مجله خبری

Guest
مضرات و خطرات دادن بیسکویت به نوزادان چیست؟ یکی از رفتارهای نادرست مادران خوراندن چای با بیسکوییت به کودکان 4- 3 ماهه است. تمامی کودکان از 7- 0 ماهگی تنها می توانند از شیر مادر استفاده کنند و نباید با خوراندن آب قند، چای، سوپ یا حتی آبمیوه آنها را با سوء تغذیه مواجه کرد. چای موجب ایجاد کم خونی در کودکان می شود و بیسکوییت نیز پس از سبوسگیری عاری از ویتامین های مورد نیاز برای رشد نوزادان خواهد بود.

بیسکوییت باترکیبات آرد گندم نباید به کودکان کمتر از 7 ماه داده شود، عوارض مصرف این خوراکی برای کودکان 4- 3 ماهه می تواند به شکل آلرژی به گندم و اسهال های مزمن خودنمایی کند.


می توانید از 9 ماهگی به کودکتان بیسکویت را به عنوان غذای کمکی بدهید. زمانی که نوزاد نزدیک 8 ماهگی اش شده است می توانید بیسکویت را نرم کنید و آن را در فرنی و شیر به او بدهید. از 8 ماه به بعد اگر نوزاد برای خوردن بیسکویت اذیت نمی شود، تکه های ریز بیسکویت را می توانید به نوزاد خود بدهید.
 
استارتر
استارتر

مجله خبری

Guest
تخم بلدرچین از چمدماهگی میشه داد من الان پسرم چهارماهو نیمس ۱۵ دوزه بهش فرنی میدم

زمان مجاز مصرف برای زرده پس از هشت ماهگی و سفیده پس از یکسالگی هفته ای ۲ الی ۳ عدد

همانطور که فرزندتان در حدود 9 ماهگی شروع به مصرف مواد غذایی جامد می کند، می توانید فقط زرده تخم بلدرچین را نیز به او بدهید.
حالا اگر فرزند شما 1 تا 3 ساله است، می توانید هر روز تخم مرغ بلدرچین را با زرده و سفیده تهیه کنید و به او بدهید. کودکان بین 3 تا 7 ساله می توانند 2-3 تخم بلدرچین در روز مصرف کنند، بسته به ظرفیت گوارش فردی آنها.
کودکان بالای 7 سال می توانند حدود 3-5 تخم بلدرچین در روز بخورند.
با توجه به محتویات مواد مغذی ضروری،به فرزند شما کمک زیادی می کند و مزایای بسیار زیادی خواهد داشت برخی از مزایای تخم مرغ بلدرچین آورده شده است.
 

بالا