جوانمرد : با خوردن این میوه ها به وزن ایده آلتان برسید

  • شروع کننده موضوع پسر_جوانمرد
  • تاریخ شروع
وضعیت
این موضوع قفل شده است

پسر_جوانمرد

Guest
میوه ها می توانند بر روی کاهش وزن و یا افزایش وزن شما تاثیرگذار باشند.



اما تنها بعضی از میوه ها هستند که در مقدار مشخص می توانند باعث شوند وزن شما کاهش پیدا کرده و به وزن مورد نظرتان برسید. این میوه ها عبارتند از:

1. آناناس: آناناس یکی از رایجترین و محبوبترین میوه های گرمسیری است. شامل تیامین، منیزیم، ویتامین B6، ویتامین C، ریبوفلاوین، نیاسین، مس، آهن و فولات است.آناناس علاوه بر کاهش وزن برای مشکلاتی از جمله آسم، دیابت و بیماری های قلبی مفید است

2. موز: موز چربی سوز است ، در حالی که کالری کمی دارد،اما فیبر غذایی تولید می کند.

3. هندوانه: هندوانه دارای مقدار زیادی مواد مغذی است علاوه بر از دست دادن وزن، خوردن هندوانه می تواند هیدراته شما را حفظ کند، و سلامت قلب را بهبود ببخشد.

4. گلابی: گلابی یکی دیگر از میوه های پر ارزش در زمینه کاهش وزن سریع است

5. لیمو: احتمالا یکی از همه کاره ترین میوه های کاهش وزن، لیمو است. این مرکب ترش حاوی مقادیر بالایی از ویتامین C و مقادیر کمتری از تیامین، کلسیم، منیزیم، مس، فولات و پانتوتنیک اسید است.

6. انار: انار یکی از بهترین چربی سوزها است که از مزایای سلامتی برخوردار است.

7. آووکادو: آووکادو چربی سوز است. همچنین دارای چربی سالم است که برای عملکرد قلب مفید می باشد

8. توت فرنگی: دارای کربوهیدرات و کالری کم است، توت فرنگی یک چربی سوز سریع است

9. پرتقال: برای کمک به کاهش وزن و کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی، سرطان، بیماری کبد، دیابت، فشار خون بالا، مسائل مربوط به پوست و بیماری های قلبی مفید است

10. سیب: سیب، یکی از بهترین میوه ها برای کاهش وزن است زیرا فیبر بالا (که به طور طبیعی هضم را تسریع می کند)، کالری کم دارد، و بیشتر، از آب تشکیل می شود.


منبع: سایت طلا
---------------------------------------------------------------------
کاربران عضو محترم و خوانندگان محترم مهمان، این مطالب و بیشتر در وبلاگم هم هست.کافیه در آدرس بار مرورگرتون نشانی worldbook.blogix.ir رو تایپ کنید و وارد وبلاگم بشید

حسن ختام تاپیک چند صلوات پرفضیلت و پرثواب که میتونید هر از گاهی ثوابش رو برای اهل بیت علیهم السلام و امواتتون هدیه کنید.پسر_جوانمرد هم محتاج دعای خیر شماست.التماس دعا


salavat1.jpg





salavat2.png

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللّهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری. خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
 

وضعیت
این موضوع قفل شده است
بالا