشد تا باعث چاقی شکم و پهلو نشود.


چاقی صورت با شیر خشک و جوانه گندم
چاقی صورت با شیر خشک و جوانه گندم یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای پرشدن صورت است. این دو ماده‌ی مغذی حاوی انواع ویتامین، پروتئین و مواد معدنی هستند. شیرخشک نسبت به شیر مایع مواد مغذی بیش‌تری دارد. در عین حال به سلامت بدن نیز کمک می‌کند. جوانه گندم نیز یکی از مواد مقوی برای چاقی بدن و صورت است. اگر هر دو پودر را با هم مصرف کنید، تاثیر بیش‌تری در چاقی صورت دارد. البته نباید در مصرف این ماده‌ی غذایی زیاده‌روی کنید. زیرا در دراز مدت به کبد آسیب می‌رساند. توصیه می‌شود قبل از استفاده حتماً با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

اگر شیر خشک را به شکل خوراکی مصرف کنید، صورت سریع‌تر چاق می‌شود. اما همزمان با چاقی صورت، اندام هم به مقدار کمی چاق‌تر می‌شود.
90n.jpg

راههای چاق شدن صورت با شیر خشک
راههای چاق شدن صورت با شیر خشک متعدد است. این ماده‌ی غذایی را می‌توانید به صورت خوراکی و یا ماسک استفاده کنید. اگر آن را به شکل خوراکی مصرف کنید، صورت سریع‌تر چاق می‌شود. اما همزمان با چاقی صورت، اندام هم به مقدار کمی چاق‌تر می‌شود. در روش ماسک، فقط صورت چاق می‌شود و تاثیری بر روی بدن و سایر اندام‌ها ندارد. در عین به زیباتر شدن پوست هم کمک می‌کند.


مصرف آرد برنج و شیرخشک برای چاقی صورت
شیر خشک و آرد برنج به چاقی صورت کمک می‌کنند. البته برای اینکه این دو ماده‌ی غذایی باعث چاقی صورت شود، باید روزانه ۲-۳ قاشق غذاخوری از هر کدام را همراه با شیر مصرف کنید. به دلیل اینکه آرد برنج در شیر خام طعم خوبی ندارد، می‌توانید آن را با شیر بپزید و به صورت فرنی مصرف کنید. سپس شیرخشک را نیز به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید در کنار فرنی، شیرخشک را در آب جوش حل کرده و مصرف کنید.

یکی از راههای چاق شدن صورت با شیرخشک، استفاده از ماسک است. چاقی صورت با ماسک شیرخشک به سفید شدن پوست هم کمک می‌کند. در شیرخشک ویتامین‌هایی وجود دارد که به سفیدشدن رنگدانه‌های پوست صورت کمک می‌کند.

چاق شدن صورت با ماسک شیر خشک
یکی از راههای چاق شدن صورت با شیرخشک، استفاده از ماسک است. چاقی صورت با ماسک شیرخشک به سفید شدن پوست هم کمک می‌کند. در شیرخشک ویتامین‌هایی وجود دارد که به سفیدشدن رنگدانه‌های پوست صورت کمک می‌کند. برای تاثیر این ماده‌ی غذایی بر روی پوست صورت می‌توانید ۲ قاشق غذاخوری از این پودر را با ۳-۴ قاشق غذاخوری آبلیمو ترکیب کنید. سپس خمیر حاصل را بر روی صورت خود بمالید. اجازه دهید این ماسک به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست بماند و سپس آن را بشویید.
یک روش دیگر برای تهیه ماسک شیرخشک، ترکیب آن با روغن زیتون یا روغن بادام شیرین است. سپس این ماسک را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست قرار دهید و بعد بشویید.


خواص شیر خشک برای چاقی صورت
رابطه شیر خشک و چاقی صورت به‌گونه‌ای است که مصرف آن می‌تواند در مدت یک هفته تا یک ماه موجب چاقی صورت شما شود. برای پاسخ به این سؤال که چگونه شیر خشک و چاقی صورت به هم مرتبط هستند و تأثیر شیر خشک برای چاقی صورت چیست، خواص شیر خشک را در ادامه به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم:

میزان چربی شیر خشک : ممکن است کمی عجیب برسد که شیر خشک میزان قابل‌توجهی از چربی را درون خود جای داده است. همان‌طور که می‌دانید از شیر خشک به‌عنوان جایگزین شیر مادر و مکمل رشد کودکان استفاده می‌شود درنتیجه چربی موجود در این محصول مضر نبوده و صرفاً برای رشد و نمو وجود دارد. چربی شیر خشک گیاهی است و برای بدن ضرری ندارد مگر اینکه افراد به دلیل اضافه وزن بیش از حد و مشکلات جسمانی ممنوعیت مصرف چربی هرچند گیاهی داشته باشند. چربی داخل شیر خشک به افزایش بافت چربی صورت شما کمک کرده و به آن حجم می‌دهد.
میزان پروتئین شیر خشک : یکی دیگر از عوامل مؤثر در چاقی صورت با شیر خشک پروتئین موجود در آن است. در تهیه برخی از محصولات شیر خشک از شیر مادر نیز استفاده می‌شود و به این دلیل میزان پروتئین بسیار بالایی دارد. برخی از ورزشکاران نیز برای افزایش حجم عضلات خود از شیر خشک استفاده می‌کنند. میزان پروتئین موجود در شیر خشک بافت ماهیچه‌ای صورت را تقویت بخشیده و موجب افزایش حجم گونه‌ها و پر شدن صورت می‌شود.
میزان مواد مغذی شیر خشک : مواد مغذی مانند آهن، روی، منیزیم، کلسیم و همچنین ویتامین‌های خانواده B، ویتامین‌های D، A و C نیز در افزایش حجم طبیعی صورت تأثیر بسزایی دارند. ازآنجایی‌که محصولات شیر خشک برای رشد کودکان و تقویت سیستم ایمنی بدن آن‌ها تولید می‌شوند، تمامی این مواد مغذی و ویتامین‌ها را شامل می‌شوند. درنتیجه مصرف شیر خشک برای چاقی صورت بسیار مفید واقع شده و همچنین به سلامت بدن شما نیز کمک می‌کند.
میزان کالری شیر خشک : همان‌طور که می‌دانید افزایش کالری مصرفی یکی از راه‌های افزایش وزن بدن است. برای افرادی که به دلیل کمبود وزن، صورتی لاغر و گونه‌هایی فرورفته دارند مصرف شیر خشک می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا صورتی چاق و گونه‌هایی برجسته داشته و همچنین در سایر نواحی بدن افزایش وزن مطلوبی را تجربه کنند. توجه داشته باشید که به دلیل میزان بسیار بالای کالری شیر خشک بهتر است که قبل از مصرف خودسرانه آن به شکل خوراکی با پزشک تغذیه مشورت کنید.
 

تک دختر

Guest
با احترام باید بگم ک
اصلا بااین چیزا صورت پر نمیشه ???
 
استارتر
استارتر

آیلا

Guest
شیرخشک خوردم نشد
ماسک شیرخشک گذاشتم نشد
دورو بریامم ندیدم بشه
کلا چاق شدنی هم نمیشه ؟

من خودم چاق بشم اولین جایی که روم تاثیر بزاره صورتم تپل میشه حالا فرقیم نمیکنه با چی چاق شده باشم
 

بالا