جوانمرد : رعایت ۴ اصل برای شروع برنامه کاهش وزن

  • شروع کننده موضوع پسر_جوانمرد
  • تاریخ شروع
وضعیت
این موضوع قفل شده است

پسر_جوانمرد

Guest

پیش از شروع یک برنامه ریزی برای کاهش وزن، رعایت ۴ اصل ضروری است که جزئیات آنها را در این گزارش می‌توانید بخوانید.



تقریبا تمام افرادی که از وزن زیاد خود رنج می‌برند، روش‌های مختلفی را برای کاهش وزن انتخاب و امتحان کرده و ممکن است با شکست مواجه شده باشند.

برای این که بخواهیم وارد یک مرحله و برنامه ریزی جدید برای کاهش وزن بشویم، باید ذهن و بدن خود را آماده این برنامه ریزی کنیم که در ادامه این گزارش به ۳ روش در این خصوص اشاره شده است.

۱. استرس را کنترل کنید

محققان معتقدند که استرس زیاد در طول روز به اندازه چند ساعت کوه نوردی از انسان انرژی می‌گیرد و در این مواقع بدن ما به غذای زیاد و پر کالری نیاز پیدا می‌کند پس دوری از هرگونه استرس می‌تواند نیاز بدن به این نوع از غذا‌های چاق کننده را کور کند.

۲. ذهنیت مثبت نسبت به کاهش وزن

پیش از انجام یک برنامه ریزی برای کاهش وزن یا شروع یک رژیم غذایی سخت باید از آمادگی ذهن و روان خود مطمعن شویم. در این مرحله یک درس روان پزشکی وجود دارد که می‌گوید سختی یک رژیم غذایی یا برنامه‌های لاغری را از ذهن خود دور کرده و دشمن خیالی را تصور کنید که باید با آن مبارزه کنید.

۳. اعتماد به نفس داشته باشید

تقریبا تمام افرادی که از افزایش وزن رنج می‌برند و سراغ برنامه‌هایی برای کاهش وزن خود نمی‌روند، اعتماد به نفس کافی برای این موضوع را نداند و این توانایی را در خود برای رسیدن به یک وزن ایده عال نمی‌بینند.

افزایش اعتماد به نفس و تحمیل توانایی‌های خود به افکار می‌تواند یک پیش نیاز بسیار موثر برای افرادی باشد که قصد آغاز یک مرحله سخت را دارند تا بتوانند باقی عمر خود را در آرامش و به دور از بیماری‌های ناشی از چاقی بگذرانند.

۴. قدرت زمان را فراموش نکنید

درصد قابل توجهی از افرادی که وارد یک برنامه ریزی برای کاهش وزن می‌شوند، تصور این را دارند که در پایان هر روز تغییرات عمده‌ای در بدن خود شاهد باشند و در غیر این صورت قید برنامه‌های لاغری خود را می‌زنند.

به این موضوع توجه داشته باشید که هر برنامه ریزی برای خود زمان مشخصی دارند و باید در طول اجرای آن صبوری کرد تا به اهداف خود نزدیک و نزدیک‌تر شوید.

رعایت این چهار اصل پیش از آغاز یک برنامه ریزی برای کاهش وزن می‌تواند بازدهی این برنامه ریزی را تا چندین برابر افزایش دهد و ذهن شما را برای پذیرش سختی‌های این برنامه ریزی آماده می‌کند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
--------------------------------------------------------------
کاربران محترم به هیچ وجه تاپیکام رو لایک نکنید (نه لایک نه ایموجی دیگه).اگر تاپیک مفید بود به جای لایک، یک صلوات بفرستید و ثوابش رو اهدا کنید به روح شهدای کربلا.ضمنا کاربران محترم و خواننده های مهمان تاپیکایی که میزنم مطالبش در هم هست با مطالب بیشتر.کافیه در آدرس بار مرورگرتون این نشانی رو worldbook.blogix.ir تایپ کنید تا وارد وبلاگ بشید.حسن ختام تاپیک چند صلوات پرفضیلت و پرثوابه که میتونید بفرستید و هر از گاهی ثوابش رو اهدا کنید به اهل بیت علیهم السلام(هدیه کردن صلوات و نیکی ها به اهل بیت موجب رضای الهی و نزدیکی بیشتر ما به خداوند میشه). امواتتون رو هم فراموش نکنید که دستشون از دنیا کوتاهه و چشم انتظار خیرات و نیکی های ما هستند و صلوات یکی از بهترین اعمال و احسان هایی هست که در حق اموات انجام میدیم. پسر_جوانمرد رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.

salavat1.jpg

salavat2.png

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
 

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا