تجربیات بقیه راجب درمان اِگزِما + درمان دکتر خیراندیش

سرنوشت

⭐⭐⭐ملکه⭐⭐⭐
عضویت
May 3, 2023
جنسیت
خانم
درمان دکتر خیر اندیش 👇🏻 طبق مطالعه ای که کردم یکی از علت هاش مشکل طبع و کبد هست که دکتر درمانشو گفته درمان های دیگه هم هست


سایت ها و نی نی سایت هم سرچ کنید نوشته که با اصلاح طبع و پاکسازی کبد درمان میشه و بعضیا به این روش درمان شدن

تجربیات بقیه پست های بعدی 👇🏻👇🏻👇🏻
 
آخرین ویرایش:
استارتر
استارتر
سرنوشت

سرنوشت

⭐⭐⭐ملکه⭐⭐⭐
عضویت
May 3, 2023
جنسیت
خانم
سلام من چند سال بود که اگزما داشتم دیگه خسته شده بودم خیلی هم دکتر رفتم ولی ی مدت خوب بود تا اینکه با استفاده از ی روغن کاملا خوب شدم اصلا باورم نمی شد ولی این تاپیک رو درس کردم تا کسایی که مثل من بودن خوب بشن چون واقعا اگزما خیلی بده
روغن نارگیل اصل عالیه روزهای اول که خیلی شدت داشت روزی چند بار روی قسمتی که اگزما داشت میزدم و بعد که خوب شد دیگه روزی یک بار استفاده میکردم


باورتون نمیشه ولی من بعد از چند سال با استفاده از روغن نارگیل اصل خوب خوب شدم


شیباتر هم عالیه ی روغن هست اگه با نارگیل جواب نگرفتید از شیباتر استفاده کنید


اینقدر صورتم بد شده بود هر روز غصه میخوردم تازه داشت کل صورتم پخش میشد واقعا از خدا خواستم که کمکم کنه و واقعا هم که معجزه شد


حتی زیر ابرو هام هم اگزما زده بود داخل ابروهام هم شوره میزد که شیباتر زدم زیر.ابرو و داخل ابرو هام و کاملا خوب شد 😍😍🙈
کسایی که اگزما دارن فقط میدونم که چقدر بده من این تاپیک رو درست کردم تا کمکی کرده باشم انشأالله جواب گرفتید برام دعا کنید ولی شک نکنید واقعا عالیه


فقط بعضی موقع ها که استرس دارم یه کم میزنه دوباره درست میشه با زدن روغن نارگیل

سرچ کنید درمان کامل اگزما فقط با.... نی نی سایت

نوشته کاربر leily۲۰۲۲
 
آخرین ویرایش:
استارتر
استارتر
سرنوشت

سرنوشت

⭐⭐⭐ملکه⭐⭐⭐
عضویت
May 3, 2023
جنسیت
خانم
تجربه من از درمان اگزما....



دوستان اگر خودتون یا نوزادتان دچار اگزما هستید، از روش زیر استفاده کنید.



ابتدا دانه های اسپند و یا آویشن/هر کدوم دوست داشتید / را روی یک ظرف آلومنیومی داغ کنید تا به رنگ سیاه و ذغالی دربیاد.



مواظب باشید نه آنقدر داغ بشه که خاکستر بشه و نه قهوه ای بمونه که بعداً نرم نشه.



یعنی کاملا سیاه و ذغالی.



بعد موضعی که اگزما داره رو اول با صابون یا شامپو بشورید و بعد با وازلین یا کرم آد چرب کنید و سوخته های آویشن و یا اسپند رو با انگشت نرم کنید و روی موضعی که چرب کردید بکشید و خوب ماساژ بدین تا خوب جذبش بشه.



سوخته اسپند خیلی قویه .



میتونید برای بچه ها یا حداقل قسمت سرشون از سوخته آویشن استفاده کنید.



بعد لباس بپوشید و بگذارید بمونه.



هر وقت مجبور شدید اون قسمت رو بشورید، بلافاصله بعدش چرب کنید و سوخته ها رو بهش بکشید.



بعد 24 ساعت خیلی وضعیت اگزماتون یا مشکل پوستی تون تغییر می‌کنه .تا درمان کامل ادامه بدید.



لطفاً اگر کسی احساس کرد وضعیتش داره بد میشه دست نگهداره.چون من در حد تجربه خودم نوشتم.البته به هرکسی توصیه کردیم درمان شده.





سرچ کنید درمان قطعی و آسان و ارزان اگزما نوزاد و بزرگسالان نی نی سایت



نوشته کاربر tebyar
 
آخرین ویرایش:
استارتر
استارتر
سرنوشت

سرنوشت

⭐⭐⭐ملکه⭐⭐⭐
عضویت
May 3, 2023
جنسیت
خانم
سلام دوستان عزیز، ازتون خواهش میکنم تا آخر این متن رو بخونید. فک نکنم کسی به اندازه من در مورد اگزما مطلب از اینترنت سرچ کرده باشه و خونده باشه.تمام تایپیک های مرتبط با اگزما رو هم از نی نی سایت مطالعه کردم و هیچی نمونده که من نخونده باشم‌.


منم مثل شما در به در دنبال راهکاری بودم برای درمان اگزما و خلاص شدن از شرش که واقعا برام عذاب آور بود. من از ناحیه دست ( فقط روی دست و انگشتام) اگزما گرفته بودم با یه بچه کوچیک زیر یکسال،همه جا نوشته بود اگزما درمان نداره و تا آخر عمر باهامون هست و فقط میتونیم کنترلش کنیم که پیشرفت نکنه، خیلی ها هم داروهای کورتن دار معرفی کرده بودن و گفته بودن که استفاده کردن و موقتی خوب شدن ولی با قطع دارو دوباره اگزما با شدت بیشتری برمیگشته،منم مثل شما مبتلا به اگزما بودم.


بله من مبتلا بودم و الان که دارم این تایپیک رو میذارم اگزمام برطرف شده. لااقل از لحاظ ظاهری کاملا برطرف شد و همه شکاف ها ، قرمزی ها، پوسته پوسته شدن ها رفت.و الان ظاهر دستام دقیقا مثل روز اول و قبل از ابتلا به اگزما شده و شاید حتی بهتر😊. خودم هنوز باورم نمیشه.من دکتر طب سنتی هم رفتم. حالا میخوام براتون کارهایی که انجام دادم و در کمال ناباوری با انجام اون ها اگزمایی که فک میکردم هیچ وقت قرار نیست از دستش خلاص بشم ، برطرف شد و الان فقط خیلی کم گاهی اوقات نوک انگشتام خیلی کم خشک هست که مرطوب نگه میدارم. من پنج تا کار انجام دادم.



اولین و مهم ترین کار که اگر اون رو انجام ندین تمام کارای دیگه بی فایده هست، اینه که باید یه روز تصمیم قطعی بگیرین که هر وقت محل اگزما خارش داشت به هیچ عنوان تاکید میکنم به هیچ عنوان محل اگزما رو نخارونید، من این رو از قول یکی از مبتلایان که اگزمای اون هم برطرف شده بود خوندم.گفته بود با همین کار ساده اگزمام کم کم خوب شد. منم دیدم امتحانش هیچ هزینه یا سختی خاصی نداره، منم عزمم رو جزم کردم و هر جور بود با وجود احساس خارش فوق العاده زیاد، خودم رو کنترل میکردم و موقع خارش دستم رو نمیخاروندم یا نهایتا با کف دستم که نرم بود خیلی آروم می کشیدم روش و همیشه هم مرطوب نگه میداشتم که خشک نشه و خارشش کمتر بشه یا دستکش نخی دست میکردم که اگر خارش داشت خاروندنش باعث خون اومدن و بددتر شدنش نشه.

از وقتی شروع کردم به این کار در کمال تعجب می دیدم که دستام داره بهتر میشه چون نمیخاروندم و پوستم نازک نمیشد و خون نمیومد و رفت به طرف بهبودی. حالا هم زمان با این نخاروندن، کارای دیگه رو انجام دادم که شما هم باید همزمان انجام بدین، اول اینکه مرتب شبانه روز دستم رو با پماد ویتامین آ د چرب میکردم.

من قبلا زیاد از کرم ثمین هم ۵ درصد هم ۱۰ درصد استفاده کردم، اونا فقط مرطوب نگه میداشتن دست رو تا چند ساعت، ولی پماد ویتامین آ د که یه پماد معروف و کاربردی هست و معمولا توی همه خونه ها هست، علاوه بر مرطوب نگه داشتن، باعث بهبودی و رفع قرمزی ها و ترک ها هم شد و هنوزم با همون چرب میکنم. کار دیگه هم این بود که به هیییچ وجه بدون دستکش نخی و یه دستکش پلاستیکی هم روی اون، به مواد شوینده مخصوصا مایع ظرفشویی،دست نمیزدم.حتما زیر دستکش پلاستیکی ، دستکش نخی سفید دست کنید چون همون دستکشای پلاستیکی خودش باعث بددتر شدن اگزما میشه،بدون دستکش فریزری هم به مواد اسید دار و حساسیت زا مثل گوجه فرنگی،آبلیمو، پرتقال، پوست خربزه و طالبی،پوست خاکی سیب زمینی و همچنین سیر و هر چیز خاکی دست نمیزدم. تا جایی که میشد دستم رو به آب نمیزدم برای شستن دستام هم فقط از صابون گلیسیرینه بادام که همه داروخونه ها دارن و دکتر طب سنتی برام نوشت استفاده میکردم.


حموم هام کوتاه کردم و آب داغ کمتر روی دستم میریختم یا در شرایط حاد ، با دستکش حموم میکردم.موقع جمع کردن لباسا از روی بند، دستکش نخی دست میکردم .موقع پهن کردنشون هم دستکش دست میکردم. از وقتی بچه رو هم از شیر گرفتم دستام بهتر شد چون آب کمتری از بدنم خارج میشد،البته من تا یکسال و ده ماهگی شیرش دادم.آب هم کم میخوردم درحالیکه باید حداقل هشت تا لیوان بخوریم تا پوستتون خشک نشه و اگزما نیاد سراغتون، ویتامین د بدنم هم کم بود که قرص د ث، ماهی یکی میخوردم. از هیچ داروی کورتن داری استفاده نکردم.و از همه اینا مهم تر اینکه هم خودم و هم پدرمادرم بسیار بسیار دعا کردند برای برطرف شدن اگزمام.

خواهش میکنم ناامید نباشین. من ارادم رو قوی کردم، عزمم رو جزم کردم که اگزما رو همینجوری که یه دفه اومد سراغم و غافلگیرم کرد، غافلگیرش کنم و پرتش کنم بیرون از زندگیم.البته با توکل به خدا و دعای پدر مادرم. پس شما هم میتونید.من اگزمام ارثی نبود و یکسال بود فقط که درگیرش بودم. الان که عکس دستام رو زمانی که اگزما داشتم میبینم باورم نمیشه که الان هیچ اثری از اون همه قرمزی ،خشکی ، ترک های عمیق، نیست و دستام کاملا سفید و یکدست شده درست مثل روز اول.




امیدوارم تجربه هام مفید واقع بشه و خبر خوب شدن شماها رو هم همین جا ببینم و از صمیم قلبم خوشحال بشم.چون واقعا میدونم چقدر عذاب آوره اگزما و بدون مراعات کردن و نخاروندن اگزما، محاله از شرش خلاص بشین.


سرچ کنید اگزما درمان دارد. اگزمای دست من خوب شد. نی نی سایت

نوشته کاربر فلفل۱
 
آخرین ویرایش:

بالا