بهترین مدل ابرو متناسب با فروم صورت+عکس

  • شروع کننده موضوع مژده
  • تاریخ شروع

مژده

Guest
- بهترین مدل ابرو برای صورت تخم مرغی ها :


ایده آل ترین فرم صورت، این صورت است. ابرو نقشی را در تخم مرغی تر کردن فرم صورت ایفا نمی کند. بهترین فرم ابرو، ابرو با زاویه کم می باشد (طبق شکل). این ابرو رایج ترین فرم بوده و به زیبایی بر روی صورت های تخم مرغی می نشیند.



بهترین مدل ابرو برای صورت تخم مرغی




- بهترین مدل ابرو برای صورت های گرد :


هدف کم کردن از میزان گردی صورت از طریق کشیده تر کردن آن است. از خط ابروهایی استفاده نمایید که به میزان زیادی بالا و پایین برود. این فرم به کشیده تر شدن صورت کمک می کند. تا می توانید قوس کمان ابرو ایجاد نمایید. از ابرو های گرد پرهیز کنید چرا که این فرم باعث گرد تر شدن صورت می گردد.


بهترین مدل ابرو برای صورت گرد




- بهترین مدل ابرو برای صورت های کشیده:


برعکس صورت های مثلثی، این صورت ها با ابروهای صاف زیباتر می شوند و ابروهای شکسته و یا هلالی برای این فرم صورت ها مناسب نیستند.


بهترین مدل ابرو برای صورت کشیده

- بهترین مدل ابرو برای صورت های چهار گوش:


این دسته از خانم ها هم مثل خانم های صورت گرد ابروهای هلال را انتخاب نکنند و با ابروهای حالت دار و رو به بالا زیبایی و تعادل صورت خود را حفظ کنند.


بهترین مدل ابرو برای صورت چهار گوش


 
استارتر
استارتر

مژده

Guest

- بهترین مدل ابرو برای صورت های قلبی:


چانه این افراد حالت خاصی دارد که در برخورد اول تمام نگاه ها را به سمت خودهدایت می کند. بهترین فرم و حالت برای افرادی با این خصوصیات در چهره انتخاب مدل ابرو های پهن و تیره و ابروی زاویه دار در انتها است که موجب می شود دیگر چانه مرکز توجه نباشد و چشم ها زیباتر دیده شوند.


بهترین مدل ابرو برای صورت قلبی




- بهترین مدل ابرو برای صورت های الماسی:


هدف کم کردن از میزان زاویه ها و پهنی این فرم صورت است. انحنای ابرو، هم زاویه دار بودن صورت را اصلاح می کند و هم پهنی آن را.



بهترین مدل ابرو برای صورت الماسی


بهترین ابرو برای تمام اشکل صورت


مهم نیست صورتتان چه شکلی دارد، سه قانون طلایی را به شما خواهیم گفت که باید در مورد ابروهایتان رعایت کنید.


سر ابروهایتان از پل بینی‌تان شروع شود. با نگاه داشتن یک مداد در اطراف استخوان بینی‌تان می‌توانید از نظر تکنیکی این نقطه را بیابید.


کمان ابروهایتان، باید دو سوم آنچه می‌تواند، باشد. اشتباه بزرگی که این روزها بیشتر و بیشتر می‌بینم، ابروهای قوس محور است! اگر قوس زیادی به ابرویتان بدهید، شکل ترسناکی مثل رنگین کمان به خود خواهد گرفت!


ابروهایتان را کوتاه نکنید. دم ابرویتان، حداقل باید در یک خط فرضی از بینی تا گوشه‌ی چشمتان امتداد یابد. سپس می‌توانید آنرا تا جایی که پایین‌تر از خط سر ابرویتان نیاید، ادامه‌اش دهید. همچنین مطمئن شوید که همیشه دم ابرویتان باریک‌تر باشد، بدین ترتیب صورتتان لیفت خواهد شد.​
 

Choi mary

Guest
نمیدونم صورتم کدوم شکلیه ولی ابروهام مدل الماسیه
 

بالا