جوانمرد : چگونه در طول سفر چاق نشویم و رژیم خود را نشکنیم؟

  • شروع کننده موضوع پسر_جوانمرد
  • تاریخ شروع
وضعیت
این موضوع قفل شده است

پسر_جوانمرد

Guest

بسیار پیش می آید که شما به بهانه رفتن به یک سفر جذاب تمام رژیم خود را کنار می گذارید و به خوردن زیاد روی می آورید و پس از برگشتن از سفر دوباره تمام وزن از دست داده شما بازگشته است.



شاید بدترین چیزی که بعد از یک سفر شما را شوکه می کند اضافه وزنی است که پیدا کرده اید. با استفاده از این روش ها دیگر مشکل اضافه وزن بعد از سفر را نداشته باشید.

از خانه با خودتون خوراکی ببرید
لازم نیست کل سفر در رستوران بگذرانید یا مواد اولیه از سوپر مارکت ها بخرید با خودتان کمی خوراکی سالم مثل گردو، بیسکویت سبوس دار، میوه ،کشمش و خرما ببرید.

سعی کنید مایعات زیاد بخورید
بطری آب را از خودتان جدا نکنید. زیرا فعالیت زیاد در طول سفر باعث می شود که بدن ما به آب بیشتری نیاز داشته باشد و اینکه آب خوردن هوس غذاهای مختلف را هم از بین می برد اگر بتوانید کمی هم لیمو به آب اضافه کنید خیلی بهتر است.

مسیرهای گردشگری و تفریحی را پیاده برید
پیاده روی در سفر برای شما هم تفریح و هم ورزش است می توانید جاهای مختلف را ببینید و از هوا لذت ببرید و هم اینکه مقداری از کالری اضافه تان را که در طول سفر خوردید را بسوزانید.

آگاهانه غذا بخورید
مواد غذایی مورد نیاز خودتان را فقط برای یک روز تهیه کنید و از اول صبح برنامه ریزی کنید که هر وعده قراره چی بخورید.

اگر مجبور به خوردن فست فود هستید با دقت انتخاب کنید
فست فود هم غذایی ارزان و هم خوشمزه است و هم سریع اما بهتر است آن را آگاهانه انتخاب کنید مثلاً ساندویچ مرغ یا رست بیف سفارش بدهید و یا همبرگر را سعی کنید بدون نان بخورید.


منبع: سایت طلا
------------------------------------------------------------
کاربران محترم به هیچ وجه تاپیکام رو لایک نکنید (نه لایک نه ایموجی دیگه).اگر تاپیک مفید بود به جای لایک، یک صلوات بفرستید و ثوابش رو اهدا کنید به روح شهدای کربلا.ضمنا کاربران محترم و خواننده های مهمان تاپیکایی که میزنم مطالبش در هم هست با مطالب بیشتر.کافیه در آدرس بار مرورگرتون این نشانی رو worldbook.blogix.ir تایپ کنید تا وارد وبلاگ بشید.حسن ختام تاپیک چند صلوات پرفضیلت و پرثوابه که میتونید بفرستید و هر از گاهی ثوابش رو اهدا کنید به اهل بیت علیهم السلام(هدیه کردن صلوات و نیکی ها به اهل بیت موجب رضای الهی و نزدیکی بیشتر ما به خداوند میشه). امواتتون رو هم فراموش نکنید که دستشون از دنیا کوتاهه و چشم انتظار خیرات و نیکی های ما هستند و صلوات یکی از بهترین اعمال و احسان هایی هست که در حق اموات انجام میدیم. پسر_جوانمرد رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.
salavat1.jpg

salavat2.png

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
 

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا