خوردن سرکه سیب ناشتا برای لاغری

  • شروع کننده موضوع خبری سرگرمی
  • تاریخ شروع

خبری سرگرمی

Guest
گفته می شود که نوشیدن سرکه سیب با معده خالی یکی از روش هایی است که به شما کمک می کند وزن خود را کم کنید، گرسنگی را کاهش دهید و سموم را از سیستم گوارش دفع کنید.

چند مطالعه انسانی نشان داده است که مکمل سرکه سیب می تواند به سرکوب اشتها کمک کرده و تاثیر مفیدی در کاهش وزن داشته باشد. این امر عمدتا به استیک اسید، نوعی اسید متمرکز در سرکه سیب نسبت داده می شود که ممکن است اثراتی بر سرکوب گرسنگی داشته باشد.

رعایت و استفاده از یک رژیم غذایی درست و سالم به همراه سرکه سیب می‌تواند علاوه بر کاهش وزن سلامتی بدن را هم تضمین می‌کند. مواد مغذی که در سرکه سیب وجود دارد باعث بهبودی سوخت‌وساز بدن می‌گردد.
مشاهده پیوست 215455
در ادامه تحقیقات زیادی که در مورد سرکه سیب انجام‌شده است ثابت‌شده است که مصرف سرکه سیب در کنار ورزش روزانه باعث کاهش وزن می‌شود همچنین مصرف سرکه سیب و عسل برای لاغری و سلامتی بسیار مفید می باشد. برای این منظور بهتر است سرکه سیب را با مقداری آب گرم رقیق کنید و با معده خالی مصرف نمایید.

سرکه سیب روی چربی بدن تأثیر قابل‌توجهی دارد. نتایج یک تحقیق علمی بر روی افرادی که اضافه‌وزن داشته‌اند بر این اساس است که مصرف سرکه سیب روی کاهش چربی شکم و وزن بدن بسیار مؤثر است و کمک زیادی به لاغری می کند.

مصرف روزانه سرکه سیب باعث کاهش اشتها و احساس سیری می‌شود درنتیجه فرد مقدار غذا دریافتی کمتر می‌شود و درنهایت کالری کمتری دریافت می‌کند.

استفاده سرکه سیب و یا هر ماده غذایی خاص به‌تنهایی نتیجه دلخواه و سریع را برای شما ندارد. استفاده سرکه سیب به همراه رژیم غذایی سالم و سبک زندگی مناسب در بلندمدت تأثیر خیلی خوبی دارد.

به این صورت که روی اشتها تأثیر خیلی خوبی دارد و درنتیجه باعث احساس سیری که کمک به کاهش وزن می‌کند. مهم‌ترین ویژگی سرکه سیب این است که روی چربی بدن تأثیر خیلی خوبی دارد. در کنار برنامه و سبک زندگی سالم باعث کاهش وزن و چربی قابل‌توجهی می‌گردد.
 

بالا