جوانمرد : یک باور غلط در معاملات ملکی!!!

  • شروع کننده موضوع پسر_جوانمرد
  • تاریخ شروع
وضعیت
این موضوع قفل شده است

پسر_جوانمرد

Guest
یک باور غلط در معاملات ملکی!!!

- معاملات ملکی یکی از زمینه هایی میباشد که در آن شاهد شایعات بسیار زیادی هستیم. این شایعات آنقدر ادامه پیدا می کنند که در آخر تبدیل به یک باور غلط می شوند.

- یکی از رایجترین شایعات در این زمینه و فروش ملک این است که اگر معامله ای انجام شود و ظرف 24 الی 48 ساعت فروشنده پشیمان شود میتواند مبلغی را که به عنوان پیش پرداخت از خریدار دریافت کرده است را پس بدهد و معامله یا قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کند.

- این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و خریدار و فروشنده اگر قرارداد ملکی را تنظیم و امضا کنند باید به تمام تعهدات خود که در آن قرارداد درج شده است عمل کنند. تنها زمانی میتوانند قرارداد را فسخ کنند که از خیارات قانونی استفاده کنند.

- البته توجه داشته باشید که اگر جمله اسقاط کافه خیارات در قرارداد درج شده باشد دیگر این امکان برای شما در قرارداد وجود ندارد.

- و یا هم شرط فاسخ و انفساخی با توافق طرفین در قرارداد درج شده باشد. یعنی در این صورت هم میتوانید از این شروط استفاده کرده و قرارداد را منحل کنید.

- در غیر این صورت حتی اگر فروشنده پول را هم پس بدهد هیچ تاثیری در قرارداد ایجاد نخواهد کرد و نمی تواند آن را یکطرفه فسخ کند.

--------------------------------------------------------------------

کاربران محترم به هیچ وجه تاپیکام رو لایک نکنید (نه لایک نه ایموجی دیگه).اگر تاپیک مفید بود به جای لایک، یک صلوات بفرستید و ثوابش رو اهدا کنید به روح شهدای کربلا.ضمنا کاربران محترم و خواننده های مهمان تاپیکایی که میزنم مطالبش در هم هست با مطالب بیشتر.کافیه در آدرس بار مرورگرتون این نشانی رو worldbook.blogix.ir تایپ کنید تا وارد وبلاگ بشید.حسن ختام تاپیک چند صلوات پرفضیلت و پرثوابه که میتونید بفرستید و هر از گاهی ثوابش رو اهدا کنید به اهل بیت علیهم السلام(هدیه کردن صلوات و نیکی ها به اهل بیت موجب رضای الهی و نزدیکی بیشتر ما به خداوند میشه). امواتتون رو هم فراموش نکنید که دستشون از دنیا کوتاهه و چشم انتظار خیرات و نیکی های ما هستند و صلوات یکی از بهترین اعمال و احسان هایی هست که در حق اموات انجام میدیم. پسر_جوانمرد رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.

salavat2.png

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
 

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا