جوانمرد : نماز حاجت حضرت خضر جهت برآورده شدن 1000 حاجت

  • شروع کننده موضوع پسر_جوانمرد
  • تاریخ شروع
وضعیت
این موضوع قفل شده است

پسر_جوانمرد

Guest
سلام کاربران محترم

@پسر_جوانمرد سعی میکنه اگه مطلبی در وبلاگ جدیدش به آدرس worldbook.blogix.ir منتشر میکنه در سایت مادران هم تاپیکش رو بزنه.مطالب هم کپی از سایتهای مختلف مخصوصا خبریه با ذکر منبع منتشر میکنم.در وبلاگم هر مطلبی پست میذارم و کپی هستش اخلاق و شرع حکم میکنه منبع رو ذکر کنیم.ان شاءالله که مفید واقع بشه و به درد بخوره. جوانمرد که در قید و بند عناوین کاربری طلایی و برتر و.. نیست و اصلا برام مهم نیست حتی برای پول هم حاضر نیستم در هر تاپیکی پست بذارم.بیشتر دوست دارم پستی بذارم که کمک کننده و راهگشا و یا مفید باشه.وبلاگی که در امضامه برای ارتباط با کاربرانه مخصوصا بالای صفحه وبلاگم قسمت تماس با من که مثل چالش ناشناس میتونید به صورت یکطرفه مطلب ،انتقاد،سوال و پیشنهادی دارید مطرح بفرمایید.اسم کاربری هم نگفتید مهم نیست و احتیاجی هم نیست ایمیل واقعیتون رو در قسمت تماس با من بگید.هر ایمیلی حتی چرت و همینجوری بنویسید و پیام بدید قبول میکنه و پیام ارسال میشه در قسمت پیامهای وبلاگم و میتونم بخونم و لازم شد اینجا تاپیک میزنم جواب میدم.ضمنا برای این اسمم رو در عنوان تاپیک می نویسم اونایی که بدشون میاد با دیدن اسم نیان به تاپیکای من، هم بعضیا که میخوان به تاپیکای من دسترسی داشته باشن با سرچ اسم پسر_جوانمرد یا جوانمرد در قسمت سرچ سایت، سریعتر به تاپیکای من دسترسی داشته باشن.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای خواندن نماز حاجت حضرت خضر این گزارش را کامل بخوانید.



با خواندن نماز حاجت حضرت خضر ۱۰۰۰ حاجت شـما برآورده خواهد شد.

حضرت خضر «علیه السلام» کیست؟

خضر یکی از اولیاء و پیامبران الهی اسـت کـه معاصر حضرت موسی بود و شخصیتی مجهول الحقیقه در فرهنگ اسلامی و دارای مقامی خاص در عرفان اسلامی کـه بـه ادبیات پارسی و فرهنگ عامه نیز راه یافته اسـت.

بنابر نقل های متعدد، نام یا لقب خضر برای او از این روست کـه وی بر هر جاکه بنشیند یا نمازبگزارد زمین زیر پا و اطراف ان سبز و خرّم می‌گردد.

ویژگیهای حضرت خضر «علیه السلام»:

وی از جمله کسانی اسـت کـه بـه چشمه آب حیات دست پیدا کرده و مقداری از آن را نوشیده اسـت.

حضرت خضر «علیه السلام» الان زنده اسـت و تا نفخ صور زنده خواهد بود.

خداوند بـه خضر «علیه السلام» توان و قدرت نیرومندی عطا کرده اسـت.

حضرت خضر این بوده کـه بـه هر کجا می‌نشسته آنجا سر سبز می‌گشت.

هر کجا نامش برده شود فورا حاضر می‌گردد. دراین رابطه امام رضا «علیه السلام» فرمودند: هر کجا از او یاد شود همانجا حاضر می‌شود، پس هر یک از شـما بـه یاد او افتاد بر او درود کند.

همراهی با امام زمان

هم بـه دیگران توصیه و اندرز میداده و هم دنبال آن بوده کـه از نصایح و گفته های بزرگان و صالحان کمال بهره و استفاده را ببرد.

نماز حضرت خضر:

نماز حضرت خضر نبی کـه بـه نام «صلاه لالف الحاجه» مشهور اسـت بـه معنای «نماز برای هزار حاجت» و نماز حضرت خضر دارای جذابیت های خاص و آثار و برکات زیادی دارد، از علمای زیادی هم نقل شده کـه با این نماز بـه حاجت های خور دست یافتیم و بـه حقایقی از حکمت الهی دسترسی پیدا کردیم.

نماز حضرت خضر دو رکعت اسـت:

رکعت اول: سوره حمد و ۱۰ مرتبه سوره کافرون

رکعت دوم: سوره حمد و ۱۰ مرتبه سوره توحید

و بعد از تمام شدن نماز به سجده بروید و بخوانید:

۱۰ مرتبه صلوات

۱۰ مرتبه «سُبْحانَ اللَّهِ والحمدلله ولااله الاالله وَ اللَّهِ اکبر وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قَوِّهِ الابالله العلی العظیم»

۱۰ مرتبه «رَبَّنا آتِنا فی الدنیا حُسْنِهِ وَ فی الآخره حُسْنِهِ وَ قِنا عَذابَ النَّارِ»

حالا می‌توانید حاجت خودرا بخواهید.

ان شاءالله بـه حاجات خود برسید

منبع:تالاب
 

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا