سفارش به خواندن دعای توسل به شیوه خاص برای حاجت های غیر ممکن و سخت بخصوص ازدواج

عروس دریایی

کاربر جدید
عضویت
Sep 1, 2023
جنسیت
خانم
سلام دوستان عزیز روحانی به اسم آقای بیگلری که در قم هستند شیوه خاص خواندن دعای توسل رو معرفی کردن که به فرموده خودشون از صفر تا صد حاجت های مادی و معنوی رو برآورده می کنه. شما تو تلگرام یا ایتا سرچ کنید خاطرات بین المللی دعای توسل، لینک کانال براتون میاد تو قسمت موزیک ها نگاه کنید صوتی با عنوان اثر هر روزه دعای توسل می بینید انشالله اونو گوش کنید کامل دستتون میاد که چطوری دعای توسل رو بخونید که حاجت روا بشین مدت این فایل صوتی 13 دقیقه هست همچنین یک کلیپی هم در کانال هست شما کلمه رنجبر رو سرچ کنید تو کانال وقتی به اون پیام رسیدید دو تا پیام پایین ترشو ببینید یه کلیپی هست عکس گنبد رنگ داره روش نوشته اثر هر روزه دعای توسل مدت اون فایل 21 دقیقه هست و توضیحات کاملتره پیشنهادم اینه هر دو رو گوش کنید دوستان تا دستتون بیاد چطوری بخونید که حاجت بگیرید. این رو اضافه کنم که این شیوه خوندن دعای توسل از افراد در حال کما رو شفا داده تا بگیر زن و شوهری که پس از 20 سال بچه دار شدن تا ازدواج دختران سن بالا و ... و حتی وقتی به زبان های مختلف ترجمه شده و خارجی ها هم دعای توسل رو خوندن و حاجت گرفتن بعدش مسلمون شدن من یک نمونه از نتایج حاجت روایی کانال رو می گذارم تا خودتون ببینید چقدر تاثیر گذار و شگفت انگیزه پیوی آقای بیگلری داخل کانال موجوده هم مشاوره میدن برای نحوه حاجت گرفتن البته بعد از گوش دادن به اون دو فایل صوتی هم اگه احیانا اون دو صوت 13 دقیقه و 21 دقیقه اثر هرر روزه دعای توسل رو پیدا نکردین بهتون کمک می کنن. انشالله شما جز اون دسته از افرادی باشید که حاجت می گیرید و این مطلب رو برای آقای بیگلری می فرستید. دوستان برای دیگران هم این تایپک رو اسکرین شات بگیرید و بفرستید تا با زکات علمی شما دل یه حاجت دار شاد بشه. الهی خیر ببینید در حق بنده هم دعا کنید که از لحاظ روحی شاد بشم و انشالله با انگیزه بتونم براتون مطالب بیشتری به اشتراک بگذارم.
#ازدواج #کازرون
🌹🌿🍁🌹☘️🌿🍁☘️🌹🌿🍁🌹🌿 🌿
💠بسم الله الرحمن الرحیم💠
36.

🌸 شهرستان کازرون در استان فارس🌸

🔶 ازدواج

🔶 سلام؛ من خانمی ۳۷ ساله هستم که از نظر خانوادگی و ظاهری و اینطور چیزها هم تقریبا مشکلی نداشتم ولی همه به من می گفتند:

" یک کسی بخت تو را بسته است، وگرنه دختر مؤمن، کدبانو و خانواده داری مثل تو چرا باید مجرد بماند؟! "

البته من با اینکه دو خواهر بزرگتر از خودم دارم که آنها هم مجرد هستند، خواستگار هم زیاد داشتم، امّا در حدّ یک دیدن اولیه بود و به سرانجام نمی رسید و تقریبا ازدواج برای من، یک امر غیر ممکن شده بود!

از طرفی هم، من عضو یک گروه معنوی مجازی بودم که لینک کانال شما را در آنجا دیدم و عضو شدم و خودم چگونگی آشنا شدنم با کانال خاطرات بین المللی دعای توسل را از نگاه و توجه اهل بیت می دانم و اسمش را گذاشته ام معجزه!

زمانی که عضو کانال شدم و خاطرات دیگران را خواندم، چون باز هم کمی در دلم امید و توکل داشتم، به خودم گفتم:

" من که دیگر کارم از این چیزها گذشته و سنّم بالا رفته است، ولی امتحانش که ضرری ندارد. پس با توکل به خدا، من هم خواندن هر روزش را شروع می کنم. "

بعد از تقریبا ۷ یا ۸ ماه یعنی به ۱ سال هم نرسید که الحمدلله، از توسل هر روزه ام به چهارده معصوم(علیهم السلام) نتیجه عالی گرفتم و خواستگاری برایم آمد و بر عکس خواستگارهای قبلی، جدی شد و ادامه پیدا کرد و به برکت هر روز خواندن دعای توسل، در همین سن ۳۷ سالگی ازدواج کردم و خیلی هم از زندگی و شوهرم راضی هستم و خدا را شکر می کنم.

الآن هم به این دلیل که پزشکان، تقریبا مرا از بچه دار شدن نا امید کرده اند، می خواهم این دعا را به نیّت داشتن فرزندی سالم و صالح، هر روز بخوانم و امیدوارم که به لطف خدا و نگاه اهل بیت(علیهم السلام) بزودی خبر خوش مادر شدنم را هم برای شما بفرستم.

🌸اللهم عجل لولیک الفرج🌸

@Biglari114
🔸خاطرات بین المللی دعای توسل
eitaa.com/Khaterate14
دوستان همونطور که نتیجه رو دیدید این خانم هفت ماه با جدیت دعای توسل خونده شما هم با جدیت ادامه بدین و اواسط کار ول نکنید ادامه بدید تا حاجت روایی قطعی تون. انشالله
 
استارتر
استارتر

عروس دریایی

کاربر جدید
عضویت
Sep 1, 2023
جنسیت
خانم
خدایا اینکه یکی میگه بخت یکی بسته شده ، دلم‌میخواد ب طرف مقابل بگم این اراجیف تموم کن بخاطر شرایط اقتصادی جوونا میترسن زیر بار مسئولیت برن
دزدی ها کم شه کار باشه همه ازدواج میکنن
دوست بزرگوار خواهشمندم در مورد مطالب مذهبی که مربوط به اهل بیت هستند و یا هر تایک دیگه احترام خودتون و دیگران رو حفظ کنید و نظر شما صرفا برای خودتون قابل احترام است . من وقتم رو برای انتشار مطالب مفید و البته قابل استناد و دقیق برای مردم کل جهان صرف می کنم تا هر کسی که دوست داشت استفاده کنه و اجباری هم در استفاده نیست . هر کسی طبق الگوی فکری خودش زندگی می کنه . از خودم از وقتی دست به انتشار این مطالب مفید زدم حالم خیلی خوبه و با انگیزه و عشق این کار رو برای مردم انجام میدم. در پناه خدا موفق باشید.
 
استارتر
استارتر

عروس دریایی

کاربر جدید
عضویت
Sep 1, 2023
جنسیت
خانم
در ضمن در تایپک ذکر شده که این شیوه توسل مربوط به تمام حوائج دنیوی و معنوی است و هر کس بنا به مساله ای که داره ازش استفاده می کنه . این توسل همون موانعی که شما فرمودید برای ازدواج یا هر مانع دیگری رو برطرف می کنه و آرزوی ما هم خوشبختی تمم انسان های روی زمین است به همین علت دست به انتشار این مطالب میزنیم
 

بالا